Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYSKUISTEN PERJANTAI****

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin pinon kun ei näkynyt vielä olevan...

Oli ihan pakko tulla kertomaan että olin yötä tätini luona ja kun tulin kotiin meidän asunnon ovi oli auki!!! Varmasti laitoin kiinni kun lähdin! Vielä tarkastin että on kiinni!! Katsoin sit joka paikan, mutta mitään ei puutu, onneks,i ja kaikki on niillä paikoilla kun ne oli lähtiessä! Kyllä ihmetyttää että miten ovi voi olla auki. Ei ihan selällään vaan ' ' kiinni' ' siten että näkee että lukko ei ole paikallaan, siis tavallaan raollaan! Kyllä hieman säikähdin!

Onkohan se sitten oikeasti jäänyt auki kun mielestäni se oli kiinni, vai onko täällä joku käynyt vai kummitteleeko meillä?! (eteisestä kyllä joskus kuuluu askelten ääniä vaikkei siellä kukaan ole. siis lattialaudat narisee)

Nyt kyllä neiti unille ja juomaan kuppi teetä!

Säikähtänyt Iida-Ilona ja Amira

Vierailija
2/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmitus.Me sitten laitettiin pinoa yhtáikaa tuli ny sitten kaksi aloitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tosiaa 2 alotusta..:/ no, hö.. no, ei voi mitään..:/

Vierailija
4/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun ei pääse ulos! Ja luvassa kovaa pakkasta moneksi päiväksi. Tiedossa taas kiukkuilua ja huonoja päikkäreitä, plääh. Meidän neiti nukkuu yleensä päiväunensa parvekkeella, joten sisällä nukkuminen on vähän outoa.

Eilen oltiin katsomassa alle viikon ikäistä vauvaa. Kyllä oli pienoinen. Mitat oli syntyessään suurinpiirtein samat kuin meidän tytöllä, mutta näytti sekä mun että miehen silmissä paljon pienemmältä kuin meidän vauva. Ja sitä kasvua ja kehitystä, hurjaa tahtia on opittu mahdoton määrä uusia juttuja ja aikaa kulunut vain viisi kuukautta. Vauvakuumetta ei tosiaan tullut, tässä pakkauksessa on meikäläiselle ihan tarpeeksi tekemistä pitkäksi aikaa :) Sitä paitsi meille on parin vuoden päästä tulossa vauva: hauvavauva :)

Jeps, pitääpi mennä selittämään neitokaiselle että sängyssä nukutaan eikä leikitä ja naureskella, mahdoton tehtävä!

Susa ja neiti eilen tasan viisi kuukautta

Vierailija
5/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala pakkanen ulkona! Syötin just Aleksin ja nyt tulin kahtomaan mitä kellekkin kuuluu, eilinen pino luettu!

Tulin samalla hengähtämään tähän kun Jennan kanssa ollaan taas tanssittu pitkin kämppää mamban tahdissa, tekee gutaa kunnolle kun oon muuten niin laiska liikkumaan :D Varmaan ihmiset jotka menee meitin talon ohi ihmettelee että mitä tuo muija tuolla huitoo...:D

Eilinen iltakerho meni esikoisen kanssa erittäin mukavasti, Jenna tykkäs kuunnella loruja ja lauluja, oli ihan intona, ihana oli nähdä oma pupu niin innoissaan :) Jenna on nyt ihan muutaman viikon aikana ällistyttävästi alkanut puhumaan, lauseita tulee ja paljon uusia sanoja!:)

Aleksi yrittää kovasti eteenpäin, napansa ympäri pyörii jo hienosti mutta hermostuu kun ei tosin jaksa ryömiä. No, sitten kun alkaa piäsemään etipäin on ilo korkeimmillaan :) Muistatteko aikoinaan kun tuli se hangon keksi mainos vai mikä olikaan? Siinä oli se naurava aurinko? Aleksi on just sen näkönen kun nauraa, aivan ihana!

