Millä perusteella kumppani tulee valita?
Olen tapaillut monia miehiä, käynyt treffeillä ja näin päin pois, mutta en oikein ikinä tuntenut mitään suuria tunteita ketään kohtaan. En tajua miksi, sillä noissa miehissä ei ole ollut mitään vikoja, ja heitä on ollut laidasta laitaan.
Miltä tapailun ja sen kaiken sitten pitäisi tuntua? Nautin monien tapailemieni miesten seurasta, mutten ole kokenut koskaan sellaista elokuvista tuttua huumaa ja salamointia. Myönnän, että suutelu ja seksi ei tunnu minusta ikinä miltään.
Olen nyt tavannut miehen, joka on oikein hyvä. Ihan hyvännäköinen, rauhallinen, hyvä työ, älykäs. Sellainen ihminen jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. En kuitenkaan koe oikein mitään ihmeellistä häntä kohtaan. Vaikka haluaisin. :(
Onko "väärin" alkaa suhteeseen ja onko tämä normaalia? Elänkö vain virheellisessä käsityksessä siitä millaista pitäisi olla? Ehkä sitä huumaa ei ole olemassakaan?
En ole se jolle vastasit, mutta kyllä hyvä ulkonäkö on ainakin mulle ehdottomasti tärkein yksittäinen kriteeri, kun etsin kumppania.
Tarkoitan tällä sitä, että jos mies ei NÄYTÄ hyvältä, niin hänen muilla hyvillä ominaisuuksillaan ei ole käytännössä mitään väliä, koska parisuhde on myös seksuaalinen suhde, enkä voisi harrastaa seksiä ei-hyvännäköisen miehen kanssa.