Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^LOKALAHJOJEN PERJANTAIPÖLINÄT^^

03.02.2006 |

Huomenta kaikille tasapuolisesti :)

Kommentit (144)

Vierailija
61/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan oikeesti PULLE :-P!!!!

Vierailija
62/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkynen lupas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy myöntää että minäkin oon välillä hyvin allerginen tuolle elukalle! ;)

mietiskellään siis..

*suklaa suupielestä valuen,taisi tippa pudota VALLUN kengällekin.UPS!

sori kamu,on niin hyvää tää fazerin karin sininen!!* :D

-nasuli

Vierailija
64/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, msn tökkii, se(kin) potuttaa.

Valtsu, meillä yleensä on iltaisin tollasta, eli Pinjan on pakko imutella jotain ja se joku ON TISSI! Ja auta armias kun sieltä tulee maitoa... *huoh*

Joo, ja Pullessa ei kyllä mitkään maraton-lakut näy, eikä ees laivalastillinen poppareita!! *kade*

Mä muuten sit liityn Vallun missiporukkaan makkaroineni :D Voi luoja määäää repesin sille teltalle :D :D :D Hiihhiihhiiiiihhihiiii :D

Omppu

*maanantaivaakaa uhmaten tekee lasten nukahdettua jätti-mega-satsin poppareita ja korkkaa pari ohrapirtelöä ;-P*

Vierailija
65/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulia, annua ja tiikerikalaa siellä ainakin kaipailtiin. Kannatetaan Nasulin nyyttäri-ideaa...jonkun kotona olisi ehkä vähemmän näyteikkunatunnelma...

Suzu

Vierailija
66/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuttiin pojan kanssa melkein kolmen tunnin päikkärit. Jopas nukutti. Sitä se teettää, kun herää JO yhdeksältä ;) Siitähän olikin juttua tapaamisessa, sekä täällä aina silloin tällöin (Ä3:lle muisti mun unenlahjat jo odotuspuolelta, hyvä muisti!), että meille uni maistuu.

Joo tosiaan, on se kumma juttu, miten kuusi vauvaa äiteineen onkin niin kiinnostavaa nähtävää. Itse en oikeastaan hirveästi katsellut muita kuin meitä, mutta silloin kun katsetta nostin niin huomasin kyllä, että ohikulkijat tuijotteli. Sen puolesta jonkun koti voisi hyvinkin olla mukava tapaamispaikka, harmi vaan nuo allergiahommelit. Toivottavasti Nuuskiksen silmät ei nyt vuoda, kun me Lukan kanssa pöllytettiin koiran- ja kissankarvaa mukanamme.

Tjaah, pitiköhän mulla olla asiaakin...? Nyt on kyllä nälkä, en ole syönyt kuin juustosarven ja karjalanpiirakan tänään.

Palaillaan!

-Coppola ja kuolalumpuri

Vierailija
67/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans tuo iuiuiu-juttu käytössä neitillä, heh :)

Vierailija
68/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukavaa että treen tapaaminen onnistu,vaikka muutama olikin poissa(ehkä hieman kade)8D

Kylläpäs alkoi heti riehakas meno kun rouvat/neidit pääs koneille.

ONNITTELUT MYÖS PÄIVÄN SANKARILLE (nolona en muista kuka)

jollain oli myös ikävä raskausmahaa.MUTTA minulla olis jo hirveä vauvakuume elikkäs pikkukakkosta.ehkä ei kuitenkaan ihan vielä jos vaik keväämmällä tai ei haittaa jos tulis vahinko(kun meillä ei ole niin helppoa tämä)

mulla ei olis enää kun 1kg lähtöpainosta mutta yritän jos lähtis vaikka 10kg.se on kyllä vaikeaa kun suklaa maistuu..anteeks tais tippua kuolaa suusta;)

meinaatteko kattoa telkusta tänään suurin pudottaja alkaa 8silta?

ne jotka seuraa sydämen asialla ni eilen oli tosi surullinen jakso kun steven kuoli,tuli tippa linssiin.tulee seurattuu kun Aada on just 9siltä tissillä.

MUKAVAA ILLAN JATKOA JA TÄSSÄ OLIS PALAT SUKLAATA JA LASI JOTAIN KYLMÄÄ....maitoa

GITY JA AADA 3KK12PV

Vierailija
69/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuoda. Eriasia olis jos olisin nysvänny naamaani teitin vaatteisiin. Siinähän vasta olis ihmisillä ollu kattomista....

Vierailija
70/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki povas, että tytön nimeksi tulee Iuiu, kun se sitä jatkuvasti huutaa :) Ekat kaksi elinviikkoaan huusi " ei oo ei oo" ja sen jälkeen on ollut iuiuiuiuiu :) Sanotaanko teillä iuiuta muuloinkin vaiko vaan jos ottaa pattiin? Meillä sitä kuullaan jos jokin pännii. Eli aika usein :)

Vierailija
71/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan isompi lapsista ainakin on unten mailla, niin kuuluu *sihhhh* ja *pokspokspoks* ;D

Vierailija
72/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tarttuvaa tuo känkkäränkkä.Meillä aada ei ole varsinaisesti nukkunu päikkäreitä lainkaan ja voi itku millä päällä se on!!!

