Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****NELIAPILOIDEN VIIKONLOPPU****

03.02.2006 |

Perjantain myötä positiiviseen viikonlopun tunnelmaan!

Lähden aamukahvilleni...piti vain KÄYDÄ täällä :)

Kuulumisiin!

toivoopi k@isa-78

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä taas. Anteeksi nyt tämä kyselyikä...

Kävin netissä lukemassa kuukupista. Tahtoo sellasen. Heti. Nyt.

Mutta mitenkäs nyt osaan se valita? Niitähän oli 3 vai 4 eri merkkistä. Ja kokojakin kahta erillaista. Mulla on aika muhkeet vuodot, vaikkei 4 päivää kauemmin yleensä kestäkään. Se isompi koko ainakin, kun jo noita synnytyksiäkin on... Silikooninen kai kestäisi paremmin... Voi neuvokaa nyt tätä höperöä. Millä perusteilla omanne valitsitte?

Nyt taisi mennä multa yöunet kun pohdin...

Nukkukaa hyvin ja tulkaa aamulla viimeistään taas pinoilemaan...

Mä vielä jään puntaroimaan asiaa :)

Vierailija
42/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut noita ennustuksia vauvoista... lukumäärät ja mahdolliset syntymät. Kertokaahan tälle Blondille miten siltä Madam... ? saa ennustuksen??

Oon myös ihmetellyt noita kuukuppeja, mutta teidänhän kokemukset on vain positiivisia. Pitäisköhän vain uskaltautua kokeilemaan!

Tuli oltua bilettämässä eilen ja tänään on äiti ja lapset syöneet sipsejä aamupalaksi... korjataan tilanne sitten päiväruuan aikana, nyt ei jaksa panostaa keittiössä luuhailuun... koneella on paljon mukavampaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukutun yön jälkeen, ajatuksetkin on taas kasassa...

Nyt olen täysin varma siitä, että kuukupin ostan. Merkki vielä hieman mietinnässä. Luultavasti ostan/tilaan sen, jolle valmistaja lupaa vuoden tyytyväisyystakuun. Eipä mene ainakaan rahat sillon hukkaan. Ukolle tuumasin aamulla, että " miten mä en oo ennen tähän innostunu?" . Ukko on positiivisesti hengessä mukana. Ei tyrmää, eikä naureskele.

Nyt kun mä sen sit tilaan, niin täti ei tietysti tulekaan. Noh, ei se kyllä harmittais. Kerkee sitä vielä testata monet kerrat. Tyytyväisyystakuu vaan menee umpeen. Uhallanikin tilaan, jos täti sit vaikka jäis tulematta.

Aurinko paistaa ja pakkanen paukkuu. Tuli on uunissa. Jotain uuniruokaa voisi tehdä. Leipomaan en taida sortua. Tulee vaan syötyä kamalasti.

Mä en oo uskaltanut kysellä ennustus-juttuja. Sitähän ei tiedä montako(kymmentä) sitä luvataan. Sit iskee paniikki. Iiik !

Leikkiä se on, sen tiedän :)

Nyt aamupalalle. Lastenohjelmat alkaa loppua.

Valtava rimpsu ++++++++++++++++++säteitä kaikille ja kuntoilkaahan ahkerasti :)

Kirpakkaa sunnuntaita Neliapilat :)

Helmiini kp10/28-31

Vierailija
44/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakarat alkaa hyppiä seinille, kun ei ulkona oikein voi olla. Eilen kävivät n. puoli tuntia ulkoilemassa eli meni melkein kauemmin sinne ulos lähtemiseen kuin siellä olemiseen. Nyt alkaa meno olla sen mukaista ja äiskältä palaa kohta käämit.

Juu, siitä kupista vielä. Iselläni on Mooncup, mutta valinta oli kyllä ihan sattumanvarainen. Tyytyväinen olen tähän merkkiin, mutta en pidä mahdottomana, että seuraavaksi ottaisin jonkun muun. Tai siis ei mulla ole kyllä mitään tietoa siitä, että kuinka kauan tota samaa voi käyttää, mutta eiköhän tässä vielä ennen mummotauteja ehdi useamman kuluttaa...

Taidan lähteä raivaamaan nuorimmaisen sotkuista huonetta. Kohta ei ole enää vapaata lattiatilaa näkyvissä yhtään. Ihmettelen miten se pääsee yöllä pimeässä meidän huoneeseen nukkumaan katkomatta kinttujaan.

Muumimammalla lupaavia oireita, +++++ vaan sinne. Olisi jo aikakin jollain jotain tapahtua. Täällä alkaa täti jo osoitella lähtemisen merkkejä. Onneksi nää luomumenkat ei yleensä kestä kun sen 3-4 päivää. Ja sitten ei kun pupuilemaan. Mies ei meillä ainakaan pistä pahakseen sitä.

Vierailija
45/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tuli leivinuunissa, näillä näkymin saakin halkoja poltella kun tuota pakkasta riittää :). Mutta mikäs tässä ollessa, lapset kun ovat kipeänä, niin ei täältä neljän seinän sisältä voi minnekään lähteä ;).

Minäkin varmistin kokemuksienne perusteella että aion kuukupin tilata. Miun vaan pitää ostaa sellainen silikoninen, kun olen herkistynyt tuolle luonnonkumille:/. Mutta vaikuttaa sen verran hyvältä keksinnöltä että taidan laittaa tilauksen heti menemään, kp on nyt suunnilleen 17/30-31, joten toivottavasti se kerkeäis jo ekoille luomumenkoille.

Himpun verran jännittää se huominen lääkärille meno, vaikka murhe onkin pieni, niin jotain jäi hampaan koloon kun ei se toinen tohtori sitä kierukkaa ulos saanut... Positiivisella mielellä kuitenkin sinne menen ja uskon että pois sen saa sieltä, kunhan ultralla osaa onkia oikeasta paikasta :).

Jaahas, oma ).( taas aika lähellä näissä jutuissa =)

[color=blue]Muumimammalla [color=black]alkaa olla kitupäivät käsillä... Jännittää, vaikka en sinua tunnekaan :). Jospa täältä neliapiloista jollakin plussaa tulisi, pian :)

Nyt jatkan kotihommia, pyykkikone laulaa...

Vierailija
46/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä veivaa ja vatkaa yksi höpö. Ihan kun ei riittäisi tämä vauvakuume...ja autokuume...niin nyt sitten kuppikuume.

Vasta olen sen päättänyt, että silikoonisen haluan. Aika saman kokoisia ja hintaisia ovat, että sillä merkillä ei varmaankaan ole hirmuisesti väliä. Kumma kun ei niitä voi olla apteekissa myynnissä. Voishan sitä tietysti soittaa ja kysyä hommaisivatko.

Nyt on masu täys evästä ja pienimmät unilla. Pieni tauko siis. Kotihommia kyllä löytyy, mutten nyt jaksa raahautua niiden pariin.

Täällä taas alkaa hormoonit hiljalleen hyrrätä. Ei olla paljon jumppailtu. Varmaan jo kuntokin ehti rapistua. En oo nyt mitään poppakonstejakaan ottanut käyttöön. Greippimehut ja ovistikut on yhä ostamatta. Taitaa tämä kierto mennä ihan näin tavallisesti...stressaamatta :)

Kirjotellaan :)

Vierailija
47/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä iltahommelit ihan pahimmillaan, mutta oli pakko piipahtaa. Mitään ihmeitä en nyt ala tarinoimaan...myöhemmin sitten.

Tulkaahan kertoilemaan kuulumisianne :)

Vierailija
48/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on jo kipeänä kun syön vaikka mitä herkkuja. Meidän keskinmäinen (2v) on vatsataudissa eikä ollut syönyt mitään koko päivänä, joten ostin kaupasta herkkuja hänelle.. ja kun nälkäisenä kaupassa kävin, ostin ehkä vähän liikaa pienen lapsen tarpeisiin, noh äiti syö.. yöks mikä olo :/

Niin tosiaan tyttö tuli normaaliin tapaansa meidän viereen nukkumaan ja hetken kuluttua oksensi siihen sänkyyn. Kyllä tuli väsyneeseen äitiin vipinää. Eikä jäänyt muuten yhteen kertaan tuo, joten oli mukava yö ja aamulla töihin meno. Onneksi huomenna on vapaapäivä!

