Bussissa piereskelijät
Siis todella yleinen ja ällöttävä tapa tämmöinen, esiintyy ainakin nurmijärveläisillä bussilinjoilla: aamuisin monet matkustajat päästelevät pahanhajuisia pieruja (äänettömiä suhareita) luullen, ettei kukaan huomaa. Mutta kyllä ne hajut vaan leviävät suoraan takana istuvan kasvoille sieltä penkin reunojen yli! Muutaman kerran on ollut vähällä, etten ole karjaissut jotain tyyliin "voisiko arvon rouva välttää sitä piereskelyä yleisessä kulkuneuvossa, täällä on kyydissä muitakin!" Mitä olette mieltä, onko ihan hölmöä laittaa tästä kirjoitusta paikallislehteen? Siis kun vaan en kestä enää tommosta!!
Kommentit (95)
muualla kuin omassa seurassa on mautonta ja osoittaa uskomatonta junttiutta ja tahdittomuutta muita kanssaeläjiä kohtaan. Minä häpeäisin silmäni päästä jos mieheni päästelisi kyläpaikassa pieruja muiden läsnäollessa, olkoon vaikka kuinka luonnollista, kyllä ihmisellä jotain käytöstapoja ja pidätyskykyä tulee olla. Hyi.
muualla kuin omassa seurassa on mautonta ja osoittaa uskomatonta junttiutta ja tahdittomuutta muita kanssaeläjiä kohtaan. Minä häpeäisin silmäni päästä jos mieheni päästelisi kyläpaikassa pieruja muiden läsnäollessa, olkoon vaikka kuinka luonnollista, kyllä ihmisellä jotain käytöstapoja ja pidätyskykyä tulee olla. Hyi.
kuitenkin suurin osa ihmisistä on niitä perusjuntteja, joille piereskely on normaalia. Teitä tiukkapipoja häpeilijöitä on vähemmistö.
kyllä ne ihmiset tupakoivatkin pysäkeillä, kuljettavat koiria busseissa, käyttävät hajuvesiä, haisevat tupakalle, kailotatvat puhelimeen tai muuten; silloin oikein toivoo, että voi päästää kunnon paukun toisen haisteltavaksi!
Tosin kerran matkustin joukkokuljetuksella Ikeaan todella kälyisellä bussilla ja oli ihan hirveä helle ja bussissa tosi kuuma. Yritin pidätellä pierua mutta sitten en enää pystynyt ja päästin äänettömän tiukasti penkkiin toivoen että se katoaa sinne. Pienen hetken kuluttua takaa kuului todella hartaalla äänellä lausuttu VOI LUOJA.
kun bussissa kerran pieraisee
ja näin tökerösti menettelee,
maine on poissa iäksi,
ei hajukaan heti pois läksi
sitten lisäksi nolottaa
ja toiset vihoissaan tuijottaa
et kuka on se syyllinen?
jonka haju on paskalastillinen.
voi voi..ihmisparkoja
ja on vielä niin arkoja,
ettei uskalla asiasta huomauttaa
hiljaa penkeillään kärsii vaan.
ei kirjoita lehteen, ei asioita hoida
av:lla osaa vaan päivitellä
onhan se mautonta toimintaa
mutta ryhtykää nyt pieruja vastaan sotaan!
hei kirjoittakaa lisää että saan hyvät naurut!!!
mutta eilen kun tuo kommentti on laitettu, niin täällä oli ketju aiheesta ja tuo on siis tarkoituksella huumorilla laitettu juuri noin, vähälaktoositon.
Mulla on IBS ja välillä tulee paljon ilmaa, enkä voi sille mitään. En ole matkustanut julkisissa sen jälkeen kun sairastuin (kävelymatkan päässä kaikki), mutta odotan kauhulla sitä päivää, kun matka olisi edessä. Ruokvaliostani olen karsinut kaikki kipua aiheuttavat ruoat, mutta ilmaa muodostuu silti ja turvottaa ja jotainhan on syötäväkin.
Vieläkinkö ne nurmijärveläiset pieree bussissa?
Ap!! Kerro lisää Nurmijärven busseista. Kuinka usein kulkee, missä pysäkkejä? Minne pääsee bussilla?
Olen oikeasti tietoa vailla.
Ai, jälleen nostettu ikivanha ketju. No, kertokaa asiasta tietävät.
Meillä Kymissä haisee paska koko ajan paperitehtaan takia. Tervetuloa tänne pieremään, sulaudutte hyvin kaupunkiin!
Sen kyllä tietää töissäkin ja muualla, et kuka on tällanen kalsareiden läpi piereskelijä. Kannatte sitte koko loppupäivän sitä paskan hajua mukananne. Haistakaapa niitä kalsareitanne pieremisen jälkeen!
Pimppipierutkin löyhkäävät.