Nyt se on isänsä kanssa kylvyssä niin saan hetken hengähtää ja purkaa itteeni.

Vai on sitä ratkettu tänään mässäilyyn...noo sallittakoon nyt sit.Montako kilometriä lakua on jo menny???

Ai kun oli kiva juttu et tamperelaisilla meni tapaaminen hyvin.

Mitäs muuta...jaahas käsky kävi kylvystä taidan mennä ottaa tytön vastaan ja iltamaitoo antaa...palaillaan!

Hyvää viikonloppua muuten teille kaikille!!

Vierailija
73/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta pääsen uudestaan pinoilemaan. Ei sitten pikkupoika nukkunut kuin puol tuntia iltapäivällä. No, nukahti klo 20 ja nyt mä yritän naputella hissukseen tässä koneella. (pinnis metrin päässä)

Tapaamisesta vielä: ois kyllä mukavaa jos NASULIlla tavattais vaikka seuraavan kerran. En mäkään paljoa kiinnittäny huomiota ohikulkeviin..ihastelin COPPOLAn vaavia, suloinen *muisk* sekä Ä3:n vaavia myös. Toisten vauvelit veteli sikeitä, paitsi NUUSKIKSen vauva heräs kans myöhemmin.

MariJo77: kuinka pitkäks aikaa se passi myönnetään, kun lapsi siihen merkataan mukaan? Meillä ois kans ajankohtaista hankkia miehelle uus passi, johon poitsu sitten merkataan.

Vai täällä herkutellaan...mäkin vetelin tortilloja hyvällä ruokahalulla, NAM! Nyt on tursu olo, YÖK! Mutta jotain makeeta tekis mielí... *näkee silmissään iiison karkkipussin* Entinen tupakoitsija tarvitsee ruuan päälle namia *nolona tunnustaa*

Mitähän hyvää syötävää koluais kaapista...mies lähto yöks töihin, joten jospa täällä hetken aikaansa kuluttais. Näyttää siltä, ettei poika herää mun naputteluun.

Hemulii_i

Vierailija
74/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama vika, aina ruuan jälkeen on pakko saada jotain makeaa. Siitäkö se johtuukin, että ennen on ollut tapana käydä ruokasavukkeella? Kromin puutettahan sen sanotaan olevan, jos makeaa kovasti mielii aterian jälkeen, mutta voihan se olla jotenkin liitoksissa tuohon tupakointiinkin.

Mikäs muuten sun vaavin nimi olikaan?

Jassoo, nyt herra Kiljunen avasi sanaisen arkkunsa. Taitaa olla nukkumaanmenoaika.

Vierailija
75/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaakkohan se miedän herra :)

Kehuskelin miehelle, kuinka suloinen Luka (?) on. Semmonen piskuinen suppusuu.

Joo, enpä löytänyt ku mandariinia. Onpahan tyhjää parempi.

Vierailija
76/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taas oltiin opiskelemassa aamulla tytön kanssa. Aikainen oli lähtö jo ennen klo 7. Josko neidistä tulisi vaikka johtaja kun on jo toinen kurssi menossa. ;)

sinilainen: *viittaa ja vilkuttaa* täällä yksi it-nörtti. Työuraa takana jo jotain 15 vuotta *ei viitsi enää laskea*. Oon datanomi, tradenomi ja nyt luen kolmatta eli tietojenkäsittelyä yliopistolla, kun toi tieto vaan kiitää niin kovaa vuhtia eteenpäin. Oon tykänny ammatistani, palkka on tietty yksi ammatin hyviä puolia.

Autosta: vuoden 2005 toi ota kun muuta et saa corolla. Ahdas on tuo takakontti emmajungalle.

j+beibi

Vierailija
77/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ottaa pattiin, väsyneenä varsinkin! Meillä on vaaveilla sitten yhteinen kieli :D

Vierailija
78/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meille hankittiin tytölle oma 10v passi. tyttö varmaan kiittää omaa kuvaansa 9 vuotiaana * nauraa*. Otettiin kuva omalla digikameralla ja tulostettiin kaksi kuvaa ja niiden kanssa sitten poliisille.

miettikää kannattaako laittaa lasta vanhemman passiin, sillä on maita kuten Viro, joihin lapsi tarvii oman passin.

Vierailija
79/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Viroon tarvii vasta 7-vuotias oman passin.

Vierailija
80/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa...joku joskus sanoi mulle,että vauvalle ei saa ku muutaman vuoden passin...vai muistanko väärin...ööö, ihan uteliaisuudesta kysyn:mikä oli valintaperuste hankkia oma passi lapselle? meillä on kysymysmerkkiä koko passitouhu. Ei olla ees otettu selvää koko asiasta :/ *nolo*