Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijari Osta & myy -palstalla

Vierailija
02.02.2006 |

Pitkä tarina, koittakaa kestää:

Ostin viikko sitten Reima toppahousut Vauva-lehden Osta & myy palstan ilmoituksen perusteella.

Laitoin ekaksi sähköpostia myyjän ...@luukku.com -osoitteeseen ja kerroin kiinnostuksestani kyseisiä housuja kohtaan. Myyjä vastasi usean päivän päästä että " myynne sulle" . Soitin myyjälle ja hän kertoi tilinnronsa ja sovimme, että maksan housut samana iltana ja että hän laittaa ne postiin seuraavana päivänä.

Maksoin housut ja laitoin osoitteeni tekstiviestinä myyjälle, kuten oli sovittu. Myyjä kiitti tekstiviestitse kaupoista ja lupasi laittaa housut postiin heti seuraavana päivänä.

Kun olin odottanut 5 arkipäivää (vkl välissä), rupesin huolestumaan ja soitin postiin (meilläpäin on usein jaettu postia väärin). Postista kerrottiin, että tarvitsen lähetysnron. Yritän soittaa myyjälle " valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" . Huolestun ja tarkistan Fonectasta onko numerolle omistajaa. On. Ja vielä sama, kun myyjän ilmoittama nimi (en tietenkään ota tietoja talteen, minä idiootti). Huojennun ja ajattelen, että myyjän kännykkä on vaan pois päältä.

Laitan myyjälle tekstiviestin, että tarvitsen lähetysnumeron. Laitan myös sähköpostia.

Ei yhteyttä.

Eilen olisin ottanut myyjän osoitetiedot Fonectasta, mutta numerolle ei löytynyt enää omistajaa. Ei muuten enää löydy myynti-ilmoitustakaan.

Minua on huijattu! Olen tehnyt varmaan satakunta hyvää kauppaa netin kautta ja nyt vasta törmäsin huijariin. Eikä se rahakaan tässä kaikkein tärkein asia ole, mutta tuntee itsensä petetyksi enkä varmaan vähään aikaan uskalla enää luottaa kehenkään nettimyyjään =(

Hyviä ideoita tarvitaan, kiitos! Miten saan oikeutta?

-a

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä lähetys oikeasti sisältää, jos ei sovittua tuotetta, niin ei tarvitse lunastaa lähetystä.

Vierailija
2/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ostaja haekkaan pakettia niin joutuu maksamaan edestakaiset kulut

ja myyjä voi laittaa pakettiin mitä pas*aa tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lähetys oikeasti sisältää, jos ei sovittua tuotetta, niin ei tarvitse lunastaa lähetystä.

Vierailija
4/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt monta ihan suoraan sanottuna paskaa kauppaa tolla palstalla! Huuto.netissä sentään voi antaa palautetta niin huijarit jää kiinni eikä voi kauaa huijata. Tuo oli vielä hirveä summa housuista! Suututtaa koko O&M-palsta!

Vierailija
5/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei kai sillä merkitystä ole, huijaus mikä huijaus, mutta vaikka housut olisivat tulleetkin, niin olisi huijausta ottaa noin iso postimaksu.

Vierailija
6/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä järki maksaa käytetyistä pyysitä melkein 40¿? eiks teidän kylillä oo kauppoja? putoo jakkaralta.. sympatiat kuitenkin, ei ole kiva joutua huijatuksi.

Vierailija
7/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tänään. Sulla on se puhelinnumero ja tilinumero, henkilön saa selville minuutissa.

Vierailija
8/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6363896

Vierailija
9/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.R, E.L, Henna, H-M.R., M.K. s.postiosoite joka alkaa: bonnel...

--------------------------

O.H

T.S

P.J

------------

Täsmääkö näistä joku sinua huijjanneeseen?

Haku-koneen avulla nimet saattaisivat löytyä...

Vierailija
10/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en viitsi laittaa nimiä, sillä huijari ei välttämättä käytä omaa nimeään (tyhmähän se olisi jos käyttäisi).

Kiitos neuvoista =)

-a

Vierailija
11/11 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haku-koneen avulla nimet saattaisivat löytyä...

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi