Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

imetys ja raskauden yritys??

06.03.2007 |

hei! imetän vielä 7kk ikäistä vauvaamme mutta silti vauvakuume on kova! nyt mietinkin kuinka helposti voi tulla raskaaksi imetyksen aikana,kun kuukautisetkaan ei ole vielä alkanut? ja pitäisiköhän oottaa että ne alkaa ennen kuin ryhtyy vauvan " tekoon" ? pitääkö kehon jotenki antaa palautua normaaliin tilaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään ole kokemusta raskaaksi tulosta imetyksen aikana? ja ettei kuukautiset ehi alkaa ollenkaan raskauksien ja emetyksen välissä?!

Vierailija
2/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuosta raskautumisesta en tiedä mitään, kun meillä ei ainakaan vielä ole tärpännyt. Kuukautiset on ollut säännölliset heti täysimetyksen loputtua (tyttö 6kk) ja elokuussa -06 on toivottu toista. Imetän vielä 1-3krt päivässä ja miettinyt myös liekö se vaikuttaa raskautumiseen???

Onnea raskautumiseen, niin ja tuolta odotuspuolelta voisi saada ehkä paremmin vastauksia..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tama on minusta tosi yksilollista. Ainahan kuulee niistakin jotka raskautuvat vahingossa viela taysimettaessaan, ja esim. minun gynekologini sanoi useampaan kertaan etta " muista etta imetys EI ole ehkaisykeino" . Itse en kuitenkaan onnistunut raskautumaan ennenkuin lopetin imetyksen KOKONAAN, eli siis kerta vuorokaudessa imetysta riitti estamaan raskautumisen vaikka kuukautiset olivat palanneet jo aikaa sitten (tai mista sita koskaan tietaa mika oli syy, mutta tosiasia on etta esikoisen kanssa raskauduin ekasta yrityskierrosta, kakkosta ei saatu alulle vuoden yrittamisesta huolimatta ennen kuin sitten taas napsahti heti ekasta taysin imettamattomasta kierrosta). Imetin tosin esikoista lahemmas kaksivuotiaaksi. Tsemppia yritykseen.

Vierailija
4/4 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli tuolloin reilu 8 kk ikäinen. Tämähän on kauhean yksilöllistä, toisilla menkat alkavat jo täysimetyksen aikana, toisilla taas pysyvät poissa vaikka vuosikausia jos imettää yhtään eli mitään tarkkaa vastausta tähän ei kai voi antaa. Valitettavasti raskauteni keskeytyi (ei liittynyt imetykseen) ja siksi olen taas täällä vauvakuumepuolella :(