Kohta saapuu kuivausrumpu, jee! Illalla onkin fetasalaattin ja punaviinin aika (meillä joka pe joku salaatti ja punaviini, nam!). Mies tosin sanoo että fetasalaattia aina mutta mä oon niin hulluna siihen että voisin syyä joka päivä ko. salaattia :D

Pikkasen(ko) tuli taas omaa napaa, mä olen mielettömän hyvällä tuulella! Ja nyt tanssimaan taas, heipat :)

JMMK ja tuulta purjeissa :D

Vierailija
6/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oven auki jäämisestä... Meillä kävi samaan sarjaan (unohdus vai ei? -sarja) oleva juttu. Mä olin ostanut pussi niitä uusi Mariannesnackseja, maistoin niitä ja en tykänny. Jätin pussin alakertaan. Meni pari päivää ja pussi oli tyhjenyt. Soitin muissa asioissa miehelle töihin ja heitin vitsinä, et on tainnu hiiret käydä syömässä karkit (yritin siis vihjata, että söit sitten ne karkit). No meni taas pari päivää ja tuli juttua noista karkeista ja selvisi, että ei se mies niitä ollu syöny. Enkä minä (oon ihan takuuvarma siitä, kun en ees tykänny niistä). Ja mieskin tosissaan oli, et ei oo hän syöny. Nyt sitten mietitään kävikö ne hiiret tosissaan syömässä ne... XD. Että semmoinen juttu.

Viime yö nukuttiin huonosti ja olin tosi kiukkunen yöllä, kun en saanu nukuttua. Jos ens yö menis taas paremmin.

NO eipä muuta tällä kertaa.

tuiskuneiti79 + poika melkein 5kk

Vierailija
7/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pinoudun pikaisesti,kun poju nukkuu vielä....

Ihan ekaks Emmulille; helpottavaa kuulla et tällasta muillakin ollut ja älä ota paineita siitä imetyksestä!!!Oot kuitenki jo näin pitkään imettäny,näin mä oon ajatellu jos imetys nyt loppuu sen vuoksi kun sitä korviketta olen antanu...Nautitaan näistä pikkusista, söi ne sit rintamaitoo tai korviketta tai molempia :)

Millasia syöntivälejä teidän muksuilla on?Meillä saattaa päivällä olla jopa 5 tuntia väliä..Yöllä syödään kyl vähän useemmin...Mietin vaan et johtuisko ne raivarit siitä et on liian nälkäinen?Mut ei poju mitään merkkiä anna et olis nälkä, tyytyväisenä jokeltelee siihen asti kun yritän tarjota rintaa...

Joku kirjoitteli siitä Lost-sarjasta..Mä en eka jaksoo ehtinyt kattoo mut eilisen katoin ja hyvältä sarjalta vaikutti!Pakko kattoo ens viikollakin :)

Nyt kuuluu pikkuherran huutelua...

Mukavaa perjantaita!!!!

Vierailija
8/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Mico nukkuu partsilla (nukkunut jo 2tuntia :) ),se kun on suojassa ja siä on pakkasta -8astetta,

kun muuten mittari näyttää esim.keittiössä -12astetta. hyyrr!!! kyllä on taas kylmä...ja kylmempää on kai luvassa viikonlopuks... :(

Poika on ollut niiiiiiin hyväntuulinen ja iloinen pakkaus,kun on loppuviikosta nukkunut taas 2-3tunnin päikkärit partsilla..en tiiä mikä alkuviikosta oli kun ei oikeen suostunu tutuun kunnolla..

Kaimani;mie hämärästi muistan sen hangon keksi mainoksen!! =-D

Nauravainen ja ilonen olet sinäkin... ;)))))) Lapset siis tullut äitiin... :)

Sain eilen viestin hyvältä ystävältäni,jolla oli laskettuaika tammikuun puolenvälin jälkeen...Tiistaina oli käynnistetty ja keskiviikkona syntyi terve tyttö vauva. :))))) Ihanaaaaa!!!! =))))))

Mico sai tyttöystävän..... hih!!! ;))))

Eipä meille ihmeitä...Rauhallista koti viikonloppua varmaankin vietetään,ei ainakaan olla suunniteltu mitään menoo.. Minä kun olen vähän flunssanenkin,niin ei oo kiva kyläillä tms.

Toivottavasti tää tästä helpottaa,eikä muutu pahemmaks... :)

Taidan lopetella,kun tulee taas vaan omaa (.)....Ja meen laittaan pyykkiä kuivuun (meillä ku ei oo kuivausrumpua...oon kade sulle kaimani! ;) )

Hauskaa viikonloppua kaikille syysimmeisille!!!! =)))

Syysmami *snif!* ja Mico.

Vierailija
9/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain poitsun sisälle vaunuihin nukkumaan, ei viitsitty lähteä pihalle kun sielä on niin paljon pakkasta.

Katsoin justiin nauhalta eilen tulleen Lostin, mukavaa että telkkarista tulee taas vaihteeksi jotain katsomisen arvoista.

Kyselin eilen, että onko kukaan pakastanut soseita pilttipurkeissa ? Tais tulla viesti vaan niin myöhään ettei kukaan ollut sitä enää lukemassa. Kestääkö purkit pakastamista vai halkeeko ????

Onko kukaan vielä lopettanut imettämistä ? Itse sanoin imetyksen alkukankeuksissa, etten imetä kuin korkeintaan 6kk. Luulin jo että maito olisi vähentynyt, kun poika ei niin innokkaasti tissillä oo. Soseet täyttää vatsaa jo aika hyvin. Eipä se maito kai vähentynyt oo kun taas on paidan etumus märkä...

Ilta-Nukuttamisvinkkejä kaipaisin, koska poikaa ei saa nukkumaan kuin tissin tai pullon avulla. Yhteen käteen mahtuu ne kerrat ettei pulloa tai tissiä olisi tarvittu nukahtamiseen :/

Ihanaa kun on viikonloppu edessä ja miehellä vapaata tai sillä ei oo koskaan vkoloppuna töitä, onneksi !!!

Kirpeää perjantain jatkoa syysmammoille !!

T: Jyyli ja poju pian 5kk (hui kun aika menee äkkiä)

Vierailija
10/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu ulkona, täällä ei ole pakkasta kuin -7, onneksi.

Meillä on päiväunet nykyisin hirveen katkonaisia! 40min korkeintaan nukkuu putkeen ja sit herää.. välillä joutuu montakertaa laittamaan tuttia ja heijaamaan vaunuja ennen kuin nukahtaa takas. Onko muilla tälläistä? Jostain luin että kuuluis ikään, toivotaan niin...

Yöt onneks suht rauhallisia. 1-2kertaa syö yössä. Joskus joutuu tuttia laittamaan muutaman kerran.

Miehellä alkaa talviloma joten toivottavasti ei oo kauheen kylmiä ilmoja niin et päästään yhdessä vaunuttelemaan!

Nyt ruuanlaittoon!

-Alpukka ja " Pinsku" 4,5kk

Ai niin, paljonkos te muut annatte jo soseita? Mä olen antanut 2 kertaa päivässä ja kerralla n. 3/4purkkia..

Vierailija
11/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Länsirannikolla onneksi pakkanen vielä alle kymmenessä, niin saa tytsyn ulos nukkumaan, mut huomiseksi on tännekin luvattu -15, jaiks. Pidättekö pakkasrajana 10astetta vai mitä? Meillä neiti on varsinainen kuumakalle, et kehonsa puolesta varmaan tarkenisi -15- -20c, mutta mä pelkään, et keuhkot ei vielä kestä....

Ensi viikolla onkin sitten jo 5kk neuvola, niin nopsaan mennyt tää aika (ihan tippa linssissä)...

Alpukka päiväunista kyseli...meilläkin nukutaan pätkiä, mut meillä ollut alusta asti niin. Mut aika monella syyskuisella on tainnut nyt olla päiväunien kanssa ongelmia, joten liittynee ikään.

Miten pitkään muilla jaksetaan olla hereillä? Meillä 2h, max 3h...

Jees, mutta mukavat perjantain jatkot KAIKILLE!!!!

t.hope-a ja typy

Vierailija
12/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko taas ärsyttää sikana ihteni :D Pyysin miestä vuokraamaan leffoja (me katotaan leffoja tosi harvoin mut tuli sellanen olo et ny vois taas...) ja TIETENKIN kauhuleffoja. Siis en tajua miks aina pitää kahtoo noita ja sit oon p***** housus seuraavan vuoden, huoh :D

Kiitos kaimeli kauniista sanoista, tiijä sit siittä ilosesta ;D

JMMK

Vierailija
13/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa pinoutua pitkästä aikaa. Oon yrittäny vierottautua tästä netistä. Kaikki muut hommat kun tahtoo jäädä tekemättä..

Nukutan tyttöä pakkasesta (-15) huolimatta ulkona. Otan kyllä yleensä aikaisemmin sisälle jos ei itse herää. Tyttö voisi nukkua enemmänkin päivisin, usein nukkuu vain yhteensä noin 2 h. Ja unet usein katkonaisia, joudun tarjoamaan tuttia jotta unet jatkuisivat.

Meillä mennään vielä maidolla. Mutta kovasti mielenkiintoiselta tuo soseiden antaminen kuulostaa, joten kaipa tässä voisi piakkoin lisätä tytsyn makumaailmaa. Ja pakkokin on. Aion palata töihin ens kuussa (kääk!!) ja sitä ennen ois hyvä jos ei ihan pelkällä rintamaidolla mentäs...

Meillä opittiin keskiviikkona kääntyilemään selältä mahalleen. Ja jalatkin löytyivät viime viikolla. Eli nyt on touhua niin ettei malta edes kunnolla yöllä nukkua:).

Ilona ja tytsy 4 kk

Vierailija
14/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poitsu juuri heräs, joten yritän nopsaa kirjoitella.

Poika oli ulkona nukkumassa n. 3 h, vaikka täällä 15 pakkasta. Otin sisälle kyllä jo vaikka ei ollut vielä herännyt, vielä olisi varmaan tunnin nukkunu.. nukkui vie eteisessä puolisen tuntia.

Pakko oli ulos laittaa, kun koko viikonloppuna muuten on luvattu -20, niin ei viitti sitten ainakaan ulos laittaa.. ja sisällä ei nuku kyllä lähellekään näin hyvin.

Innolla aina tosiaan odottaa tuota viikonloppua (kun joku jotain siitä höpöttikin..), kun ollaan yhdessä koko perhe kotona..

Mutta p....le nyt mies sitten lähti autoa laittaan ja siinä kuulemma menee koko viikonloppu, että tosi mukavaa. Taitaa jäädä vauvauinnitkin aamulta, kun tulee sieltä kuitenkin yömyöhään.. Ottaa aivoon!!

Nyt täytyy siirtyä ruokapuuhiin vaavin kaa.. Hyvät illanjatkot siis kaikille! (Toivottavasti muilla asiat paremmin ja mies kotosalla..)

Emmuli + poitsu 4 kk

Vierailija
15/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vie sanoa iida-ilonalle ettei saa tuollalailla pelotella....

ovi auki ja lattiat narisee, jaiks..

Vierailija
16/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähä nolo, oisko jo kolmas viesti? Noku muumit tulee ja ja ja...;) Nyt mä keksin mistä toi mun leffa into lähti! Iida-ilonan viestistä, alko heti pelottaan ja tuli tunne että tätä lisää (masokisti?:D), eli siittähän tämä alkoi.

Tulkaa kaikki tänne kahtomaan leffois, sipsejä ja limppaa tarjolla ;D Salaatit syön ite...:D

JMMK (Enkä enää tuu tänne!)

Vierailija
17/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kattelen tylsiä nyyhkydraamoja mieluummin.

Meillä mukavan hiljaista, mies lähti esikoisen kanssa shoppailemaan ja vauvan laitoin kerrankin sisälle nukkumaan pienet unet. On joskus rasittavaa pukea ja kärrätä tuonne ulos. Etenkin nykyään kun on tapana nukkua päikkärit pienissä pätkissä. Meillä usein nukutaan kolmet noin tunnin mittaiset unet päivisin. Poika jaksaa olla hereillä välissä noin kaksi tuntia.

Vauva onh ollut kovin kärttyinen viimeiset päivät ja tänään mittasin pyööystä lämpöä, oli normaali, mutta sieltäpä tuliskin monen päivän kakat ulos lötkönä putkena. Raukka on varmaan ollut tuskissaan kovan mahan kanssa enkä ole älynnyt käyttää levolaccia tai muuta mömmöö.

Toistaiseksi meillä syödään noin teelusikallisen verran soseita pari kertaa päivässä. Poika ei kovin innokkaasti availe suutaan. Onneksi rintamaito riittää mainiosti, joten no hätä!

Pakkasrajaa meillä ei ole, pk-seudulla harvoin kylmenpää kuin -20.

Laitan kevyen viltin vaunujen suuaukon eteen ja villaa vauvalla jos kovin alhaiset lämpötilat.

Kaunarit (ou mai gääd!) alkaa! Baiiiiiiiiiii!

Vierailija
18/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin enteriä liian aikaisin...

Alpukka: Meillä oli vielä pari viikkoa sitten sama homma päiväunien kanssa. Eli aiemmin hyvin nukkunut tyttö alkoi nukkumaan max. 45 min. + tuttia + heijausta. Tällä ja viime viikolla taas on nukkunut sellaisia 2 tunnin unia aivan omissa oloissaan ilman tutin tarjoomista jne... Siis kai se kuuluu ikään.

Joku kyseli iltanukuttamisesta. Meillä on ollut viimesen kuukauden yöt tosi kamalia paitsi nyt kolme viimeistä yötä. En tiedä oliko tuokin joku vaihe, vai mikä, mutta nyt mennään näin. Illalla noin puoli tuntia ennen uniaikaa mennään pötköttelemään yhdessä sängylle. Luen tytölle kirjoja (hän jaksaa aina innostua samasta bambi-kirjasta :) ja lasten Raamattua. Sitten jutellaan ja laulellaan. Jossain vaiheessa annan tissiä ja sen jälkeen nostan hänet omaan sänkyyn vielä hänen ollessa hereillä. Pidän lukulampun päällä ja luen itse vieressä omassa sängyssämme lehtiä. Tyttö vehtaa aikansa, katselee sängyn laidalla olevia kuvia ja sitten vain nukahtaa :) Ihan ilman nukuttamista! Näin on menty kolme iltaa ja jokaisen tuollaisen illan jälkeen neiti on HERÄNNYT KERRAN YÖSSÄ SYÖMÄÄN!!!!! SIIS VAIN KERRAN ja äitikin on kuin uudesti syntynyt :)

Niin Alpukka taisi kysyä myös soseista. Meillä menee peruna-porkkana-kukkakaalia aamupäivällä 2-3 jääpalakuutiota. Ja iltapäivällä noin klo 16-17 syödään hedelmää muutamia lusikallisia, ehkä noin 1/4 tai 1/3 purkkia. Eli aika vähän. Muuten siis riittää nykyisin oma maito, jos olen esim. jumpassa mies antaa korviketta.

Iida-Ilona: Aika pelottavalta kuulostaa tuo sinun kertomasi. Asutteko omakotitalossa? Jos ette, niin voisiko olla, että teillä olisi käynyt esim. talkkari tms. tsekkaamassa jonkun yhtiökokouksessa sovitun jutun? jos on siis esim. tulossa jotain remonttia tms... tai jos on vaikka käynyt lukees jotain mittareita tai ilmaamassa pattereita? Muuten kuulostaa kyllä kamalalta! Kääk...

Meillä tyttö täyttää huomenna jo 5 kuukautta. Vielä ei käänny, mutta kovasti sutkuttaa jaloillaan ja hermostuu kun ei pääse eteenpäin :( Maanantaina on sitten neuvola ja rokotus.

Leivottiin juuri Runebergin-torttuja, nam :=) Mä olen aikas ahkera leipuri ja siksipä nämä muutama sitkeä rauskauskilo ei tunnu lähtevän. Olen kuitenkin aloittanut jumpan!!! Huomenna alkaa kuntosalitreeni ja sunnuntaina menen uimaan!!! Kolme päivää viikosta aion harrastaa jotain näin yksin, muuten sitten vaunujen kanssa :)

Nyt pitää mennä koristelemaan tortut sokerikuorrutteella ja viedä maistiaisia naapurin uusille asukkaille :) (hyvä ystäväni osti omakotitalon miehensä kanssa tuosta tulevan raja-aidan takaa :) Huippujuttu!

Ihanaa viikonloppua ja enkeleitä!

Laura ja pikku-E (huomenna 5kk)

JMMK: Mä en siis ole ainoa päivät päästään tanssiva äiti :) Naapurit tosiaan ihmettelee, jos sattuvat ohi käpöttelemään... Ja Anna Eriksson soi :))

Vierailija
19/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olipas kiva lukea Laurukankin kuulumisia... aika hyvin olet pystynyt välttämään nettiä niinkuin silloin joku aika sitten uhkailitkin. Itsellekin tekis ihan hyvää keksiä jotain muutakin ohjelmaa niiksi ajoiksi kun vauva nukkuu.. Tänään on muuten tyttö nukkunut todella hyvin, meillä on siis lasitettu parveke että siellä tarkenee nukkua säällä kuin säällä ja tänään nukkui 3 tuntia aamupäivällä ja nyt on nukkunut kohta 2 tuntia :)

Ja yöunille on mennyt kiltisti klo 20-21 jo useampana iltana ja nykyään sekin on ihmeen helppoa, pistetään tyttö unipussiin (sain siskolta lainaksi, hän oli tehnyt sen itse) annan tissiä, siirretään omaan sänkyyn ja joko minä tai isi pitää tytön kädestä kiinni, tyttö nukahtaa yleensä puolessa tunnissa. Huh huh, ihmeen helposti mennyt kun välillä nukutukseen meni jopa 2 tuntia. Meillä taisi olla se " vikana" että laitoimme tytön liian aikaisin nukkumaan, tai sitten oltiin annettu nukkua päiväunia liian myöhään. Nyt kun valvoo illalla 1½-2 tuntia niin jo väsyttää sopivasti yöunille.

Aprikoosisosetta annoimme taas tänään ja oikeestaan annoin sitä kahteen otteeseen kun tuntuu niin maistuvan :) ei paljon pullauttele pois suustakaan tämä meidän syöppö. Ihana katsoa kun toinen niin innoissaan maiskuttelee ja lähestyy itse lusikkaa niin innoissan että pää tärisee .. ihana pakkaus!! Olenkin miettinyt että miten paljon niitä kiinteitä voi antaa, koska voi antaa niin paljon kun vaan ottaa?? Varmaan se lukee noissa neuvolan lapuissa, olen vain niin laiska niitä lukemaan.

Nyt taidan mennä ottamaan tyttöä jo sisään ettei yöunet kärsi.

hyvää illan jatkoa mammat!

äiti + tyttö (4kk)

Vierailija
20/21 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan kerrostalossa ja sehän täs pelottavaa onkin kun ei ole ilmotettu mitään että olisi joku tulossa katsomaan jotain tms. Mun isä omistaa tän asunnon joten on taloyhtiön hallituksessakin eikä siellä ole puhuttu mitään remonteista ym... Soitin isälle ja kysyin vielä varmuuden vuoksi.. Hui! Kummallista on.. nyt kyllä tarkastaa miljoona kertaa että ovi on kiinni!

mies ja mun isä vielä katsoi että ovessa ei ole mitään vikaa ettei se siitä johdu.. *huokaus*

Täytyy katsoa joku komedia illalla että saa ajatukset johonkin hauskaan ja näkee hyviä uniakin!

Hauskat illan jatkot itse kullekkin!:)

Iida-Ilona