Mieheni on "moottoripyöräjengin" jäsen. Kysy mitä tahansa
Mieheni on erään tunnetun, maailmanlaajuisen MC-kerhon jäsen. Mainitsen jo nyt, etten aio kertoa mihin klubiin hän tarkalleen ottaen kuuluu, mutta kaikki muut kysymykset maan ja taivaan väliltä ovat tervetulleita.
Kommentit (70)
Teitä ei varmaan mamut ja m annet kiusaa?
Ei v.ttu. Aikuiset miehet pitää jotain kerhoa, ajelevat peeveillään ja luulevat olevansa pelottavia. Noloa!! Yhdyskuntakelvottomia vajakkeja.
Paljonko perintätoimi maksaa ja voiko sen turvallisesti tilata miehesi firmalta kuka tahansa vai pitää aina tuntea joku joka tuntee jonkun?
nimim. ei akuuttia tarvetta mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Mitä mieltä olet presidentin ns. Ajo-oikeudesta?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:31"]Kuinka suhtaudut sinusta sääntökirjaan kirjoitettuun pykälään siitä, ettei muiden kerhojen jäsenillä ole koskaan oikeutta edes katsoa sinuun päin, vaikka olisitte jo miehesi kanssa eronneet? Entä muista pykälistä jotka automaattisesti koskevat sinua, vaikket niitä itse olisi hyväksynyt, saati edes tiedä niistä?
[/quote]
Täytyy myöntää, etten ainakaan muista kuulleeni tuollaista sääntöä, mutta tuo on aivan järjetöntä. En ole lukenut sääntöjä loppuun saakka. Tuntuu hullulta, että olen tiedostamattani sitoutunut sääntöihin, joista en ole koskaan kuullutkaan ja joihin olen osallisena vain siksi, että mieheni on klubin jäsen. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]Onks se MC Tyrnävän Pojjiissa?? Mun mies on siä!! Ookko Kaken vaimo?? Nähään sunnuntain Tyrnävän ympäriajossa! :) t. Esan Liisa
[/quote]
Ei ole, enkä valitettavasti aio kertoa klubia tai paikkakuntaa, mutta asumme Varsinais-Suomessa. Ap
[/quote]
En ole tuo tyrnävä tyyppi, mutta mainittuasi maailmanlaajuisen ei hirveästi tarvitse edes arvailla mistä voisi olla kyse.
[/quote]
Useimmat suomalaisille tunnetuimmat moottoripyöräkerhot ovat maailmanlaajuisia ja ulkomailla perustettuja. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:26"]Onks se MC Tyrnävän Pojjiissa?? Mun mies on siä!! Ookko Kaken vaimo?? Nähään sunnuntain Tyrnävän ympäriajossa! :) t. Esan Liisa
[/quote]
Tai Halvatun papoissa? Huomenna on perhejuhlat. Sasppaanheittoa ja grillausta
Miksi tästäkin aiheesta piti luoda palsta. I simply dont know.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:20"]
Miksi tästäkin aiheesta piti luoda palsta. I simply dont know.
[/quote]Palsta? Valaisetko meitä yksinkertaisempia?
Eli siis olet ylpeästi huumekauppiaan vaimo. Mutta rahat kuitenkin kelpaa ja koitat leikkiä että ei ne kovat huumeet ja muu väkivalta niin paha juttu ole kun ei omalle kohdalle satu.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:34"]Miksi nämä miehet olivat ennen hyvännäköisiä pitkissä hiuksissaan ja hoikanpuoleisiakin. Nyt kaikki ovat kaljuja ja liikalihavia.
[/quote]
Kyllä niitä pitkähiuksisiakin vielä löytyy ja paljon :D Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:36"]Kaksi ystävääni seurustelee myös jengiläisen kanssa. Toinen meni nyt naimisiinkin =)
Kolmas ystävä taas erosi yhdestä jengiläisestä, en ole varma mikä tarkka eron syy ja muu kuvio oli. Mutta hänen kämppäänsä ainakin muutama jengiläinen murtautui ja hajotti paikat eron jälkeen. Muita eronneita en tiedä.
Ei mulla kyllä kysyttävää ole, joten tää oli ihan ohis kommentti, mut kirjoitinpa kuitenkin.
[/quote]
Saanko kysyä, minkä ikäisiä ystäväsi ovat? Toivottavasti heidän liittonsa tulee kestämään. Ikävä kuulla erotapauksesta, jonka jälkeen on murtauduttu asuntoon. Vastaavia tilanteita on valitettavan monta omassakin (miehen) tuttavapiirissä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:36"]Niin kuuluu munkin mies. Normaali nelikymppinen perheenisä, ammatiltaan sairaanhoitaja.
En nyt keksi mitä vois kysyä... oletko itse mukana ""pyörätouhuissa""?
Itseä se ei niin kiinosta, joskus jossain pippaloissa olen käynyt. Vähän lapsellista touhua minusta tuo kerhoilu kyllä on..
[/quote]
Samaa mieltä, minuakaan ei erityisemmin kiinnosta, mutta käyn joskus (harvoin) kerholla piipahtamassa. Joskus puolisitkin kutsutaan tapaamisiin. Ap
Oliko rasittavaa ja miehen hengen puolesta pelkäämistä jengiin liittymisen alkuaikoina, kun miehesi tod.näk. oli vanhempien jengiläisten alaisena ja jos vaikka keskellä yötä puhelin soi ja joku jengijäsen tarvitsi kyytiä tai muuta niin miehen ei auttanut muu kuin lähteä?
Mc United Bambers Angels - Terskanperä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 12:14"]
Hells Angels vai Bandidos?
[/quote]
Mongols MC?
Tuttuni kuluun gospel riderseihin ja niillä on hienot liivit :)