Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka paljon maksoi vihkisormuksesi? Tai minkä hintaluokan sormusta olet katsellut?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teetin vihkisormukseni Union Designissa, sen suunnitteli ja teki

Kristian Saarikorpi.

Halusin että sorkus tehdään äitini vanhoista kihla ja vihkisormuksista jotka sain perintönä.

Lopputuloksena oli upea, kaksiosainen sormus joka laitetaan kihlasormuksen molemmin puolin. Taatusti uniikki:o)

Hintaa työlle ja materiaaleille(piti laittaa hieman lisää kun ne äidin sormukset eivät ihan riittäneet) tuli yhteensä 600 euroa. Varsin kohtuullista eikö totta?

Vierailija
2/28 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myös tilattu uniikkikappale veneenmuotoisella timantilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kuukautta sitten alesta ostettu. sormuksessa isoja timantteja, joten siksi hieman hinnakkaampi.

Vierailija
4/28 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetimme valkokultaisen sormuksen, malli omasta päästä. Materiaalina siis valkokulta. Sormus on puolipyöreä, 4,5mm leveä ja siinä on kuuden pienen timantin muodostama sydänkuvio. Timanttien määrä ja kokohan tuohon hintaan paljolti vaikuttaa

Vierailija
5/28 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormuksessa 5 timanttia, yks isompi (yhteensä n. 0,38 karaatia). Ovh oli reilu 1500e, maksettiin siitä reilu 1300e. Aika hintava. Markka-aikana en olisi vilkaissutkaan tuhansien markkojen sormusta, joten eurot vähän sumentaa tajuntaa:) Kaksi vaihtoehtoa oli, hintaeroa 1000e ja mies lupasi, että saan ottaa sen, mikä miellyttää itseäni eniten. Ihan tosissani silti jouduin miettimään 1500e ja 500e sormuksen välillä! Eli tärkeintä ei mulle ollut siis hinta ei timanttien kokokaan.

Mutta tyytyväinen olen ollut, tällaista en ole muilla nähnyt.

Vierailija
6/28 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....mentiin naimisiin ja mun sormus maksoi 115¿. Katselin monia hiukan kalliimpiakin (tosin 250¿ oli ehdoton yläraja mikä olis pystytty ostamaan) mutta halusin tämän!

Tämä sormus on mun näkönen ja mun mielestä kaunein mahdollinen mitä kaikissa kiertämissäni liikkeissä oli tarjolla. (jos ois ollu mahdollisuus ostaa 1000¿ sormus, olisin silti halunnut tämän.) Ja yhä edelleenkin tämä olisi valintani. Rakastan sinistä väriä ja se oli myös häissämme teemana. Ja sormuksessani on tietenkin sinisafiiria.

glemei

Vierailija
7/28 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltä ei luonnistuisi sijoittaa sormukseen enempää kuin se n. 500e, eli sitä hintaluokan ympäristöä sitten korkeintaan.

Vierailija
8/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten. Silloin se oli paljon, nyt muunnettuna euroiksi, oli halpa!

Niin se maailma muuttuu...

Vierailija
9/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihkisormukset sitten teetettiin kihlasormuksen mallin mukaan.

Vierailija
10/28 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin ihastuin Tillanderin yhteen ihanaan sormukseen jonka hinta oli n. 1700 Euroa. Lähdin kuitenkin työmatkalle Dubaihin josta löysin myös ihanan sormuksen. Muutaman päivän tinkaamisen tuloksena sain sen n. 500 Euron hintaan ja kaupat tuli.

Kun kaiverrutin sormuksen Suomessa pyysin siitä myös hinta arvion joka oli muistaakseni 1500 Euroa!

Vierailija
11/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hyvä, loistava kommentti ;)

Vierailija
12/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kelvannut halvempikin kuin 1000¿ mutta se oli liikkeen ainoa joka sopi kihlasormuksen tyyliin. Naimisissa on pysytty 6 vuotta.

