uskotteko enkeileihin...oletteko nähnyt niitä?
Ei sitten mitään vitsejä tänne.Itse en ole ainakaan suoraan nähnyt mutta kerran metsässä näin jotain todella kirkasta mutten uskaltanut katsoa.Saatto tosin olla joku valo vain.
Kommentit (23)
uskon suojelusenkeliin ja miksen muihinkin. Kerran pienenpänä menin kylpyyn ja vettä oli jonkun verran pohjalla, menin jo makoileen tai jotain. Yhtäkkiä tajusin jotain ja pomppasin ylös, saman tien pesukoneen poistoletkusta tuli tulikuumat poistovedet ammeeseen. Silloin kiitin suojelusenkeliä ja uskoin enkelin suojelevan minua.
Minulla keskustelut enkelini/oppaideni kanssa on aistimuksia, ilmenevät tunteina, väreinä ,, tietona...
Vastauksia en läheskään aina saa niin selkeänä kuin itse haluaisin, mutta itsehän sitä on oma elämä elettävänä ;)
He kyllä auttavat mielellään ja kiitollisena apua otankin vastaan, usein ihan arkisissakin asioissa.
Meditoidessa olen tavannut ja siis nähnytkin selkeästi enkelini
ja heidän nimiäänkin tietoisuuteeni saattanut.
Siunattua matkaa kaikille :)
Minun kokemukseni omasta henkioppaastani alkavat varhaisesta lapsuudesta ja ovat jatkuneet koko elämäni ajan. Erityisesti vaikeina aikoina olen tuntenut oppaani läsnäolon voimakkaana ja jotenkin saanut siitä voimaa käydä läpi raskaitakin kokemuksia.
Kun hiljennyn ja virittäydyn henkimaailman tasolle, voin " keskustella" oppaani kanssa. Keskustelu tapahtuu ajatusten tasolla. Olen myös nähnyt oppaani väreinä. Olen yhteydessä myös parantajahenkiin.
Jos eksyn polultani, oppaani herättelee uinuvaa sieluani ja taas muistan oikean suunnan.
Joskus henkistä tietoa virtaa minulle valtavia määriä, se ei kuitenkaan tule oppaaltani, vaan muilta opettajilta.
Näistä asioista on todella vaikeaa puhua, kun ei löydä oikeita sanoja kertoa ja sitten käy niin, etteivät muut ymmärrä. Siksipä sitä usein mieluummin vaikenee...
t. nro 13