Tunnustuksia!Millä tavalla olet tonkinut tietoa miehesi eksästä?
Minä olen tonkinut mieheni kaapit tavaroiden, kuvien, kirjeiden varalta. Olen myös googlannut hänen eksänsä netistä ja käynyt lukemassa kaikki dokumentit joita hänestä löysin.
Mitäs te kehtaatte tunnustaa?
Kommentit (6)
Kunnes huomas ettei tuottanu tulosta.
tunnustaa tehneni kaiken minkä ap:kin...;)
Miksikö? Siksi että mieheni menneisyys on minulle täysin hämärän peitossa, ja hän valehteli minulle suhteemme alkuaikoina muutamista (ei kovin vakavista...) asioista. Minua vaivasi erinäiset asiat, mm. milloin hän oli eronnut eräästä ex:tä, tiesin että jokusia vuosia taakspäin, mutta en kuinka kauan aikaa sitten... Pengoin hänen tavaroitaan, löysin mm. kirjeitä ex:ltä, valokuvia ymv. ja olen myös googlettanut heitä ymv. Sanokaa vaan sairaaksi tapaukseksi, mutta em. toiminta sai mieleni rauhoittumaan...;)
sen, että olen " autuaan tietämättömänä" vähätellyt tiettyjä asioita, jotka liittyvät mm. hänen ex:än ammattiin ymv. Itse asiassa oli aivan samaa mieltä kanssani, jätti vain mainitsematta ex:än yteyden ko. asiaan... Myös muissa asioissa olen harrastanut vastaavan kaltaista toimintaa... Kaikista asioista ei vain voi puhua ihan suoraan!
uskon että tonkimalla ei aiheuta kuin mielipahaa itselle ja kumppanille. Ei minusta ainakaan olisi kiva, jos mieheni kaivelisi menneisyyttäni minun selän takana. Jos joku asia mietityttää niin voihan sen kysyä suoraan.
Aina ei voi kysyä suoraan kaikkia asioita, tai voi, mutta on eri asia saako niihin vastauksen=( Itseäni häiritsee muutama asia, tiedän että mieheni on joskus luullut odottavansa entisen tyttöystävänsä kanssa lasta (on itse sen kertonut) mutta ei ola paljastunut kuka ex on kyseessä. Googlesta tuohon ei vastausta löydy, mutta JOS löytyisi, niin kävisin kyllä varmaankin tutkimassa... En tiedä miksi asia vaivaa, olen nähnyt sellaista untakin joskus, jossaminulle paljastuu. että hänen entinen tyttöystävänsä onkin salaa pitänyt lapsen, ja hän tulee kertomaan minulle, että jos mieheni tietäisi asiasta, he eivät olisi koskaan eronneet. Hän myös lupasi unessa olla kertomatta asiaa miehelleni, mutta tietyllä tavalla en halunnut enää olla mieheni kanssa, koska pelkäsin että hän voi milloin tahansa jättää minut jos kuulee asiasta. Hassuja unia, ehkä, mutta unissahan alitajunta käsittelee asioita...=)
Hän oli 20-vuotias juuri armeijasta kotiutunut ja sitä ennen hän oli käsittääkseni seurustellut lähinnä tietokoneen kanssa, joten voi olla että olen hänelle ensimmäinen... En ole viitsinyt sitä edes kysyä, pysyköön arvoituksena. Yhdessä ollaan oltu kohta 12 vuotta.