Vierailija
13/28 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi ostamassa sormuksen yksin " perinteiden" mukaan ja en koskaan ole nähnyt tarpeelliseksi kysyä paljonko se maksoi... Sormuksessa on viisi timanttia rivissä, siro ja kapea sormus jollaisista tykkään. Mies kyllä yllätti tässä valinnassa todella positiivisesti :), tuli sellainen tunne että sehän todella tuntee minut! Joskus myöhemmin katsoimme jotain ohjelmaa, jossa sanottiin että vihkisormuksen pitäisi maksaa miehen 1- 2 kk:n nettopalkan verran, johon mies totesi että sehän meni sitten aika kohdalleen, en kyllä silloinkaan kysynyt että paljonko maksoi, minulle se ei ole olennaista.

Vierailija
14/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehkä liiankin kallis, mut mun ja miehen yhteensä 2000 egee. Meillä oli niin rumat kihlat et päätettiin ottaa kummallekin uudet. Suunnittelimme myös ne ja ne teetettiin alusta lähtien.

Kun ne on ikuiset, niin hinta ei ole kovin oleellinen. Näin me ajattelimme ja onpahan hienot! Eli valkokultaa ja leveys on mulla noin pari senttiä, timantteja 5kpl. Miehellä vähän kapeampi ja tietty ilman timantteja =)

Vierailija
15/28 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hintavia sormuksia joillakin. Omani oli n. 250¿, valkokultainen, puolipyöreä, 4mm ja kolme upotettua timanttia. Ei mitenkään uniikki, mutta erittäin kaunis!

Vierailija
16/28 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sormus on hyvin yksinkertainen, siinä on yksi iso pyöreä timantti tynnyriupotuksena. Vastaavan näköisiin en ole törmännyt.

Oltiin vielä opiskelijoita tulloin ja yhden vuoden opintolainat menikin sitten sormukseen. Toiminut on jo 7 vuotta.

Itse pidimme sormusta tuolloin melko kohtuuhintaisena, eikös kirjoittamaton sääntö ole että sormus maksaa saman verran kuin miehen kuukauden palkka.

Vierailija
17/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertelin kaikki mahdolliset liikkeet ja niin vaan sormeeni loppujen lopuksi tuli se mitä ensimmäiseksi sovitin. Yksinkertainen kolmella timantilla. Hintaa tuli tasan 200 euroa.

Vierailija
18/28 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka kihlasormus on se kalliimpi (timantti)sormus ja vihkisormuksena sileä sormus. Eli valkokultainen sormus (Sandbergin mallistosta) yhdellä timantilla 850 ¿ ja sileä vihkisormus 450 ¿, molemmat 4,5 mm.

Vierailija
19/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa...

Kylläpäs te ihmiset pistätte rahanne pikkasen hassuun rinkulaan...

Me ostettiin sormus teneriffalta ja maksoi aikanaan...hmmm... 100mk...

Mitäs sillä on väliä yhdestä rinkulasta...rakkaushan se pätee tässä elämässä....rahalla tai arvokkailla koruilla rakkautta ei saa...

Olen onnellinen kuin mikä... :)

Vierailija
20/28 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valikoin yhden suosikin kultakaupasta. Kriteerejä oli ettei saisi olla mitään kohollaan, mahdolliset timantit upotettuja. Sormissani aina pyörivät sormukset miten sattuu enkä tahtonut naarmuja sormien väleihin. Toinen kriteeri oli ettei sormus saisi olla huomattavasti leveämpi kuin kihlasormukseni (3mm) jottei kihlasormus näyttäisi pliisulta.

Kiersimme sitten kaksi muutakin kultakauppaa ja kaikista löytyi sama malli, suunnilleen saman hintaisena eli 390e. Viimeisessä kultakaupassa kuitenkin ihastuin samankaltaiseen sormukseen jossa oli erilaiset upotetut timantit. Se oli vain 4mm paksu, ja yllätykseksemme myös halvempi. 220e.

Karaateista ja muista en tiedä enkä välitä. Pidän sormuksesta valtavasti enkä vaihtaisi sitä tuhatkaan euroa kalliimpaan malliin. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme