Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain roikkuu sisemmät häppärit ulompien "ohi"?

Vierailija
07.01.2011 |

Eli siis että jos nainen seisoo normaalisti, niin ei ole semmoinen "viivapimppa", vaan sieltä tursuaa sisemmät häppärit ja/tai klitoris näkyviin.. Liittyykö se synnytykseen jotenkin vai mistä tämä johtuu?

Kommentit (381)

Vierailija
41/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän pursuaa mut makuasioista toki paha kiistellä :D olkaa tyytyväisiä oli sit mikä vaan.

Vierailija
42/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sama kuin pienet A-kupin tisutkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millainen ihminen katselee toisten häppäreitä? Missä tätä tehdään ja miten läheltä käytännössä käyt ap tuijottelemassa toisten alapäitä. Mä käyn kyl ite uimahalllissa ihan paljonkin, mut en mä kyl tähän päivään mennessä ole kenenkään sisempiä tai edes oikeestaan uloimpia häppäreitä nähny sen vertaa että olisin voinu niitä kummastalla. Eikä siellä kukaan alapäätään esittele tai revittele, että pääsis ihan normaalikäyttäytymisellä näkemään.

mä olin viime viikolla uimahallissa 3v lapsen kanssa ja kun kyykyssä kuivatin häntä niin oli aika oikealla korkeudella kun alastomat naiset käveli ohi! Eli ei kauhesti tarvinnut tiirailla kun ne oli siinä silmien edessä!

Vierailija
44/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän ketjun lukeneena aloin hävetä häppäreitänikin, mä en vaan oon tajunnu tuotakaan :((

Suurimmalla osalla tursottaa, viiva on harvinaisempi. Ei sen pillun nyt mikään esteettinen kokemus kuulu ollakaan.

Vierailija
45/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivapimpit kuuluu pikkutytöille vähän sama kuin pienet A-kupin tisutkin.

on jompikumpi tai molemmat? Millaisia toimenpiteitä suosittelisit? Erotetaan naiseudesta?

Vierailija
46/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tän ketjun lukeneena aloin hävetä häppäreitänikin, mä en vaan oon tajunnu tuotakaan :((

Suurimmalla osalla tursottaa, viiva on harvinaisempi. Ei sen pillun nyt mikään esteettinen kokemus kuulu ollakaan.

Just siksi kun ei tursota, mulla on enempikin viiva ja ikää 44 :(

Eikö tässä nyt aika monta viivan omistajaa oo ilmoittautunut?

Vierailija
47/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään mies ei voi vastustaa kunnon kaunista viivapillua :)

T:mies

on se sitten millainen tahansa.

Vierailija
48/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran olen huomannut vaikka en niitä tiirailekaan. Ihan normaalia. Aika pienet on sisemmät häpyhuulet jos yhtään ei pilkota eli ajavatko asiaansa enpä usko. Niiden tarkoitus todella on suojata eikä olla näkymättömät sen takia ne yleensä muuttuvatkin siinä teini-iässä.

Vierailija
49/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumassa äijässä saa yrjön lentämään, hyi helvetti.

Bullshit Yksikään mies ei voi vastustaa kunnon kaunista viivapillua :)

yksikään mies ei voi vastustaa mitään pillua

Vierailija - 07.01.11 08:53 (ID 11831090)

No todellakin voi, haiseva ruma pillu rumassa kropassa ei saa muuta kuin oksennusrefleksin aikaiseksi.

Vierailija
50/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suojaus. Siksi hedelmälliseen ikään tultaessa ne sisemmät kasvaa. Ja mitä isommaksi kasvaa sitä paremmin suojaa mm. tulehduksilta.

Joillain sitä kasvua ei tapahdu, ja se on epänormaalimpaa.

ulompien häpyhuulien on tarkoitus suojata emättimen limakalvot, eli sisemmät häpyhuulet ja klitoriksen sekä emättimen aukon. Eli ulompien kyllä kuuluisi peittää kaikki, aina näin ei vain jostain syystä ole.

Vierailija
51/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat turhan pienet...ei naisella ihan turhaan ole ulompia sekä sisempiä häpyhuulia!

Vierailija
52/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun gynen mielestä menee juuri sen rajan yli, että saisin kelan korvauksen.

En mennyt leikkaukseen.

Eipä ole yksikään mies valittanut vaan pikemminkin villiintynyt kokonaan kun on huomannut, että on tavaraa, mitä imeä.

olen aina ollut. Nyt 3 lapsen jälkeen pilkottaa vielä enemmän mutta meno sen kun paranee eli mies sanoo että näyttää entistä kiihottavammalta..

Vierailija
53/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään karvoitus vain tullut?

Mä olen luullut etä kaikilla kasvaa klitoris ja sisemmät häpyhuulet murrosiässä, ihan niin kuin pojilla kasvaa penis ja kivekset kokoa.

Jääkö joillain naisilla tuo kasvu tapahtumatta?

Vierailija
54/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös ihan "yllätys" jos viiva on se harvinaisempi! Tosin enpä ole naisten alapäitä tutkinut joten oma käsitykseni muodustuu pitkälti oman perheeni naisista ja luonnollisesti olemme "samasta puusta veistettyjä"... T.viiva

Vierailija
55/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ottaa kantaa siihen, mikä on nättiä ja mikä rumaa. Tykkään omastani ja toivottavasti jokainen tykkää omastaan, rupesin vain nyt tässä pohtimaan asiaa, kun kattelin noita pimppaketjuja täällä..

ap

Vierailija
56/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tunnu miehistä miltään eikä näytä miltään eikä ole mitään imettävää :(((

N44

Vierailija
57/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja synnytys, lihavuus, laihuus jne. ei vaikuta tähän asiaan. T: 1500 naisen kanssa ollut mies

Vierailija
58/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat ovat pienet ja pystyt, pillu on viiva vaikka ikää on yli 30 v ja lapsiakin kolme. Ne ei vaan ole muuttuneet juuri miksikään raskauksista ja synnytyksistä huolimatta. Olen ollut vielä siinä uskossa että kaikilla on tällainen pillu :) Av:lla saa tietää kaiken.

Vierailija
59/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä sama, millainen itse kelläkin on. On hassua, että näistäkin pitää vertailla naisten ja haukkua toisia ja yrittää saada itseä korostettua.

Mutta naisten kanssa jutellessani olen käsittänyt, että suurimmalla osalla tursottaa. Useasti vielä toinen pienempi häpyhuuli on isompi kuin toinen.

Onhan miehilläkin riippapalleja ja pieniä palleja. Ihan samanlaisia eroja heissä on kuin meissä naisissakin. Mutta meissä naisissa on se ero, että naiset haukku täällä toisia majaviksi ja rämemajaviksi ja ihailee ympärileikatun tytön ulokkeetonta ja karvatonta pildeä.

ja kaksi lastakin tässä olen pykännyt, nuorempi vasta 3 kk. Eikä se roikkumattomuus johdu ulommista häpyhuulista, vaan siitä, että sisemmät ovat oikeasti pienet ja sileät, eivät ne lerpata mitenkään... Lähinnä olen luullut, että olen ns. normaali, ja tuollaiset tursuavat vehkeet on ne harvinaisemmat...

Vierailija
60/381 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvinkin erilaisia :D luulitko muuten että miehilläkin on penikset samasta muotista? REPS ei taida sulla kovin olla niistäkään sit kokemusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän