Mitä mieltä olette äidistä joka lellii lastaan tällä tavoin: kun lapsella
kaveri kylässä sanoo, että tämä limukka on "Ellan" tätä ei anneta muille. Eli ei anna lapsen kaverille sitä. Tai jos on jäänyt jotain herkkuja yksi kappale "Ella" saa herkun ja vieras sitä jotain huonompaa. Millainenhan lapsesta tulee ja miksi äiti käyttäytyy noin? Kyseessä ekaluokkalaiset lapset.
Kommentit (13)
vrsinkin kun lapsi jo noin iso. Itse toimisin aivan eri tavalla
viimeksi eilen kävi niin. Meillä oli kylässä yksi lapsi ja viisi omaa kotona, kaapissa olisi ollut hiukan limsaa ja meidän lapsi kaverinsa kanssa olisi halunnut juoda ne. Minä en antanut, koska siitä ei olisi riittänyt kuudelle, eli se juotiin sitten myöhemmin kotona kun lapsi oli lähtenyt.
Vaan siitä että omalle mussukalle annetaan se limsapullo ja kaverille samaan aikaan vesilasi tms. Tai oma lapsi saa leivoksen kun kaveri saa voileipäkeksin...
mehujään. Tai herkkulimsaa annetaan vaan omalle kullannupulle vaikka pullo täysi. ap.
Meillä on yhden kaaverin lapsella vaikeita allergioita ja joutuvat ostamaan tälle lapselle kalliita erikoistuotteita. Lapselle on sitten esitetty asia niin päin, että ne ovat hänen erikoisherkkujaan, eikä suinkaan niin, että hän nyt joutuu syömään vaaan näitä kun on allerginen eikä saa samoja herkkuja kuin muut. Niitä kalliita erikoisjuttuja ei tosiaan tarjota meidän muiden lapsille, mutta en minä sitä kovin kummalllisena pidä. Tuskin meidän tavisruokaan tottuneet lapset edes tykkäisivät niistä.
muutenhan tuollainen käytös mitä ap kuvaa, on tosi outoa ja idioottimaista. Siis jos ei mistään allergiaherkuist atms. kyse, niin jättäisi vaikka ne herkut piiloon ja antaisi omalle lapselle vasta kun ei vieraita ole paikalla.
Kyllä vieraat saavat vähintään yhtä hyvää kuin oma perhe. Toisin sanoen kun on vieraita, tarjoilut ovat sellaisia, että kaikille riittää.
eli että vieras saa aina hieman "parempaa"... tosin oikeassa tilanteessa sellaiset keksilaatikot joissa ei ole jokaiselle tarpeeksi niin pysyisi kaapissa!
outoa käytöstä!
joka ei osaa ottaa toisia huomioon. Jos tosiaan tilanne on ap:n kuvaaman kaltainen.
Jos kaveri kylässä ja tekee välipalaks mieli vaikka hampurilaista. No, jääkaapissa oli vain yksi. Poika keksi, että he voivat syödä sen puoliksi.Yleensä kaupassa kun valkataan herkkuja, haluaa että otetaan myös kaverille.Jätski ostoksilla pyytää mua katsomaan, että käyhän tää nyt sille kaverillekin(täytyy olla hylaa)
tulisi mieleenkään toisten huomioiminen.
viimeksi eilen kävi niin. Meillä oli kylässä yksi lapsi ja viisi omaa kotona, kaapissa olisi ollut hiukan limsaa ja meidän lapsi kaverinsa kanssa olisi halunnut juoda ne. Minä en antanut, koska siitä ei olisi riittänyt kuudelle, eli se juotiin sitten myöhemmin kotona kun lapsi oli lähtenyt.