Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa kadonnut 10-vuotias ADHD-poika autosta

Vierailija
03.02.2006 |

Mihin lie joutunut? Vanhemmat olivat kaupassa ja poika yksin autossa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kannattaa jättää kun käy vaan äkkiä jossain.

Vierailija
2/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että kannattaa jättää kun käy vaan äkkiä jossain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että tässä tapauksessa poika on ottanut hatkat ihan itse. Toivottavasti vaan ei kenenkään kyytiin tms.

Vierailija
4/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä, että hyvinkin todennäköisesti ottanut itse hatkat ja olisi voinut ottaa ne mistä tahansa muualtakin.

Vierailija:

Minä veikkaan, että tässä tapauksessa poika on ottanut hatkat ihan itse. Toivottavasti vaan ei kenenkään kyytiin tms.

Vierailija
5/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

autoon yksinään ja paljon on sattunut ja tapahtunut sen takia. Vaikka tässä vanhempi lapsi, niin herättää toivottavasti taas ajatuksia aiheesta.

Vierailija
6/6 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vasta sattuukin, kun vaihdetaan vaippaa hoitopöydällä tai sängyllä tai laitetaan lapsi syöttötuoliin tai rattaisiin tai kaupassa kärryjen lastenistuimiin tai... Ikinä en ole nähnyt tutkimuksia, joiden mukaan juuri auto olisi lapselle erityisen turvaton paikka, kun se on pysäköitynä. Liikkeellä ollessa sitten tietysti, mutta silloinhan lasta ei ole sinne jätetty, vaan vanhempi tai muu aikuinen on mukana ja ajamassa.

Vierailija:

autoon yksinään ja paljon on sattunut ja tapahtunut sen takia. Vaikka tässä vanhempi lapsi, niin herättää toivottavasti taas ajatuksia aiheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi