Psykiatri linjoilla puoli tuntia, vastaan kysymyksiin..
Kommentit (31)
Onko nykiminen pakonomaista eli ns pakkoliikkeitä? Niihin on olemassa lääkehoitoa. Kannattaa tutkituttaa, mistä nämä johtuvat. Onko sinulla muuta levottomuutta? Varsinkin jos ongelma häiritsee jokapäiväistä elämääsi, kannattaa hakeutua hoitoon.
hävetä mielenterveysongelmia. Niihin on saatavissa apua niinkuin mihin tahansa muihinkin ongelmiin.
Isä syöttää hänelle mitä ihmeellisempiä juttuja, lapsi kaipaisi niiden vuoksi terapialuonteista juttelua asiantuntijan kanssa.
Olisiko siihen parempi psykiatri vai psykologi?
Olen yrittänyt löytää lastenpsykiatria, joka ottaisi pääkaupunkiseudulla vastaan uusia asiakkaita, näyttää aika mahdottomalta löytää...
Osuit naulankantaan! Vastaan lyhyesti.
- Ei hoitosuhdetta, koska kunnassamme lähetteen saa vain vakavasti masentuneet. Lääkärin mukaan olin vain lievästi masentunut. Luultavasti joudun hakemaan apua yksityiseltä sektorilta.
- Lapsuus ei ollut onnellinen. Käyn äitisuhdetta läpi ja moni asia lapsuudessa kaihertaa. Osaisinpa jättää menneet taakseni.
En tuosta lääkehoidosta tiedä... Mitä sillä sitten saavutetaan, onko siitä vastaavaa hyötyä - voiko mun elämä jotenkin taianomaisesti muuttua paremmaksi ts. onko minussa mahdollisesti jokin muu vika myös, joka voidaan korjata? MItä tarkoittaa muu levottomuus?
Onko nykiminen pakonomaista eli ns pakkoliikkeitä? Niihin on olemassa lääkehoitoa. Kannattaa tutkituttaa, mistä nämä johtuvat. Onko sinulla muuta levottomuutta? Varsinkin jos ongelma häiritsee jokapäiväistä elämääsi, kannattaa hakeutua hoitoon.
potilas on kännin lisäksi psykoottinen, vaarallinen itselleen ja vaarallinen muille voidaan lähete kirjoittaa. Toki selviämistä tarvitsee odottaa, ennen kuin varsinainen hoito voidaan aloittaa. Alaikäinen määrätään pakkohoitoon herkemmin perustein.
pitäisi löytyä Helsingistä psykiatrista apua. Oireileeko lapsi? Vaikea sanoa, kumpi olisi parempi psykologi vai psykiatri, molemmat hyviä vaihtoehtoja.
juonti. Piiskaan itseäni niin kauan että olen henkisesti vereslihalla. Mua koskee se fyysisesti vatsaan, ruoka ei maistu. Tuntuu että jos puukottaisin itseäni vatsaan valuisi paha möykky pois. Sitten yritän korjailla itseäni ja vannoa ja vakuuttaa olevani viisaampi ja parempi. Mutta paskat se toimii.
Miten pystyisin olemaan itselleni armollisempi? Elämänilo tuntuu olevan hukassa....
Älkää jääkö yksin asioiden kanssa. Monta kertaa asian ääneensanominenkin jo auttaa jonkin verran. Voimia!
Silti olisi tärkeää löytää lisäksi lääke, joka todella auttaisi.