Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*´*+*syysSÄTEIDEN to-pe-pulinat ;)*+*´*

02.02.2006 |

ei ollut näköjään vielä pinoa, joten avasin uuden.. ja laitoin kahdelle päivälle, kun nyt on suht lyhkäsiä nuo pinot ollu ;)

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että pikku-Viuhti löytyi ja kaikki hyvin!!!!! Oon niin iloinen sun ja miehesi puolesta!! Mitäs mies kommentoi? Kerroitteko muuten silloin hänen exälleen uudesta tulokkaasta? kysymyksiä, kysymyksiä.. :)

R

Vierailija
42/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös jäykkäkouristusrokote (eli tetanus?) ole voimassa 10 vuotta?? Näin ainakin muistelen. Eli eihän sulla pitäisi olla huolta siitä. Itse kävin vajaa vuosi sitten uusimassa ja muistaakseni 10 vuodesta oli puhe.. korjatkaapa viisaammat!

R

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kiitos kiitos!!! JA mun niin tekee pahaa sun elämän vaihe, jaksamusta ja positiivista mieltä!!! Halauksia, me kyllä sut niin haluttais myöskin raskaaksi :) *Lähetän säteitä miehesi aivoihin... vauvakuumetta yritän tartuttaa*

Ei kerrottu vielä exälle, tai niin mies ainakin väitti, heh. Tiedä mitä he keskustelevat, mutta eiköhän me ensi viikolla kerrota tytöille tulevasta vauvasta, jolloin myös ex saa kuulla, vaikea sanoa mitä se sanoo, hui : / Tytöt jo niin odottavat uutta tulokasta, ollaan jo pienemmän kanssa suunntieltu mihin sit pinnasänky laitetaan yms. Se oli niin suloinen, lupasi tuoda omia vaatteitaankin, ihana ♥

Ja mies oli mukana ultrassa ja ihanhan tuokin oli onnesta soikea vaikka viilipyttyä esittikin. Kerrottiin sitten sen siskolle uutinen ja iloisesti ottivat vastaan :)

Mitäs muuta kyselit.. nyt unohtui.. mutta mukavaa iltaa ja toivotaan että mies on juhlatuulella ja sai tuon tartunnan!

Halauksia ja tsemppiä sinulle!!! ♥ ♥ ♥ ♥

Vierailija
44/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathyn ultrakuulumiset pisti tietenkin heti silmään:) Onnea hyvin menneestä ultrasta =))

Riikalle voisin kommentoida tuosta yhteisöstä. Minä kirjoittelisin mieluummin suljettuun yhteisöön, tai siellä ainakin kirjoittaisin paljon yksityiskohtaisemmin kuin täällä, kun sinne pääsisi vain tietyt. Samaa mieltä olen sinun kanssasi siitä että kaikki säteet saisivat tulla sinne, kuumeilijat ja odottajat, kyllähän me kaikki samaan yhteisöön mahtuisimme :) Rajan vetäisin ehkä kuitenkin siihen että ne jotka nykyisin kirjoittelee pääsisivät. Kun tuossa listassa on paljon nimiä jotka ei koskaan kirjoita mitään.

Mutta katellaan saadaanko muitten päitä käännytettyä :)

Plussasäteitä puhallellen

nellariina 17+5

Vierailija
45/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kathy vauvakuumelähetyksestä miehelle, toivotaan että menee perille! :) Enköhän minä tässä jaksa vielä odotella kaikkien näiden asioiden selviämistä, onhan tässä jo yli puoli vuotta odottelua takana :) Ihanalta kuulostavat noi tytöt, ootahan vain kun sun maha alkaa kasvaa ja sitä rataa.. :) Voi sitä silittelyn määrää :)

Nellariina, kiva tietää että sulla on noin selkeästi positiivinen kanta yhteisöön. [b]Mitäs mieltä muut on?[/b] Jede?? kunhan tässä lämpimikseni kyselen.. :)

R

Vierailija
46/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villikselle helpotusta, että jäykkis on tosiaan voimassa sen 10 vuotta. Ja minä kävin juuri eilen viisurin leikkauksessa, eli kyllä sen voi hoitaa raskautuessaan. Tietysti sitten pitäisi varmaan olla kuvat valmiina, ettei tarvitsisi uusia ottaa. Minä ainakin pärjäsin eilen hyvin kahdella Panadolilla, ja tänään ei ole enää ollut mitään särkyä.

Kävin uudestaan lukemassa niitä Kansanterveyslaitoksen rokotesivuja, ja siellä kyllä oli, että tarvittaessa rokotellaan, ja että riski on lähinnä teoreettinen. Mutta että kummiskaan ei suositella alkuraskaudesta. Ota siitä nyt sitten selvää. Kumpikohan muutenkaan on suurempi riski, ottaa rokote vai olla kokonaan ilman?!? *sekoaa* Joudun varmaan tässä hermostuksissani soittamaan jo kolmannen kerran neuvolaan. *neuvolan täti sekoaa* =D

Kathylle tällä puolella onnittelut hyvin menneestä ultrasta! Ja Riikalle voimia ja Riikan miehelle vauvasäteitä! *- - - - - - - - - - - - - - - -*

Yksi torttu syöty, toinen vielä jäljellä. Onneksi meillä on ollut Herra Runeberg! =)

-Pyry-Pallero-

Vierailija
47/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ole havaintoakaan miten se toimii mutta mukana olen jos sellainen perustetaan =)

Vierailija
48/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en sellaista varsinaisesti kaipaa. En ole hirveästi jättänyt tänne kirjoittamatta mitään, mitä olisin halunnut sanoa. Enkä ehkä ole kauhean innostunut kirjoittelemaan omalla nimelläni (miksiköhän? Hmm¿ tuntuu vain siltä). Ja odotuspuolella kommentoinkin, että tässä tulee helposti tsekattua muutkin keskustelut/jutut. Mutta voin minäkin yrittää ¿yhteisöityä¿, jos sille linjalle lähdetään. =)

-P- edelleen

Vierailija
49/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villis: ihanko meinaat jo sunnuntaina testata?! Apuva... uskaltautuisinko minäkin... en oikein tiedä. Kun tänään siis kp 27/30 ja sunnuntaina olis se 29/30. Mieli tekisi kovasti kyllä! Varsinkin kun nyt täällä lukee näistä testausaikeista... Vaikka mitäpä siinä sitten, jos näyttää negaa, niin sitten oottelen tätiä saapuvaksi. Ja ellei täti tulekaan, niin uutta testiä ensi viikolla... Vai? Jos näyttää haamua tms, niin silti voisin vielä varautua tätinkin tuloon. Kertokaas nyt mielipiteitänne! *nuppi sekaisin* =)

Vierailija
50/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkiksestä: Laskin mielessäni reilu 10 vuotta taaksepäin ja kirjoitin 2004 vaikka siis TARKOITIN 1994! Siis silloin olen ottanut rokotteen ja siten olisi nyt vanhentunut. Voi pöljä mikä pää! Laitetaan korkean " kuumeen" piikkiin!

Himppu: Joo mäkin olen huovannut tuon testiaikeen kanssa ees taas, mutta aion negaa uhmaten tehdä testin kp 28/28-30. Perustelut: Jos tulee nega, niin silti on yhtälailla vielä toivoa niin kauan kun tätiä ei näy eli toivoa ei ole silti menetetty. Jos tulee haamu, niin haamu on sama kuin plussa ja voin hengähtää piinailun kourista ja toivoa että asukki pysyy matkassa. Negaa voi näyttää vaikka olisikin raskaana koska kaikilla ei erity jotain (?) hormonia tarpeeksi heti näin alussa, joten en masennu negasta. *lupaus* Vasta sitten tipun kun/jos täti saapuu. Olikohan sekava sepustus?! Ilmoittelehan jos sittenkin lähdet kimppatestaukseen!!!

Villis, joka taitaa hakea acon10:n sunnuntaita varten. Eikös se ole herkin?

Vierailija
51/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai no, iltapäiväähän tämä jo on..

Käytiin tuoss shoppailemassa aamupäivällä, joten en ehtinyt ees konetta avata aiemmin...

Yhteisöstä oli puhetta ollut näemmä.. No, mulle on oikeestaan ihan ok kumpi vaan! Ei oo mitään pakkoa mennä sinne, mutta jos kaikki muut haluaa, niin toki tulen mukaan! :) Ja joku muukin oli sitä mieltä, että ns. aktiivi-Säteet, siis jotka edes SUHT usein kirjoittaa tai on viime aikoina kirjoitellut, ei sellaiset josta ei ole moneen kuukauteen kuulunut mitään, olisivat ok sinne tulemaan. Ja mun puolesta vois olla alkuun vaikka pelkät etunimet käytössä, jos joku " pelkää" koko nimen paljastumista (hmm.. itsellänikin on kyllä sellainen sukunimi, että kieltämättä hieman arkaillen sitä julkistaisin -ainakaan heti...),vai mitä ootte muut mieltä?? Jottei sen takia tartteis kenenkään ujostella sinne tuloa..? Mutta mulle on ok, jos koko nimi vaaditaan. Ja sen verran vielä, että minusta ois kiva, että sinne sitten kaikki tulisi, ettei porukka hajoisi kahtia! Siis että jos useampi vastustaa(tai ei halua sinne tulla) niin sitten ei kukaan menisi.

Meillä on kyllä sen verran tiivis ja mukava porukka, että miksei se meiltä sujuisi sielläkin. Ja jos saa valita, niin ehdottomasti MSN.yhteisöt, kun siellä on suomenkieliset ne valikot ja muut. Mutta tässä menin nyt asioiden edelle. ;)

Mutta keskustellaan tämä asia kunnolla selväksi TÄÄLLÄ ensin, ettei jää mikään vaivaamaan ketään, koska olen nähnyt liian monta " hätiköityä" siirtoa yhteisöihin ja sitten onkin jäänyt vähän sekavaksi ja muuta ja onkin palattu tänne takaisin tai porukka on hajaantunut tms. OK?!

Juu.. Semmosta nyt. Palaan myöhemmin katsastamaan, onko tästä herännyt enemmän keskustelua...? Nyt on mentävä, se on moro! ;)

-Jede

Vierailija
52/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole saanut kuin ruoan laitettua, voi hitsi. Siis se valmistautuminen on ihan vaiheessa ja kohta pitäis jo lähteä..

no sitä ennen vielä pari riviä :D

Olen samaa mieltä Jeden kanssa siitä, että turha sen yhteisön kanssa on hätäillä. Mitään ei tarvi päättää suuntaan tai toiseen vielä. Ja pitää muistaa ettei kaikilla tosiaan ole halua paljastaa nimeään tai kuvaansa jne. Tällaisena uteliaana ihmisenä vain olis niin kiva sitten myöhemmin nähdä masukuvia, sädevauvoja, hääpukuja ;) jne. eli kasvot nimimerkin takana. Mutta jokaisella on oikeus yksityisyyteen ja kannatan myös sitä, että jos vain osa haluaa yhteisön, niin jäädään sitten mieluumin tänne.

keskustelu jatkukoon. gotta go siskot!

R

Vierailija
53/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, yhden päivän kun jättää väliin niin jo ovat kaikki muut muuttamassa suljettuun yhteisöön...! ;o) Täytyy nyt sitten ahkerasti kirjoitella, että painuu nimi ihmisten mieliin ja ovet mahdolliseen yhteisöön aukeavat!

Villiksille toivottelen testausonnea! Toivottavasti plussa-aalto jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Omaan napaan ei kuulu ihmeempiä... päivien kuluttamista lähinnä! Tulisi jo se ystävänpäivä!

[color=red]♥[/color] Kathylle ja Viuhdille oikein ihanaa yhteistä aikaa!! [color=red]♥[/color]

Nyt taidan kömpiä miehen viekkuun!

Mukavaa viikonloppua!

-H-

Vierailija
54/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset Riika kommenteista tuolla odotus puolella! Lämmittää mieltä kun kaikki ovat miun oikeuksia puolustamassa. =O) (olin kirjoittanut, että pomo oli ns. syyllistänyt miuta kun en tekisi iltoja. Saan lääkärintodistuksen asiaan, mutta kun muille niitä tulisi enempi)

Pomo nyt sitä mieltä, että ei uskalla antaa miun tehdä niitä iltavuoroja kuitenkaan kun meillä sitä aggressiivisuutta esiintyy enempi iltaisin. Eli ensi listalla jo niitä ei ole. Oli miettinyt sitäkin, että enpä mie ehkä kun maalis- ja huhtikuun olisi iltavahvuuksista poissa ja huhtikuussa lomaakin miulla. Toukokuussa aattelin jo olla saikulla (tai jos pakko jo uutta kesälomaa pitää, niin sillä) Hyi kun oon itsekäs, kun oon miettinyt että toukokuun kotona olisin, mutta toi miun työ on kyllä rankaa.....

