Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millon teillä alkoi pahoinvointi?

03.02.2006 |

Haluaisin mahdollisimman paljon vastauksia.Itelläni ekan kanssa alkoi vasta rv 12 tai rv 10 tai jotain mut ei ainakaan ennen sitä.Nyt olen rv 5+2 ja mietin meneeköhän tämänkin kanssa niin.Eli milloin teillä on alkanut pahoinvointi ja jos on useampi lapsi niin onko voinut alkaa eri aikaan?Sitten myös kysyisin että onko tyttöä ja poikaa oottaessa ollut eri aikaan alkanut tai ollut rajumpaa pahoinvointi.Ite siis poikaa odottaessa vaan muutaman viikon oksentelin hieman ja oli pahaolo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tokassa raskaudessa pahoinvointi alkoi n.rv 6, ja kesti tuonne rv 10 tienoille. Kertaakaan en oksentanut mutta tosi huono ja etova olo oli!!

Ekassa raskaudessa mulla ei ollut pahoinvointia ollenkaan. Esikoinen on siis tyttö ja tästä uudesta tulokkaasta ei ole vielä tietoa. En kyllä oikein jaksa uskoa että toisen sukupuolen kohdalla pahoinvointi olisi pahempaa, se nyt vaan tulee jos on tullakseen ;)

Kristiina rv 25+2

Vierailija
2/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa ei pahoinvointia ollut. Nyt toisessa alkoi ehkä 4+5 viikolla ja kesti tonne vko 16 asti. Satunnaisesti senkin jälkeen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen näitä lukenut niin ristiin menevät.

Itselläni kaksi ensimmäistä raskautta poikaraskauskia. Pahoinvointi alkanut siinä 10 viikolla ja kestänyt muutaman viikon. Oksentelua ei ole ollut. Sairaslomapäiviä käytin muistaakseni ensimmäisen kohdalla pahoinvointiin 3, mutta nyt jälkeenpäin tuntuu että nämä menevät ekaraskauden piikkiin, sitä kun oli muka niin sairas. Kolmas raskaus oli tyttö raskaus. Makasin kotona 3viikkoa saikulla ja oksensin. Kaikki tuli ylös. Vesikään ei pysynyt sisällä ja paino laski. Huono olo jatkui tämänkin jälkeen kuukauden verran, mutta en oksentanut ja työkykyinen olin. Pahoinvointi alkoi jo viikolta 5-6 ja olikohan ne pahimmat 7-8-9. No nyt en ole oksentanut, mutta muuten olo on ollut huono, joten odottelen poikaa taas, mutta ei sitä vissiin pysty tästä ennustamaan. Olen myös ollut kaikista raskauksista töissä, joten tämänkään ei pitäisi vaikuttaa. Lasten ikäerotkin ovat suht tasaiset. Eilen alkoi viikko 14 ja helpottanut on vaikkakin pala jatkuvasti kurkussa tuntuukin.

näin meillä