Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! kännykkä oli pesukoneessa! toimiiko enää kuivuttuaan?

Vierailija
02.02.2006 |

tais pyykinpesuaine vaan hajottaa puhelimen.. onko kellään kokemuksia?? tai säilyikö kortti ehjänä?

jos jollain sattunu vastaavaa, kertokaa onko toivo menetetty! alkaako toimimaan kun kuivuu??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan.

PAITSI, jos sulla sattuu olemaan sellainen roiskesuojattu/kumimalli, niin siitä en tiedä. Voi olla eri juttu.

Vierailija
2/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ikinä täydellisesti (JOO, se oli mulla tosiaan säilössä niin kauan, kun halusin tietää alkaako se koskaan enää toimia). Sim-kortti kyllä pelasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelin siis tuskin kestää täydellistä kastumista, kuumuutta, pesuaihetta, huuhteluainetta ja linkousta..

voi rähmä. ja rahat kun muutenkin tiukilla!!! MUR!

Vierailija
4/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä tiedän molemmanlaisia tapauksia.

Vierailija
5/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun joku sano, märkänä huoltoon. Neuvo on että jos tippuu esim. järveen pitää puhelin pistää pussiin jossa on vettä ja viedä huoltoon.

Voivat saada vielä kuntoon.

Vierailija
6/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit kiikutat sen huoltoon. Tuo muovipussiin laittaminen estää hapettumisen. Mies oli ennen matkapuhelinliikkeessä töissä jossa oli huolto samassa ja aina puhui miten ihmiset teki toteelisen väärin kun yrittivät itse kuivata puhelimensa!

Vierailija
7/7 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos muistatte sen vanhan iskunkestävän ja roiskevesisuojatun nokia-mallin, meillä sellaisia kaksi kpl edelleenkin käytössä lapsilla. Se minun kappaleeni käväisi toissakesänä pienellä uimaretkellä: tippui lähteeseen. Siellä pohjalla se loisti, ja minä tietysti ajattelin sen olevan luurin loppu, mutta päätin sim-kortin vuoksi sen kuitenkin onkia ylös. No, operaatiossa vierähti lähemmäs puolituntia, mutta puhelin nousi pohjalta, virta edelleen päällä. Minä paniikissa purkamaan sen kappaleiksi, vein sen saunaan mukanani ja vielä päätteeksi kuivatin yön yli kamiinan kupeessa. Koko ajan 100% varma, ettei puhelin enää inahtaisikaan, mutta iskimme sen lataamaan. Puhelin toimii edelleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi