Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^LOKALAHJOJEN PERJANTAIPÖLINÄT^^

03.02.2006 |

Huomenta kaikille tasapuolisesti :)

Kommentit (144)

Vierailija
101/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ainaki pysyisitte veden pinnalla ku poppareita syötte :) Ei kun polskimaan!

Vierailija
102/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin laihiksella pitää koittaa vältellä ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole totta puhuen vielä päässyt aloittamaan, kun tuo juniori vielä valvoo. Viimeisen tunnin koitin sitä nukuttaa ja kohta uudestaan. Äitin oma aika alkaa vasta myöhemmin...

Nuuskis: Itsekin tykkäsin sipseistä (lievästi sanottuna), mutta nyt niistä itseni väkisin vieroitin. Viitisen viikkoa olen ollut kohta ilman, yhtä minipussia lukuunottamatta. Ja pari kiloa on lähtenyt painoa ihan sillä!

Vierailija
104/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meinas olla sama juttu. Eddie Edwards nukku iltapäikkärit tänään 16-19, kun mies ei ollu tajunnu herätellä ku me oltiin tytön kans käymässä kaupassa. Nooh, nukahti se kuitenki tossa 21.45, joten nou hätä enää....tai voihan se olla, että yöllä tulee ;D..

Vierailija
105/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko huvikses, että mun laihis on menny ihan persiilleen tällä viikolla ku on ollu nää sisäpäivät :(. Ja kaiken hyvän lisäksi vielä enemmän persiilleen meni, kun kuulin, että mies pitää huomenna vapaa illan ja menee baariin. *ituttaa, vaan en viitti sanoo mitään, ku käy niin harvoin. Ja just kun mä pääsin sitä Empulle kehumasta......taidan syödä välillä jo sanani Fanipalojen sijaan.

COPPIS: olipa selvästi taas sepostettu...tyylilleni uskollinen ;-/

Vierailija
106/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiseen tytsyt!

Vierailija
107/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palajan myöhemmin, mikäli täällä kukaan enää sitten keikkuu.

Vierailija
108/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coppis: Pinjakin tuolla vielä riekkuu, annoin tissiä muttei nukahtanu vieläkään. Kai se halus oottaa että isi kotiutuu ;D Noh, oon mä kuitenkin kivasti saanu jo kulhollisen menemään.... :-P

Hmmm... mitenköhän onnistuisin minäkin sipsivieroituksessa?! Paitsi nyt kun oon tällä " laihiksella" niin on ollu pakko olla ostamatta. Tänään kuitenkin POITSU halus ostaa pussillisen sipsejä, kun mentiin niiden ohi! Ja eihän se oikeestaan edes syö niitä, joten mun kai ne on tuhottava (mieskään ei niistä niin välitä) :-/ APUA! Haluuko joku ostaa pussillisen (mega) sipsejä?! ;D

Val: Menikö multa jotain ohi? Ei siellä ainakaan nyt mitään osoitetta ollu?? *miettii*

Hemulille öitä!!

Jotain vielä oli, mut nyt taas pakko rientää...

Vierailija
109/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
110/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän kans tykkäät liikkua..

Vierailija
111/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pakkasta on jo 22 astetta. Yök, en lähde huomenna mihkää:( Paitsi ostamaan matkasängyn, kun on halvalla.

Söinpäs sitte yhden perhepitsan, kaks olis ehkä ollu liikaa, mua ei edes ällötä!

Jaahas, taitaa olla tuolla esikoisellaki toi penteleen tauti, ku tuolla tuntuu ulvovan välillä. Keskimmäinen oli jo aamusta kipee. Isukkihan meillä tietenkin on parhaillaan kavereineen viihteellä. Olishan se tietenki jääny kotiin, jos ois tarvinnu, mut musta on ihan kiva olla ihan yksin välistä, kun noi lapset on nukkumassa. Tätä se " ollaan oltu liian kauan yhdessä" teettää=)

Mut nyt mä hilppasen suklaan kimppuun. *mässyn mässyn*

Vierailija
112/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nyt stepaerobicissa, rasvanpoltossa ja aerobicissa sekä lisäksi hiitämässä. tuo combo vois olla kivaa, varmaan tehokasta??? Musta tuo steppi on kivaa varsinki sillon kun käytetään välineitä esim. tankoja

Vierailija
113/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminen on mukavaa :)

Vierailija
114/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli muuten mieleen, et mitä te lauleskelette teitin pienokaisille? Meillä unilauluina on Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, Metri-Helenan Lintu ja lapsi sekä Pelle Miljoonan Hyvää yötä maailma.

Vierailija
115/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei varsinaisia unilauluja ole, mutta muuten laulan Muumeja, sakusammakkoa jne.. Silloin kun unta ootellaan, meillä pitää olla hipihiljaa ja silitellä päätä :)

Vierailija
116/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en ole kovasti enää viime vuosina suksilla vääntänyt, sain aikoinani tarpeeksi ;D. Mutta nyt olen taas yritelly herätellä itteeni siihenki lajiin....Se on kyllä ihan supertehokasta, varsinki kun vetäsee 10 kilsaa perinteistä luistelusuksilla + monoilla + sauvoilla :-/. Oli täs yhdesti niiiiin huono keli, ettei oikeesti tuntunu yhtään kivalle luistella, kun mulla ei sukset luistanu ei sitte yhtään. Uralla paremmin...

Vierailija
117/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" pystykkö olemaan hiljaaaaaa, voitkoo sinäää nukahtaaaaaa..."

Ja tänään meni tuutuutupakkirullaaa ;D. Mutta sillon se parku vaan ylty :D

Vierailija
118/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä vaan mässätään:) Ja mulla ei oo mitään hyvää, ku olen täällä anoppilassa... *nyyh*

Heittäkää mullekkin jotain namia... Vai joko te ahmatit söitte kaiken????

Misuli jolla ihanasti vapaa-aikaa kun mummu lellaa Roopea

Vierailija
119/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan varmaan käyttää 13 vuoden päästä äänijänteitä " EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIL!!!!" Ja poika varastoon vuolemaan puu-ukkoja ;)

Vierailija
120/144 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nyt noita toffee-jutskuja ja neki ihan liian hyviä. Ne mintut on myös ihan SLURP! Mä olen ihan heikkona suklaaseen, siks kai meillä ei seksiä harrastetakkaan ;-P