*´*+*syysSÄTEIDEN to-pe-pulinat ;)*+*´*
ei ollut näköjään vielä pinoa, joten avasin uuden.. ja laitoin kahdelle päivälle, kun nyt on suht lyhkäsiä nuo pinot ollu ;)
Kommentit (57)
Kathy teki kathyt, aika hupaisaa... :D
Mutta juu, piti sanomani että ONNEA ULTRAAN K! Tulehan sitten kertomaan meillekin kuulumiset after that!
Minulla kävi ihan samalla tavalla, että koon lopetuksen jälkeen muuttui vain väri, muttei koko. Liekö sivustolla jotain vikaa, kun sullakin meni noin?!?
Vielä muistutukseksi kaikille piinaileville Säteille, että toisten plussat nimenomaan lisäävät todennäköisyyttä raskautua (tai eivät ainakaan vähennä sitä)!!! Ja muutenkin säteillä alkaa olla jo hyvät saumat, koska monella on jo monta kiertoa yritystä takana. Eikös ollut niin, että yhdessä kierrossa on keskimäärin 25% todennäköisyys tärpätä. Silloin todennäköisyys sille, ettei vielä kolmannessakaan kierrossa tärppää on
0,75 X 0,75 X 0,75=0,42 elikkäs 42 %
Eli viimeistään kolmannessa kierrossa on jo todennäköisempää tärpätä kuin jättää tärppäämättä!!
Pyry [size=4] =D
Kaikille onnitteluista. Nyt on " rauhallisempi" olo,ainoastaan viime viikkoina nautitut alkoholiaanokset pelottavat, sillä luulin tosiaan, etten ole raskaana, ja nyt kävikin näin iloisesti kaikesta huolimatta. Punaviiniä on tullut nautittua lasillinen ja vasta 2 viikkoa sitten vähän vahvempaakin. Se vähän huolettaa, mutta ei vielä muu. Nautin vain tästä plussasta!!
Se vielä kaikille piinailijoille kerrottakoon, että jos haluatte " säästää" testeissä, niin mittailkaa oikeasti niitä lämpöjä. Niistä saa varmasti hyvin osviittaa.
Eipä mulla muuta, tämä tammi-helmikuun plussa-aalto osoittaa vain sen, että nyt useimmilla on yritystä jo ainakin muutama kuukausi takana, joten sen puoleen taitaa tsunami iskeä odotus-puolelle. Eli teillä kaikilla piinailijoill aon oikeesti tosi hyvä mahdollisuudet!!
TSEMPPIÄ JA MALTTIA!!!
-Olivia ♥
Ps. en ole vielä uskaltanut edes käydä odotuspuolella, jos vaikka ensi viikolla... :)
Toivottavasti kukaan ei luule, että olen IHAN tosissani noiden laskelmien kanssa. Minun todennäköisyyslaskennat pitävät vain 95 % todennäköisyydellä paikkansa. Loput on sitten ihan huuhaata. =D
Olivialle piti vielä tulla kommentoimaan, että heti vaan odotuspuolelle mukaan. Siellä ollaan ainakin minä ja Hippis viikoilla 4+, joten lisää lokakuun odottajia mukaan ihmettelemään! Tuuthan?
Toivoo Pyrynen
ps. Olivia näyttikin olevan ihan samoilla linjoilla laskelmien kanssa, joten nyt vaan piinaajille Toivonkohotusjumppaa!
ONNEA LUPICAIA JA OLIVIA!!!! Sinne vain o-puolen säteisiin. Minäkin uskaltauduin eilettäin yhden viestin laittamaan ja nyt olen vain ihmetellyt omaa oloa :o) Ei meinaa vieläkään tajuta. Kokoajan vain odottaa, että kohta täti kaahaa paikalle.. on sitä vaan outo! Varasin jo fiksuna ajan neuvolaan ja sainkin se jopa rv 10!!! Hirveän pitkä aika odotta... Argh! Vaan ei se auta, kestettävä on.
Nyt Listis ja kaikki plussajunan kyytiin!!!
Plussatuulia +++++++++++ puhaltelee
Haaveilija rv 4+2 :o) Hassua...
Aika näyttää miten käydään. Nyt on oireita, mutta ne ovat ihan menkkaoireiden kaltaisia, joten eipä noista ota selvää. Voipi käydä ihan kummin päin, mutta lokavauva on nyt todellakin tähtäimessä! *haaveilee* *olisi se niin ihanaa*
Selasin tiistain pinon läpi kun muistelin jonkun olevan myös piinapäivissä, eli NASKETTI huhuu? Mitkäs fiilikset sulla on? Pian taitaa kp:t olla täynnä?
Entäs Himppu? Sulla oli jotain kuplintaa.... hmn. mielenkiintoista. Ja sekin voi olla raskausoire, eikös?
Jedelle ja Hannakolle pitkää pinnaa ja toivottavasti ystävänpäivä tuo teille ihanat vauvaterveiset! Olisipa muuten ihana päivä testata tuolloin plussaa.
Onkos Leenu nähnyt nyt mitään enneunia?
Villis
että kiitos kaikille tsemppauksesta! Piinaillaan nyt vielä muutama päivä.
niin minulle on useasta suusta(lääkärit ym asiantuntijat) vakuuteltu,että alkiolle ei voi tehdä hallaa, siis vahingoittaa pientä ihmisen alkua, näin varhaisilla viikoilla. Koska alkio ei ole kiinni äidin verenkierrossa vielä. Eli " perussääntö" on se , että jos ei vielä tiedä olevansa raskaana(menkat ei myöhässä), ei voi lääkkeillä, alkoholilla tms vahingoittaa tulokasta.
Itselläni ekassa raskaudessa oli vahvat kipulääkkeet käytössä ja raskaus tuli vähän yllättäen. Panikoin suuresti tuota lääkeasiaa ja silloin monesta lähteestä asiaa selvitin.
Että nyt vaan nautit täysin siemauksin raskaudesta!
Tässä kuussa on taikaa.. :) Lokalahjat ' 06 ilmottelevat niin tiheästi tulemisestaan :)
[color=indianred][b]LÄMPIMÄT ONNITTELUT UUSILLE PLUSSANNEILLE HAAVEILIJA -76, LUPICAIA JA OLIVIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/b] Wow!! Ja halaukset päälle!! Niin sitä pitää!![/color]
Kathylle pidän peukkuja, että kaikki on ok huomisessa ultrassa!! Varmasti siellä pikku sintin sydän sykkii!
Mukavaa viikonloppua kaikille Säteille!!! Ja plussaonnea ainakin Villikselle, joka muistaakseni on testailemassa!!
Mulla alkoi tänään viikon loma, ihanaa! Tuli kyllä tarpeeseen :)
Riika ♥♥♥
Ihanaa, se on perjantai!
Meillä oli töissä kokous ja nyt on sen verran hankala taloudellinen ja toiminnanllinen sotku jäänyt sijaiselta että nyt haluan kahta lujemmin jäädä syksyllä taas mammalomalle. Ärsyttävää kun pitää toisen sotkuja selvitellä. *murisee*
Aamulla oli ainakin vielä lämmöt koholla, nyt siis kp 26/28-30. Mä en ole kyllä tutkinut että missä vaiheessa nuo mun lämmöt romahtaa, joten eipä tuostakaan nyt juuri apua ole. Eilen illalla tuntui että menkat alkaa ihan just ja nytkin jomottelee menkkamaisesti. Pitäsiköhän oveen kirjoittaa lappu, että tädiltä kylään tulo kielletty! *hih*
Nyt sotkuja selvittelemään...
Villis
Täällä täti tekee tuloaan etuajassa kp 28/29... Vatsaa jomottaa ja vähän jo tuhruttaa. Ei tule meille vauvaa lokakuussakaan.
Onnea plussanneille ja tsemppiä Villiseepralle piinapäiviin!
Onnittelut kaikille plussanneille! Tässä kuussa on kyllä tullu ennätysmäärä plussia. Toivottavati sama plussatuuli jatkuu vielä tovin, että me loputkin päästään mukaan.
Omaa ).( sen verran, että mulla alkaa tulla lievä uskonpuute. Aiemmilla kerroilla oon tässä vaiheessa ollu jo vahvasti raskaana, mutta nytkin mahaa nipistelee jo siihen malliin, et täti tulee tälläkin kerralla. Tosin nyt vasta kp 18/27, mut tässä vaiheessa se nippailu alkaa, sitte häviää muutamaks päiväks ja sitten Rouva puolukka-punainen jo tuleekin...
Mulla on menny jotenki usko noihin ovistesteihinkin, ne on mulla nyt jo neljännessä kierrossa käytössä ilman havaittavaa tulosta. Oon lueskellu (varmaan liikaa) sellasten juttuja, jotka on saanu toisen plussan samassa kierrossa muutaman päivän päästä ekasta. Siis välissä saanu negan. Nyt pohdiskelenkin, et onks meillä ajoitus pielessä noitten tikkujen takia ja pitäsikö testailla pidempään sen ekan plussan jälkeen. Mulla kun ovistuntemukset kestää yleensä viikon ja joskus ylikin, niin ei oikein senkään perusteella pysty päättelemään mitään.
Ei maar, nyt lopetan tän ruikuttamisen ja rupeen töihin. Tosin senkin suhteen oon samoilla linjoilla Villiksen kans; ei kiinnosta tippaakaan ja mammis ei voi tulla yhtään päivää liian aikaisin ;)
Miia
Keskiviikkona oltiin pippaloimassa kaverin ja systerin kans baarissa ja kivaa oli..vähemmän kivaa oli sitten aamulla väsyneenä herätä pojun kans ku isukki lähti autteleen taas kavereiden raksalle aamukuudelta. No nyt poika tuolla taas tyhjentelee kaikkia keittiön laatikoita..hetko...
Ja pakkasta taas -25 *ruma sana*..ei viitsi taaskaan nokkaa ulos laittaa.
Menkatkin loppui joten nyt sitten uusi vauva sais tulla!! Täytyy pistää vipinää tonne lakanoiden väliin :D
Eipä mulla mitään uutta asiaa taaskaan ole..kova matkakuume jo! Onneks saan mun tädiltä ison matkalaukun kun lähdetään sinne Itävaltaan viikoksi yhdistetylle työ- ja opintomatkalle ens viikon perjantaina. Saas nähdä miten oviksen kans sit käy..voi olla ettei kyllä tärppää jos ovis just reissun aikana..nooh sen näkee sitten..
Mut nyt syömään ja pyykkäämään!
memmuli kp 7/ ?
Ihanaa, eipä voisi perjantai paljon paremmassa paikassa olla kuin TÄNÄÄN! Jihuu!
Villikselle kiitos häämatkavinkeistä tuolla odotuspuolella. Valitettavasti minulla rokotuksista puuttuu myös jäykkäkouristus, joka kai olisi hyvä olla voimassa ihan Suomessakin¿ (olen siis unohtanut uusia sen *noloa*). Enpä sitten tiedä, uskaltaako paljoa Euroopassakaan matkustella ilman sitä. Mutta kuten sanottu, vauva tulossa, matkat ei paljoa paina! =)
Testaako joku ennen Villistä? Ja Villishän testaa sunnuntaina, jookos? =)
t. Pyry ja Ruu 4+6 (hoo, kohta ekaa kertaa vaihtuu viikko!)
Pyry: *miettii nolona myös* Mullakin on muuten toi jäykkis vanhentunut. Nyt kun muistelen niin v. -04 otin sen yhtä koulun reissua varten ja siitähän on siis jo aikaa. Eli lista " mitä mitää tehdä jos en ole raskaana" senkuin kasvaa. Pitää käydä uusintapapassa, viisaudenhammas repiä yms. joten taitaa tulla 1-2 kk:n tauko jos ei nyt tärppää. Muutenhan ainakin osaa noista voi ihan hyvin lingata eteenpäin. Ja ei harmita yhtään! Se harmittaa jos vauvaa ei saadakkaan.
Ja sunnuntaina kait sitten toisaan testailen: jos lämmöt antavat aihetta siihen ja täti ei ilmoita tulostaan. Nyt jännittää paljon enemmän kuin ekassa kierrossa ja jotenkin olen niiiiiin täpinöissäni etten malta odotella yhtään pidempään. *missä ne mun hyvät hermot ovat?*
Villis
[color=purple]Ultra kuulumisia.... tsadaa... IHANA pikku sydän ♥ siellä sykki ja Viuhti (uusi nimi :) ) siellä viuhtoi ja heilutti käsiään, ah tätä tunnetta, kyllä vierähti kivi sydämeltä! Ja yksi vaan oli.. hieman jännitti kun tutkittiin kohdun joka kohta. Kaikki hyvin ja kohtu kuulemma oikein täydellinen ja kohdun suu napakka. Veren vuodon oli aiheuttanut istukan olo liian lähellä kohdun suuta eli fiksu kohtu kun mulla on niin se oli sitten siirtynyt vähän ylemmäs turvallisempaan paikkaan. Kokoa oli huimat 19,6mm ja vastasi kooltaan rv 8+6, laskettu aika olisi ultran mukaan 13.9. Mukava täti ja maksettavaa jäi 60.50¿, pieni hinta tästä tunteesta ja kuvakin saatiin mukaan :) Että sellaista... *yhtä hymyä*
Nyt en muista muuta... menenpä siis ihailemaan Viuhtin kuvaa :)
Rakkauvella Kathy ja Viuhti rv 8 + ♥ ♥ ♥ ( ultran mukaan 8+6)
