Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsen kiperästi neuvoja keksipohjakakun tekoon.. !

04.02.2006 |

(Niin, tiedän, että tämä ei kuulu tänne, mutta täällä on paljon vilkkaampaa joten ajattelin, että voisin apua saada nopeammin.)

Minulla olisi maanantai iltana koti kutsut ja löysin ihanan keksi pohjakakun ohjeen.. haluaisin tehdä sitä, mutta minulla ei ole sitä irtopohjavuokaa! Miten muuten voisin sen tehdä? Jotenkin kumoamallako? Ja niin että se myös onnistuu :)

Auttakaa tyhmää

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen keksipohjan periaatteessa tekee mihin vain, mutta päällinen taitaa olla se haasteellisin juttu saada se kauniisti siihen pohjan päälle.

Jos suinkin ehdit, niin kipaise maanantaiaamuna kauppaan ja osta irtopohjavuoka tai hätätapauksessa lainaa naapurilta tai ystävältä. Se on kyllä mitä mainioin hankinta, kannattaa satsata siihen vaikka myöhemminkin!

Toivottavasti joku muu osaa auttaa sinua!

Vierailija
2/2 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu sellaisen kakun teko, jos vuoraat ensin vuoan leivin- tai voipaperilla tai kelmulla....

Tosin jättäähän se hieman jälkeä siihen päällimmäiseen osaan, kun reunat eivät ole tasaiset, mutta ei sitä huomaa ja samalta se maistuu. Olen laittanut joihinkin tomusokeria tai kaakaojauhoa sihvilän läpi päälle, sitten kun kakku on nostettu lautaselle ja paperi tai kelmu leikattu muottiin tai saatu postettua alta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla