Onko kellään kokemusta Avonin tuotteista?
Kommentit (7)
avonin tuotteista ovat positiiviset:) mielestäni todella hyvä hinta-laatusuhde, todella edullisia, ja hyviä tarjouksia, ja postikulutkaan ei päätä huimaa! mistään en ole saanut niin hyvää hiustenhoitoainetta kuin avonilta, suosittelen lämpimästi:)
Ei nyt mitään huippuja, muttei huonojakaan. Ja ei niitä tarvitse postista tilailla, jos tuntee avon- myyjän.
Mulla kaksi kaveria myy Avonia, enkä osta juuri kosmetiikkaa muualta nykyään. Joskus on tullut joku harhalaukaus, ei niin hyvän hajuinen suihkugeeli, mutta äitini taas tykkäsi siitä, joten annoin eteen päin.
kaverini myy niitä ja saan aina tuotteet kotiin tuotuna, ja en tosiaankaan maksa mitään postikuluja!! edullisia tuotteita ja laadukkaita..
Puistossa oli tuttuja, jotka yritti myydä milloin mitäkin. Poistin järjestelmälliset heidät kaikki elämästäni. Mun rahat on mun rahat ja mä käytän ne miten haluan. Enkä käy lasten leikkipuistoissa kuullakseni markkinointia, sitä tulee lehdestä, radiosta, telkkarista, postista ja joka saatanan paikasta muutenkin.
Jättäkää mut ja mun rahani rauhaan! Kiitos.
En ymmärrä tuon viestin ideaa!
Puistossa oli tuttuja, jotka yritti myydä milloin mitäkin. Poistin järjestelmälliset heidät kaikki elämästäni. Mun rahat on mun rahat ja mä käytän ne miten haluan. Enkä käy lasten leikkipuistoissa kuullakseni markkinointia, sitä tulee lehdestä, radiosta, telkkarista, postista ja joka saatanan paikasta muutenkin.
Jättäkää mut ja mun rahani rauhaan! Kiitos.
enkä odottele mitään paketteja, joista ei tiedä mitään. Ostin joskus ja oli todella huonoja.