G: Kuinka paljon maksoi vihkisormuksesi? Tai minkä hintaluokan sormusta olet katsellut?
Kommentit (28)
Teetimme kaksiosaisen sormuksen,jossa on kultainen ja valkokultainen sormus vierekkäin. Toisessa on seitsemän timanttia rivissä. Kultaisen osan kullat sain omista vanhoista sormuksista, joten hinta oli vähän halvempi mitä normaalisti. Mutta ihan tarpeeksi oli tuossakin maksamista... Näyttävä ja hieno sormus kuitenkin tuli.
Minä halusin vihkisormukseen ametistin, uskokaa tai älkää, yhden typerän Madaleine Brentin romanttisen lällykirjan takia, jossa sankarittarella oli ametistin väriset silmät. 10 vuotta sitten sai ametistisormusta hakea aikalailla, vihkisormukseksi sopiva kuitenkin löytyi, siinä on kuusi pientä timanttia ametistin ympärillä. Nykyään ei tule pidettyä vihkisormusta arkikäytössä, kiven kiinnitys on sellainen, että tapit tykkäävät tarttua esim. pyyhkeisiin ja sukkahousuihin. Itse asiassa kihlasormuskin unohtuu usein kaappiin lauantain pullataikinan teon jälkeen, jotenkin kummasti sitä kyllä muistaa oman kultansa ilman sormustakin.
Niin, muistaakseni maksoi vuonna 95 vähän alle tuhat markkaa.
Kylläpä ihmiset malttaa ostaa kalliita sormuksia, mutta eihän se mitiä jos on mieleinen ja loppuelämäksi kelpaa.
Itse kosin miestäni ja olin hankkinut hänelle toiveittensa mukaan sileän kultaisen sormuksen johon sain säästettyä työllä ja tuskalla yli satasen.
Itselleni olisin halunnut hopeisen tai valkokultaisen leveän sormuksen, mutta mutkien kautta päädyttiin teettämään minulle titaaninen sormus joka makosoi 200e!!! Auts!!!
Paree kestää ainenkin seuraavat 50-vuotta ja vielä tuleville sukupolville! Mutta mieleiset tuli...
..eli 250¿, kolme upotettua timanttia ja valkokultainen ja todella kaunis mielestäni=)
Sormus on kyllä vielä kaupassa, mutta ostetaan kyllä ennen kesäkuuta, saa sit sulho pujottaa papin edessä sen sormeen=)
Minun sormukselle taisi jäädä hintaa n.1500 euroa. Perinteinen rivisormus viidellä timantilla, laatutyötä. Minusta ihan kohtuuhinta, kiva kuitenkin satsata jonkin verran koruun mitä pitää koko ikänsä joka päivä. Muita koruja ei sitten olekaan.
Mies kävi yksin ostamassa ja ihana on, oli minkä hintanen tahansa.
kultasepällä teetätetty,täysin itse suunniteltu,yksi timantti,5mm kulmikas valkokultainen maksoi tuolloin 250-300¿
eikä ainoaakaan timanttia. Mitäs tuo Kalevalan kaupunki-sormus nyt maksaisi 250-300e? Riittää minulle. En pidä timanteista.