Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain roikkuu sisemmät häppärit ulompien "ohi"?

Vierailija
07.01.2011 |

Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (381)

Vierailija
21/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit Yksikään mies ei voi vastustaa kunnon kaunista viivapillua :)

T:mies

Vierailija
22/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kyllä normaalisti kehittyneen aikuisen naisen pimpasta kyllä jotain näkyy ne on ne pikkutytöt joilla ei ole vielä häppärit ihan kehittyneet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi lastakin tässä olen pykännyt, nuorempi vasta 3 kk. Eikä se roikkumattomuus johdu ulommista häpyhuulista, vaan siitä, että sisemmät ovat oikeasti pienet ja sileät, eivät ne lerpata mitenkään... Lähinnä olen luullut, että olen ns. normaali, ja tuollaiset tursuavat vehkeet on ne harvinaisemmat...

Vierailija
24/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sanotaanko nyt näin että kai niille kelpaa pillu kuin pillu mutta seksikkäämpää on just se mistä vähän näkyy jotain :D anteeks nyt vaan.

Vierailija
25/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkottavat. Kuuluu ihan anatomiaan.

Vierailija
26/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme synnytystä ja viivana pysynyt. En edes tiennyt että kaikilla ei ole, en tosin pilluja ole tiiraillut sen tarkemmin :)

Vierailija
27/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata emättimen limakalvot, eli sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen sekä emättimen aukon. Eli ulompien kyllä kuuluisi peittää kaikki, aina näin ei vain jostain syystä ole.

Vierailija
28/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut. Nyt 3 lapsen jälkeen pilkottaa vielä enemmän mutta meno sen kun paranee eli mies sanoo että näyttää entistä kiihottavammalta..

Vierailija
29/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viisi tytärtä, ja yhden heistä pimppi oli jo vauvana huomattavan erinäköinen kuin muilla. Tai no ei muuten huomattavan, mut ne uloimmat häpyhuulet oli suhteessa pienet. Kerran hän saunassa itse otti asian puheeksi, ja kysyi että miksi hänellä ne sisemmät näkyy. Minä pidin selviönä, että niissä vaan on luonnollisesti eroja.

Vierailija
30/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei liity synnytykseen. En ymmärrä mistä minä sen voisin tietää miksi alapääni näyttää siltä kuin näyttää?!! Todella kummallinen kysymys!

Vierailija
31/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän noloa edes kysellä tämmöisiä siis. Oon 27-vuotias, jotein teini-ikä on kyllä takana jo.

Mutta siis kaikenlaisia löytyy, synnyttäneiltä ja synnyttämättömiltä, roger.

ap

Vierailija
32/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis pimpsa kun ei ole mitään rehotusta siellä vaan vähäinen karvoitus. Eipä ole yksikään sinne tiiraillut mies vielä kritisoinut päinvastoin :D

Vierailija
33/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä ihan normaali katsaus? Mulla itselläni on ihan sellainen viivapimppi, josta ei näy mitään ylimääräistä. En tosiaan ole elämäni aikana "päässyt" kauheasti muiden naisten alapäivä lähietäisyydeltä tutkimaan joten mulla on ollut aika epämääräinen kuva siitä, miltä ne yleensä näyttää. Mutta siis mulla saa raottaa sormilla tosin paljon ennenkuin näkyy yhtään mitään, ihan on erinäköinen kuin nämä. En sitten tiedä sen kummemmin onko se hyvä vai huono asia.

<a href="http://www.yazka.com/images/clithood_images.htm" alt="http://www.yazka.com/images/clithood_images.htm">http://www.yazka.com/images/clithood_images.htm</a&gt;

Vierailija
34/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut niin vaan ollaan erilaisia mutta toivottavasti tyytyväisiä itseemme joka iikka!

Vierailija
35/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän ketjun lukeneena aloin hävetä häppäreitänikin, mä en vaan oon tajunnu tuotakaan :((

Vierailija
36/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pitkää ja pätkää, on paksua ja ohutta, suoraa ja käyrää. Terskat on erilaisia jne...luuleeko joku nyt että omaa sen ainoan oikeanlaisen vai :D?

Vierailija
37/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshit Yksikään mies ei voi vastustaa kunnon kaunista viivapillua :)

yksikään mies ei voi vastustaa mitään pillua

Vierailija - 07.01.11 08:53 (ID 11831090)

No todellakin voi, haiseva ruma pillu rumassa kropassa ei saa muuta kuin oksennusrefleksin aikaiseksi.

Vierailija
38/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö. pimppa kun pimppa on normaali. toisilla naisilla jopa pienen kikkelin kokoinen klitoris ja just aivan normaali. alapäätä kutsutaankin "rakkauden ruusuksi", nuoria impiä "nupuiksi" ja naisia kukiksi. miksiköhän? katsokaa nyt miesten kikkeleitäkin: kaikki kokoja ja näköjä eikä mitään biologiasta ja anatomiasta kii..kuulemma nuo isommat sisähäppärit hinkkaa sopivasti kikkeliä

Vierailija
39/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän ketjun lukeneena aloin hävetä häppäreitänikin, mä en vaan oon tajunnu tuotakaan :((

Suurimmalla osalla tursottaa, viiva on harvinaisempi. Ei sen pillun nyt mikään esteettinen kokemus kuulu ollakaan.

Vierailija
40/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällössä miehessä vaikka olisi minkänäköinen on oksettava yhdistelm =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme