Bussissa piereskelijät
Siis todella yleinen ja ällöttävä tapa tämmöinen, esiintyy ainakin nurmijärveläisillä bussilinjoilla: aamuisin monet matkustajat päästelevät pahanhajuisia pieruja (äänettömiä suhareita) luullen, ettei kukaan huomaa. Mutta kyllä ne hajut vaan leviävät suoraan takana istuvan kasvoille sieltä penkin reunojen yli! Muutaman kerran on ollut vähällä, etten ole karjaissut jotain tyyliin "voisiko arvon rouva välttää sitä piereskelyä yleisessä kulkuneuvossa, täällä on kyydissä muitakin!" Mitä olette mieltä, onko ihan hölmöä laittaa tästä kirjoitusta paikallislehteen? Siis kun vaan en kestä enää tommosta!!
Kommentit (95)
Jos noin tosiaan jollain on, niin siinä tapauksessa kyllä täytyy olla päällä jokin paha tulehdus. Mulla oli synnytyksen jälkeen niin paha tulehdus, että kun gynen vastaanotolla otin pikkarit pois, niin koko huone haisi todella pahalta! Gyne kommentoi että "juu, haju on varsin paha tosiaan..."
Tosin kerran matkustin joukkokuljetuksella Ikeaan todella kälyisellä bussilla ja oli ihan hirveä helle ja bussissa tosi kuuma. Yritin pidätellä pierua mutta sitten en enää pystynyt ja päästin äänettömän tiukasti penkkiin toivoen että se katoaa sinne. Pienen hetken kuluttua takaa kuului todella hartaalla äänellä lausuttu VOI LUOJA.
pierua ja joudun istumaan kauan paikoillani, vatsa tulee kipeäksi. Sitten pitää tauoilla yrittää käveleskellä ympäriinsä siinä toivossa että edes osa kaasusta tulisi ulos ja olo helpottuisi.
Reps:)
Ei vaan kyllä Espoon busseissakin haisee. Ainakin mieshenkilöt joilla selvästi on jäänyt aamukakka väliin.
meitin bussissa on aamuisin 2 niiiiiiin hienoa rouvaa,siis päälleppäin,mutta voi perkeles,että sen toisen henki haisee aivan märänneelle:(
jos se tulee minun taakse tahi eteen,niin vaihdan paikkaa. se on niin paha haju.
Silloin sitä pierunhajua leijailee nenään sen edessä olevan penkin molemmilta puolilta!!!
Bussissa leijailee hirveä haju,
sitä kun hengitän, lähtee taju.
Hiljaiset hiihtäjät ilman täyttää
kohta mä pyörryn, siltä nyt näyttää...
Minusta piereminen on tosi hauskaa busseissa ja etenkin hississä, kun muut eivät pääse siellä hajua pakoon. Asun Suomen vetovoimaisimmassa kaupungissa. Töräyttelemisiin!
Kirjoita vain paikallislehteen mutta ei se auta. Minua ainakin pierettää aamukahvin jälkeen niin että on pakko piereskellä taotta koko bussimatka. Kakka ei suostu tulla kotona vain vasta työpaikalla. Siihen asti piereskelen tauotta suhupieruja.
Minä piereskelen missä katson kohteliaaksi. En töissä enkä seurassa, mutta bussi on kuin asunnon rappukäytävä. Kuten elastinen sanoo, anna sen soida.
Kuka sitä tietää kuka porukassa päästelee?
Vahingossa on ehkä bussissa päässyt pieru.
Melko tyhjässä junavaunussa sen sijaan päästelen hiljasia pommeja =D
Anteeksi vaan mutta mieluummin piereskelen äänettömästi kuin olen maha kipeänä kaasuista.
Voittehan virittää istuinkaverin kanssa keskustelun häkä- ja kaasupönttöautoista.
että kun pieraiseen bussin penkkiin, niin ne penkin toppaukset suodattavat hajun pois.
Olisi aika hyvä bisnesidea laittaa aktiivihiili täytteet mm. auton, bussin ja lentokoneen penkkeihin.. niin voisi rauhassa päästellä häiritsemättä kanssamatkustajia..
hmm...saisikohan sille patentin?
eli henkilö tietää ettei voi pierujaan pidättää, niin olisiko liikaa vaadittu että laittaisi matkan ajaksi itselleen suolentukkeeksi pienen ob-tamponin?
Mä ainakin töräytän kunnon pimppipierun jos siltä tuntuu.
Mä ainakin töräytän kunnon pimppipierun jos siltä tuntuu.
Päästäkää please ennemmin äänen kanssa kuin hajun. Kiinni jäätte joka tapauksessa. Pimppapierut ei kai sentään haise?
Oikeasti, luin joskus jostain, että ne kaasut kyllä sitten imeytyvät suolistosta muualle elimistöön ja poistuvat keuhkojen kautta...
Mieluummin mä jossain sopivassa paikassa pieren kuin että hengitys haisis pierulta!
Eikä bussissa tiedä kuka se on, jos sun edessä istuu kaksi ihmistä, niin jompikumpi niistä, tai sitten jos sun takana istuva on kunnolla syönyt hernerokkaa, niin voihan se haju sieltäkin tulla.
Laita sellainen suodatin kasvoille. Apteekista ehkä saisi, tai jostain rautakaupasta?
mutta kyllä esim. Klake Citystä varsin hyvin. Ja kaikkein pahiten ihmiset paukuttelevat sillä Klake Cityn ja moottoritien rampin välisellä suoralla, niillä main kun Nurmijärvi vaihtuu Vantaaksi. Siinä Toivolanmäessä erityisesti.
Ja kyllä sen todellakin tietää, että onko pieraisija suoraan edessä istuva vai joku muu.
Toinen raivostuttava juttu on muuten sitten juuri ne parfyymit, joita on suihkuteltu liikaa. Ja kolmas ällö juttu vielä se, kun jengi ei ole jaksanut käydä suihkun kautta ja se pehko sitten haisee ihan hirveältä takana istuvan nenään, voi sitä rasvankatkua! Ööh.