Olipas oma napaista tarinaa....

Itselleni käy myös suljettu yhteisö tai sit ihan tää avoin. Oon yhdessä suljetussa tai kahdessakin ja ovat pikku hiljaa menneet aika hiljaisiksi. Täällä enemmän säpinää! =) Mutta keskustellaan asiasta!

Villikselle tsemppiä piinailuun! Toivottavasti sieltä liittyt plussajunan kyytiin=)

Joku oli plussannut, onnea hälle! Ja kaikille plussa säteitä!

Kidelma rv. 17+4

Vierailija
55/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ensimmäisenä onnittelut kaikille plussanneille!!! erityisesti olivialle, kaiken sen mielipahan ja harmin jälkeen plussan kyllä ansaitset.

Täällähän on nyt kovasti innostuttu plussailemaan, hyvä, tehdäänkin oikein plussabuumi jookos?! Meikäläinen oli taas paripäivää pois linjoilta työkiireiden takia ja ah mitä luettavaa täältä löytyikään.

Omaa napaa vähän myös. mä ole vähän onnessani nimittäin toissapäivänä sain elämäni eka ovis plussan siis alempi viiva oli yhtä vahva kuin ylempi ja eilen sitten se alempi oli PALJON tummempi kuin yläviiva (sanon nyt niitä viivoiksi kun en muista mitä ne nyt on). Mitäs tää siis tarkoittaa eli eilisestä testistä laskettunako ovis on sen 24-36 päästä?? tänään testasin kans plussan mutta ei ollut niin vahva kuin eilen. Tajuaako kukaan siis ovistestien sielunelämästä mitään?? no jokatapauksessa toissa iltana pupuiltiin eli onhan se vähän aikaisin jos varsinainen ovisplussa tuli vasta eilen mutta on tässä nyt vähän toivoa. Sitä mä vaan ihmettelen että ovisplussa tuli kp 19 eli tosi myöhään, no mulla nyt tietty o nää epäsään kierrot mutta sehän tarkoittais sitä että nyt on tiedossa tosi pitkä kirto kun edellinen oli vain 27 vrk voi voi, alan jo olla ihan sekaisin. no jokatapauksessa:Tällä hetkellä olen 500 kilsan päässä miehestä joten eipä tule enempää pupuilua tähän ovikseen. no se siitä mutta kommentoikaa jos tajuatte noista tikuista jotain.

hyvää alkanutta viikonloppua kaikille!

senna

Vierailija
56/57 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuosta suljetusta yhteisöstä. *nolona kysyy* mikä se on? joo ymmärsin kyllä että msn meseä käytettäis ja ulkopuoliset ei siten näkis tekstejä mutta mites se nyt sit ylipäätään toimii? ihan kiinnostava idea mutta en nyt vielä tiedä oikein mitä tosta ajattelen. Ja sitten: pitäkää mua tylsänä, kierona, epäluotettavana tms mutta mä en haluaisi kirjoittaa omalla oikealla nimelläni. Mä ajattelin et eiks tän homman perusajatuksia oo se että saa olla tavallaan nimetön ja kasvoton siis silleen hyvällä tavalla. Tänne voi kertoa asioista niin avoimesti, tuntemilleen ihmisille ei aina oikein voi.

tosin jos te nyt aiotte sulkeutua johonkin bittimaailman lukkojen taakse ni kai mä sit harkitsen tulla mukaan.

*pohtii vielä*

senna

Vierailija
57/57 |
04.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin nyt vielä tähän pinoon, kun en viitsi viikonlopun pinoa aloittaa...

Villikselle piti sanomani, että edelleenkään en oikein tiedä testaisinko huomenna... Kahden vaiheilla keikun. Toisaalta olen varma, ettei ole tärpännyt, vaikka tuli tuo oletettu ovis kyllä käytettyä... Aargh, ehkäpä vedättelen kuitenkin vielä ensi viikkoon, tiistain kieppeillä pitäisi sitten tädin saapua, jos on tullakseen.

Rutkasti ++++++++++++++++++++- tuulia täältä puhkun!!!!!!