Kun seksi ei kiinnosta, pitääkö asialle tehdä jotain?
Itselleni ei sinänsä tämä ole ongelma. Pidän halimisesta ja pussailustakin, mutta ajatus siitä, että koskettaisin mieheni elintä tai hän minun alapäätäni, KUVOTTAA!!!
Olemme keskustelleet tästä. Mieheni sanoo, että selibaatti on ok. Mutta näen, että jo fysiologisesti hänen on vaikea olla, kun on painetta palleissa. Olen rukoillut, että runkkaisi edes ejakulaation vuoksi. Vieraisiinkin olen luvannut, mutta hän ei halua.
Minusta seksittömyys sopii minulle, mutta pelkään, että ennen pitkää mieheni kyllästyy ja lähtee pois.
Olenko itsekäs? Pitäisikö minun hakeutua esim. seksiterapeutille, jotta alkaisin haluta seksiä? (Seksitöntä on ollut nyt pari kuukautta, joskus jopa vuosikin. Ja minulla ei ole vierasta miestä, enkä ole uupunut pienten lasten takia, lapsemme ovat jo koululaisia)
AUTTAKAA ja kertokaa jos kokemuksia vastaavasta!
No just joo. Kyllä mies kestää -jos haluaa. Ymmärrän ap:ta senverran, että itsellä seksihalut kadoksissa myös. Vauvan syntymä ja e-pillereiden syönti, aiinä kai syyt haluttomuuteeni. Myös oma kroppa tuntuu epäseksikkäältä, en halua näyttäytyä miehelleni alasti :(