[color=indianred]Ääääh, pakko vähän tuulettaa ajatuksia.. Mies soitti juuri, että ilmeisesti valmistuminen viivästyy (taas), ei ollut viimeinen tehtävä mennyt läpi! Tänään hänellä on opparin esitys ja siinä se olisi sitten ollut. Mutta kun ei!! Voi että harmittaa, miehen puolesta eniten, se oli NIIN pettyneen kuuloinen :( Yritin lohduttaa sitä, että voi töitä hakea vaikka se virallinen todistus ei vielä kädessä olisikaan, mutta eihän se ihan sama asia ole. Sinne Itä-suomeen se just laittoi hakemukset toissa päivänä, katsotaan nyt miten siellä suhtaudutaan, jos kutsu haastatteluun tulee. Ja harmittaahan toki tuo rahallinen puolikin, opintotuki tulee miehelle tässä kuussa viimeisen kerran niin ei olis kauheesti varaa olla paria kuukautta ilman mitään.. *huoh*
Mua vaan tuo vauvakuume jaksaa sitten vaivata :) Nyt varsinkin, kun on tullut niin hirveän monta plussaa ja pääosa Säteistä on jo siirtynyt tuonne o-puolelle, niin tuntuu että miksen minäkin!! Valitin miehellekin, että jos se olisi antanut vauvaluvan, niin mullakin olis ollut LA 5.10, miehen synttäripäivänä... Ihan tyhmää valittaa tollasesta, mutta kun ottaa päähän välillä (ja ihan kuin se sitten olisi heti tärpännyt).. No tämä nyt on tällasta jossittelua, pitää vain kärsivällisesti jaksaa odotella sinne huhtikuulle.
Odotuspuolella oli käyty keskustelua yhteisön perustamisesta. Itse suhtautuisin ajatukseen ihan mielenkiinnolla, tietenkin siten, että sinne pääsevät kaikki Säteet: raskautuneet, kuumeilijat ja tämä yksi kevätsäde :) Tosin kidelmalla muistaakseni oli hyvä pointti siitä, että pysyykö yhteisö sitten aktiivisena. Kuvittelisin että miksei, siellähän asioista voidaan keskustella vielä yksityiskohtaisemmin, kun ei tarvi pelätä että kaikki kansa pääsee niitä lukemaan. ja mielestäni tietenkin oikeilla nimillä :) Mutta onhan täälläkin jo aika yksityiskohtaiset keskustelut ;) Senkin takia suhtaudun yhteisöön aika positiivisesti, että jäi mieleen kummittelemaan vahvasti se taannoinen linkki av-palstalle, jossa ruodittiin maalismammojen sanomisia ja tekemisiä... Se oli niin ällöttävää toisten haukkumista, ettei hetkeen tehnyt mieli enää mitään itsestään tänne kirjoitella. Ja eiköhän yhteisöpalstan tekninen käyttö ole yhtä helppoa kuin näidenkin sivujen (muistaakseni sitäkin joku mietti).
No siinäpä tuli omaa mielipidettäni yhteisöstä. Ehkäpä joskus haluamme perustaa sellaisen, tai sitten ei. Kirjoittelen kyllä mielelläni tännekin. Etenkin sitten enemmän, kun kuumeilu tulee taas kunnolla ajankohtaiseksi.
Nyt tuli aikas omanapainen teksti, hups! No toivottelen kuitenkin tähän loppuun paljon plussaonnea Villikselle ja muille piinaajille!!
Ja Pyrylle vielä kannustusta, että kyllä te varmasti jonkun ihanan häämatkakohteen löydätte täältä kotosuomestakin!
Kathy, toivottavasti ultrassa kaikki hyvin!!!
Lähdenkin nyt valmistautumaan illanistujaisiin (melko aikaisin ;), kun tarkoituksena on mennä juhlimaan miehen opparin esitystä heti iltapäivällä ja jatketaan sitten iltaa jossain baarissa oletettavasti.. katsotaan nyt onko mies juhlamielellä ollenkaan.
Mukavaa perjantai-iltaa kaikille ja hauskaa viikonlopun alkua!!!!!
Riika
Mitäs muuten TILTALLE kuuluu, jos satut tämän näkemään?? Muistelen, että teillä oli nyt tulossa ne järeät aseet käyttöön, vai oliko näin..??
[size=5][color=purple] Ihanaa Olivia, olette kyllä tekin tuon lussan ansainneet, onnittelut!!!! Ja tervetuloa o-puolelle... :)))))
***Halauksia***
Ja Lupicaialle onnittelut myös :)))[/size]
Terkuin Kathy, joka hermoilee huomista ultraa... ja sintti rv8+2