Muumimamman puolesta minäkin täällä jännäilen!! Kuulostaa lupaavalta =)

Täällä ei kummempaa. Luulen, että ovis on ohi. Eli tälläinen rauhallinen suvantovaihe menossa. Täytyy kerätä voimia tuohon piinaviikkoon. Sitten sitä analysoidaan joka ikinen tuntemus ym. Viimekierrossa oli mm. pahoinvointia, itkuherkkyyttä jne. Täti tuli kuitenkin myöhässä ja monen nega testin saattelemana ;)

Taitaapi olla hiljaisempi ilta neliapiloissa tänään?

äitikki kp 21/30-33(45)

Vierailija
49/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ennustuksista joku kyseli!? Katsopas osoitteet ja ohjeet tuosta viestistä " linkkiketju uusille kuumeilijoille" !! Sieltä itse löysin nämä. Näin mulle ennustettiin

Korttieni mukaan saatte vielä 2 lasta: tytön toukokuussa v. 2007 ja tytön syyskuussa v. 2009. (Madam mama)

Sinulle syntyy poika 11.9.2006, poika 9.10.2008, poika 23.8.2011 ja poika 22.9.2014. (EnnustajaElli)

Ihan mielenkiinnolla näitä pyysin, leikkimielelä, ehkä? Nyt vähän harmittaa kun pyysin kahdelta, ovat niin erinlaiset. Ehkäpä meille se neljäs vielä suodaan.. ja viides.. ja kuudes.. ja...??? Heh, saa nähdä ;)

äitikki

Vierailija
50/51 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli tänään tiukkaa unille meno. Jokainen säntäili suuntaan ja toiseen. Taisi Nukku-Matti unohtaa meijän muksut kokonaan. Pitkän kamppailun jälkeen hiipuivat ja sitten simahtivat. Jäi mun vapaa hiukan lyhyeksi. Kohta on kuitenkin jo mentävä unille itsekin.

Hiljaista on. Se on vaan sen merkki, että Neliapilat ahkeroi vauvahaaveihen kimpussa. Se on raskasta hommaa, kun oikein innostuu. Hiki virtaa, vaikka ulkona olisi millainen pakkanen tahansa. Mun mies jo nukkuu ja jumpat jää jumppailematta tälle illalle. No huomenna sitten taas.

Tänään en oo saanu mitään aikaiseksi. Mökkiä oon lämmittäny ja ruoan tein. Oli oikein lepopäivä. Ihana joskus olla vaan. Huomenna sitten saakin lentää tämänkin päivän edestä :)

Mulla on vielä ne lelulaatikot ostamatta. Huomenna toteutan sen ja kohta onkin huoneet järjestyksessä...ainakin hetken.

Kuppi vaan pyörii mielessä. Nään siitä varmaan untakin.

Valvon vielä hetken...vähän jo väsyttää...

Nukkukaa hyvin Neliapilat :)

Vierailija
51/51 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se täällä taas kupeksin ittekseni. Olipa paljon viestejä luettavana- kivaa! Musta on sitten niin mukava kuulla muiden arjesta ja elämästä, varsinkin, kun monessa asiassa ollaan ikäänkuin samalla aaltopituudella (tai sanotaanko kierronpituudella, heh!).

K@isa, kyllä tuo mun mieheni on suomesta kotoisin, muutti tänne vaan ihan kakarana. Puhuu vielä suomea, joskin välillä vähän " hoono soomi" , ja sanat meinaa unohtua. Mutta ei hätiä mitiä, se keksii tarpeen tullen omiaan! Meidän pojatkin puhuu ihanaa kielten sekamelskaa.

Voi jee, voi jee, nyt kaikki jännätään muumimamman puolesta! Olishan se jo aikakin saada meille plussauutisia! Olikos muita piinailijoita?

Mulla pitäisi miehen laskujen mukaan olla ovis tänään. Ei kyllä tunnu yhtään siltä. Ei nippaa, kipristele, tai muutenkaan tunnu missään. Limoja en ole sen kummemmin tonkinut ja analysoinut. Meniköhän se jo, vai olisko antibiootit vaikuttaneet niin, ettei tässä kuussa ovista tulekaan? No, kattellaan.

Ei maar, nyt mä piste tälle pinolle, tavataan seuraavassa pinossa, ja jatketaan turinoita.

Ai että, ihankuin olisin juuri tuntenut pienen kivunvihlaisun oikealta puolelta...ehkä sittenkin.... " juhuuu...ukkoseniiii..."

Chicky oliskohan kp 16 tai 17/30? *lähtee metsästämään miestään kellarista*