Ensitreffit alttarilla OFFICIAL
Kommentit (3683)
Vierailija kirjoitti:
Liputan Ronin ja Tanjan puolesta, koska näyttää siltä, että heillä on hauskaa yhdessä suurimman osan ajasta ja huumorintajut kohtaavat. Mielestäni huumori ja nauraminen on yksi parisuhteen tärkeimmistä jutuista, ja se ainakin heillä näyttää toimivan :-)
En usko Tanjan ja Ronin suhteeseen ollenkaan. Kun mies vertailee entisiin naisiinsa, tyyliin: olen tottunut vaaleisiin ja kurvikkaisiin naisiin ?? Mitä helkkaria lähtee tällaiseen ohjelmaan, kun on noin lapsellinen ja nainen hihittelee ja itkee !!! Sen sijaan uskon Sarin ja Antin suhteeseen, heillä on jalat maassa, eivätkä hauku toisiaan.
Elekieli kertoo paljon. Tanja ja Roni istuvat sohvalla melkein aina mahdollisimman kaukana toisistaan. Kun Roni oli ylpeä Tanjan kiivettyä ylös asti, heittivät läpyjä. Eli kaverillista toimintaa.
Toisessa ääripäässä Sari ja Antti istuvat kiinni toisissaan ja Antti laittaa käden Sarin ympärille. Vuoren huipulla olivat ylpeitä toisistaan, joten suutelivat ja halasivat. Eli rakastavaisten toimintaa.
Vitsi mua ärsyttää toi Tanja! Oikeen robootti nainen, tarvitsis ehkä kunnon p*non! Ja Roni on kyllä tyypillinen suomalainen mies jolla ei ole rahkeita sitä antaa! Tuo Mari vaikuttaa normaalimmalta naiselta, ihan tavallinen. Kyseenalaistaa asioita kuten kaikki naiset. Jouni on vaan tässä ohjelmassa että pääsee julkkikseksi, ei pidä Marista ollenkaan. Esittää vaan kun kamera käy. Antti on Paras ja ei niin suomalainen mies jonka olen tässä sarjassa nähnyt!!! Sari ihan ok myös.
Antti on ihana, ja hyvin tunneihmisiä molemmat, mutta arjessa rauhallisia kuitenkin. Molemmilta irtoaa toi "ihan mieletöntä!" tarvittaessa. Hyvä match.
Mua ärsyttää Sari. Varmaan ihan kiva ja fiksu ihminen, mutta sen puhetyyli ja kaikki ilmeet ja eleet vaan on sellaisia, kuin sillä olisi koko ajan ihan kauhean rankkaa. Olen itsekin melko rento ja rauhallinen, mutta Sari vaan vaikuttaa koko ajan hirveän uupuneelta. Tekis mieli antaa sille sähköisku, jos se tois vähän energiaa tuohon olemukseen.
Tanja oli kyllä niin hot kun testasi korjattua pyörää. Tosi hyvä paketti ;)
Viime jaksossa kaikki kävi jossain korkealla: Vuorella, kiipeilyseinällä, huvipuistolaitteessa. Olikohan käsikirjoitettua? Onneksi ei tarvinnut olla mukana, siellä vuorella ainakaan!
Vierailija kirjoitti:
Paskasti leikattu kausi, hakemalla haettua draamaa. Olin statistina seuraamassa kuvauksia ja posket punaisina helottaen katsonut jokaista jaksoa "ei helvetti":ä hokien. Tämän jälkeen katson ainaTosi TV:tä toisin silmin. Näitä ei tehdä ilman käsikirjoitusta, jonka tarkoitus on koukuttaa katsojat. Kokemani ja näkemäni perusteella sanon vain, että ikinä en lähtisi osallistujaksi tällaisiin, en ikinä.
Kerro toki enemmän ;)
Huomasitteko, että tässä paljastettiin osaksi mikä nykytilanne on pareilla? Älkää lukeko, jos ette halua paljastuksia.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1445921618550.html
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko, että tässä paljastettiin osaksi mikä nykytilanne on pareilla? Älkää lukeko, jos ette halua paljastuksia.
No eihän paljastettu. Lue tarkemmin.
Mari ollut sinkkuna 9 vuotta, ei 6
Vierailija kirjoitti:
Mari ollut sinkkuna 9 vuotta, ei 6
Esittelyklipin mukaan kuusi vuotta.
Täällä ollut huhu Antista ja Sarista onkin totta - Kevätvauva tulossa:
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/ensitreffit-alttarilla/uutiset/art…
Mtv:n sivuilla kerrotaan, että Sari ja Antti saa keväällä lapsen. Onkohan uutinen julkaistu viikkoa liian aikaisin...? Nopeaa toimintaa parilta, parin kuukauden tuntemisen jälkeen jo raskaana. Ikä toki painaa päälle, mutta silti erittäin vauhdikas käänne.
Vierailija kirjoitti:
Mtv:n sivuilla kerrotaan, että Sari ja Antti saa keväällä lapsen. Onkohan uutinen julkaistu viikkoa liian aikaisin...? Nopeaa toimintaa parilta, parin kuukauden tuntemisen jälkeen jo raskaana. Ikä toki painaa päälle, mutta silti erittäin vauhdikas käänne.
Clever girl...
Huh, aika hurjaa! En kyllä itse olisi uskaltanut. Ne on laittaneet kyllä heti tuulemaan sitten. Nyt täytyy kovasti toivoa, ettei ketjun alussa olleet huhut Antista pidä paikkaansa...
Onhan meno vauhdikasta, muutama kuukausi tunnettu vasta. Mutta molemmat on kuitenkin aikuisia ihmisiä, on urat ja kodit. Kuka sen määrittelee milloin on sopiva aika alkaa hankkia lapsia?
Ihana uutinen, nousi hymy huulille kun luin tästä, onnea Sarille ja Antille!
Kaikki täällä kerrotut juorut ei siis olekaan tuulesta temmattuja. :)
Ihan oikein etteivät jahkaa vuosikausia. Eriasia jos teininä aletaan lisääntymään parin kk tuntemisen jälkeen. Nää on kuitenkin vastuullisia aikuisia.
Liputan Ronin ja Tanjan puolesta, koska näyttää siltä, että heillä on hauskaa yhdessä suurimman osan ajasta ja huumorintajut kohtaavat. Mielestäni huumori ja nauraminen on yksi parisuhteen tärkeimmistä jutuista, ja se ainakin heillä näyttää toimivan :-)