Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ylipainoisille: minkä ikäisenä aloit lihoa?
14.01.2011 |
Kommentit (4)
mutta lukion ensimmäisen vuoden aikana lihoin 10kg ja siitä tahti on jatkunut tasaisesti ylöspäin...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
reistannut sinne tänne jo lukioiästä saakka. Mutta selkeimmät pyrähdykset läskisuuntaan ovat tulleet raskauksien aikana. Neljännen lapsen jälkeen (30v+) olinkin sitten lopulta ylipainon puolella.
Alue: Aihe vapaa
Vauvaiän alipaino vaihtui sujuvasti ylipainoksi ennen kouluikää... eli käyrä on aika tasainen, mutta liian jyrkkä... mutta onneksi jäi siihen lievään ylipainoon/ylipainoon.