Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Argh, jotenki ärsyttää tuo Tanjan kummallinen suun vääntely.
Antin ilme kun Sari rupes itkemään :D
Mä en kestä enää yhtään kertaa, jos Sari mainitsee TUNNEVYÖRYN tai MYLLERRYKSEN!!aargh
No nyt se on selvää; se paljon puhuttu narsisti on Mari. ( Kokemuksen syvällä rintaäänellä, narsistin perheessä kasvaneena.. )
Miks nämä ihmiset hakee tähän jos "vauhti" on liian kova ja plaaplaa. Kyllähän sen ymmärtää mutta eivätkö muka tienneet.
Ja Marikin miksi haki jos edelliset suhteet kaivertaa edelleen. Eikö asiantuntijat tienneet?
Mielipiteet muuttu Ronista ja Jounista, vaikuttaa kivoilta!
Sarilla on tunnevyöryä ja mitä ryöppyä koko ajan - omg.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 19:34"]
Olisko niin, että olivat yötä sen Sarin siskon luona, sehän kai asuu Barcelonassa?
[/quote]
Miks ois ollu.. Kai nyt majoituskin oli hoidettu jo aikoja sitten ennen kuvauksia
[/quote]
Minä luulen, että tämä Barcelona oli tuotannolta tietoinen valinta juuri sen siskon takia ja mikseivät he voi ennen kuvauksia järjestää asiaa niin, että ovat siskon luona? Varmasti siskon kanssa on aikaa vietetty enemmänkin, mutta sisko ei ole halunnut luultavasti julkisuutta sitä vastaan tuloa enempää.
Ihmetyttää kyllä nyt vähän nuo kaikki naiset et mitä tekevät tuossa ohjelmassa :-(
Olin alussa tosi skeptinen Tanjan ja Ronin suhteen, mutta nyt heräsi toivoa.. Toiset on hitaasti lämpeäviä ja tuntuu että niillä kuitenkin jotenkin synkkaa. Tanja on tosi nätti rennossa lookissa ja Ronilla on ihana hymy.
Yllätyin tän jakson suhteen, koska Sari ja Mari on liiassa analysoinnissaan jotenkin omituisen oloisia, mutta Tanja taas on ihan mukavan ja puheliaan oloinen.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:39"]
Kuinka rasittava Mari on... Jos on noin traumatisoitunut edellisistä suhteistä ja epäluuloinen, niin miksi lähti tällaiseen mukaan?!
[/quote]
Niin tai miks se on otettu mukaan? Luulin et psykologiset testit olis karsinut edellisistä ylipääsemättömät pois ohjelmasta.
Ehkä tuo traumajuttu kuuluu ohjelmaformaattiin. Edellisen kauden Miia ja sitten jenkkilän Jaimie ja sitten ehkä jollain tasolla se yksi heppu Ruotsissa.
Mari selitti käytöstään suojakuorellaan ja aiemmilla pettymyksillään, mutta toivottavasti puhuu noista asioista myös Jounille. On minullakin suojakuori, mutta pystyn silti olemaan ihan perusystävällinen ja -kohtelias.
Toi Roni on IHANA! Niin herttanen mies.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 21:42"]Olin alussa tosi skeptinen Tanjan ja Ronin suhteen, mutta nyt heräsi toivoa.. Toiset on hitaasti lämpeäviä ja tuntuu että niillä kuitenkin jotenkin synkkaa. Tanja on tosi nätti rennossa lookissa ja Ronilla on ihana hymy.
[/quote]
Joo itekki katoin et ihana hymy Ronilla!
Harmittaa Jounin puolesta kun niin kovasti yrittää ja Mari miettii vaan että juttu ei toimi. Parin päivän tuntemisen jälkeen.
Tämän jakson perusteella Mari on niitä naisia, jotka jäävät ilman pitkää parisuhdetta sen takia, että vertaavat jokaista miestä johonkin mielikuvituksessaan kehittelemäänsä ihannemieheen, ja jos ei täytä kaikkia 73 ihannemiehen kriteeriä, suhteesta ei tule mitään.
Pari on tavannut muutama päivä sitten ja Mari kehtaa nurista, kun mies ei osaa ostaa täydellisesti hänen tyyliinsä sopivia korvakoruja...
Eih taas se Sari itkee