Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bussissa piereskelijät

Vierailija
31.12.2010 |

Siis todella yleinen ja ällöttävä tapa tämmöinen, esiintyy ainakin nurmijärveläisillä bussilinjoilla: aamuisin monet matkustajat päästelevät pahanhajuisia pieruja (äänettömiä suhareita) luullen, ettei kukaan huomaa. Mutta kyllä ne hajut vaan leviävät suoraan takana istuvan kasvoille sieltä penkin reunojen yli! Muutaman kerran on ollut vähällä, etten ole karjaissut jotain tyyliin "voisiko arvon rouva välttää sitä piereskelyä yleisessä kulkuneuvossa, täällä on kyydissä muitakin!" Mitä olette mieltä, onko ihan hölmöä laittaa tästä kirjoitusta paikallislehteen? Siis kun vaan en kestä enää tommosta!!

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä esim. Klake Citystä varsin hyvin. Ja kaikkein pahiten ihmiset paukuttelevat sillä Klake Cityn ja moottoritien rampin välisellä suoralla, niillä main kun Nurmijärvi vaihtuu Vantaaksi. Siinä Toivolanmäessä erityisesti.

Ja kyllä sen todellakin tietää, että onko pieraisija suoraan edessä istuva vai joku muu.

Toinen raivostuttava juttu on muuten sitten juuri ne parfyymit, joita on suihkuteltu liikaa. Ja kolmas ällö juttu vielä se, kun jengi ei ole jaksanut käydä suihkun kautta ja se pehko sitten haisee ihan hirveältä takana istuvan nenään, voi sitä rasvankatkua! Ööh.

Vierailija
22/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin tosiaan jollain on, niin siinä tapauksessa kyllä täytyy olla päällä jokin paha tulehdus. Mulla oli synnytyksen jälkeen niin paha tulehdus, että kun gynen vastaanotolla otin pikkarit pois, niin koko huone haisi todella pahalta! Gyne kommentoi että "juu, haju on varsin paha tosiaan..."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kerran matkustin joukkokuljetuksella Ikeaan todella kälyisellä bussilla ja oli ihan hirveä helle ja bussissa tosi kuuma. Yritin pidätellä pierua mutta sitten en enää pystynyt ja päästin äänettömän tiukasti penkkiin toivoen että se katoaa sinne. Pienen hetken kuluttua takaa kuului todella hartaalla äänellä lausuttu VOI LUOJA.

Vierailija
24/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pierua ja joudun istumaan kauan paikoillani, vatsa tulee kipeäksi. Sitten pitää tauoilla yrittää käveleskellä ympäriinsä siinä toivossa että edes osa kaasusta tulisi ulos ja olo helpottuisi.

Vierailija
25/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reps:)

Ei vaan kyllä Espoon busseissakin haisee. Ainakin mieshenkilöt joilla selvästi on jäänyt aamukakka väliin.

Vierailija
26/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitin bussissa on aamuisin 2 niiiiiiin hienoa rouvaa,siis päälleppäin,mutta voi perkeles,että sen toisen henki haisee aivan märänneelle:(

jos se tulee minun taakse tahi eteen,niin vaihdan paikkaa. se on niin paha haju.

Vierailija
27/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä pierunhajua leijailee nenään sen edessä olevan penkin molemmilta puolilta!!!

Vierailija
28/95 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa leijailee hirveä haju,

sitä kun hengitän, lähtee taju.

Hiljaiset hiihtäjät ilman täyttää

kohta mä pyörryn, siltä nyt näyttää...

Vierailija
29/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta piereminen on tosi hauskaa busseissa ja etenkin hississä, kun muut eivät pääse siellä hajua pakoon. Asun Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa. Töräyttelemisiin!

Vierailija
30/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita vain paikallislehteen mutta ei se auta. Minua ainakin pierettää aamukahvin jälkeen niin että on pakko piereskellä taotta koko bussimatka. Kakka ei suostu tulla kotona vain vasta työpaikalla. Siihen asti piereskelen tauotta suhupieruja.

Vierailija
31/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä piereskelen missä katson kohteliaaksi. En töissä enkä seurassa, mutta bussi on kuin asunnon rappukäytävä. Kuten elastinen sanoo, anna sen soida.

Vierailija
32/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä tietää kuka porukassa päästelee?

Vierailija
33/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa on ehkä bussissa päässyt pieru.
Melko tyhjässä junavaunussa sen sijaan päästelen hiljasia pommeja =D

Vierailija
34/95 |
26.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vaan mutta mieluummin piereskelen äänettömästi kuin olen maha kipeänä kaasuista.

Vierailija
35/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan virittää istuinkaverin kanssa keskustelun häkä- ja kaasupönttöautoista.

Vierailija
36/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun pieraiseen bussin penkkiin, niin ne penkin toppaukset suodattavat hajun pois.

Olisi aika hyvä bisnesidea laittaa aktiivihiili täytteet mm. auton, bussin ja lentokoneen penkkeihin.. niin voisi rauhassa päästellä häiritsemättä kanssamatkustajia..

hmm...saisikohan sille patentin?

Vierailija
37/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli henkilö tietää ettei voi pierujaan pidättää, niin olisiko liikaa vaadittu että laittaisi matkan ajaksi itselleen suolentukkeeksi pienen ob-tamponin?

Vierailija
38/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin töräytän kunnon pimppipierun jos siltä tuntuu.

Vierailija
39/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin töräytän kunnon pimppipierun jos siltä tuntuu.

Päästäkää please ennemmin äänen kanssa kuin hajun. Kiinni jäätte joka tapauksessa. Pimppapierut ei kai sentään haise?

Vierailija
40/95 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, luin joskus jostain, että ne kaasut kyllä sitten imeytyvät suolistosta muualle elimistöön ja poistuvat keuhkojen kautta...

Mieluummin mä jossain sopivassa paikassa pieren kuin että hengitys haisis pierulta!

Eikä bussissa tiedä kuka se on, jos sun edessä istuu kaksi ihmistä, niin jompikumpi niistä, tai sitten jos sun takana istuva on kunnolla syönyt hernerokkaa, niin voihan se haju sieltäkin tulla.

Laita sellainen suodatin kasvoille. Apteekista ehkä saisi, tai jostain rautakaupasta?