Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*HELMISET TORSTAI HUOMENET*

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun on eritteistä juteltu niin jatketaan vähän. Tuossa äsken imuroin ja innostuinpa sitten imuroimaan hellan ja jääkaapin takaa. Sitten tuntui lirahdus, menin vessaan, siitä en tiedä mitä oli, mutta sen peilin kanssa kyllä havaitsin että Sieltä kyllä jotain melkoisen nestemäistä valuu. Mutta otapa sitten selvää sen koostumuksesta tarkemmin kun eilen illalla sen hiivalääkkeen laitoin ja sitä kökköä siellä ainakin on...

Mutta lähinnä nyt mietityttää se että uskallanko lähteä poikaa hakemaan hoidosta? Kun kävellen pitäisi mennä, tästä on sellainen puolitoista kilometriä joka pitäisi kävellä. Että jos ne vedet meneekin sitten kokonaan tuossa matkalla niin ei ole kiva -10 pakkasessa housut märkinä kävellä... Että jos tässä vähän tilannetta seuraa ja käsken sitten miehen poikaa hakemaan jos yhtään epäilyttää. Toisaalta se kävelykin voisi saada asioihin siten vauhtia.

Tää raskaus ja synnytyksen odottaminen on kyllä ihan tyhmää. Mutta minkäs teet, pitäis joko olla nappula josta painaa että nyt syntyy, tai sitten muuten tietää milloin se käy, arvailuksihan tämä väkisinkin menee....

t. Tuuliina

Vierailija
22/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla sekstattiin ja kyllähän se ihan totta on, että spermassa on niitä supistuksia aiheuttavia ainesosia (oksitosiiniako jopa?), semmoiset supparit tuli taas että vau! :) Aikaste kipeitä kyllä alkavat jo olemaan tässä viimeisillä metreillä.

Mä taidan sit sun kanssas, Kuumetta, nukkua muidenkin edestä. Heräsin tuossa vähän ennen klo12 taas, eilen puoli yhdeltä päivällä. Olen kyllä joka arkiaamu klo 6.30-7.00 hereillä kun esikoinen ja mies lähtee tarhaan ja töihin, mutta sen jälkeen taas nukkumaan. Meillä siis esikko tarhassa ma-to kunnes vauva syntyy, jotta saan just levättyä.

Meidän esikoinen täyttää huomenna 2v ja täytyy alkaa suunnittelemaan kakkuja ja tarjoamisia viikonlopun synttärijuhlille. Lauantaina on lastenkutsut ja sunnuntaina sukulaisille juhlat. Vuosi sitten sekä minä että esikko oltiin vatsataudissa, joten peruuntui molemmat juhlat. Lastenkutsut sitten pidettiin puolisentoista viikkoa myöhässä, mutta sukulaisten kanssa juhlinnat jäi kun tuli siskon perheen matka sun muuta ja olis muuten venynyt liian pitkälle. Toivon nyt siis sormet ristissä, että pysytään terveinä!

Eipä tässä kummosempia. Marjulle onnea tulevaan myös, ja pikaista vauvan syliinsaantia myös teille muille!!

t. Mikaela ja masukulti rv36+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuliina: onko se yhden päivän kuuri kauhean " ärtsy" , nimittäin joskus mulla on oireet vaan pahentunu niistä pika-kuureista mut tais olla se Gyno-daktarin joka sen teki. Siinä on kai erilainen vaikuttava aine.

Tietty toi alakerta on ruvella siksikin kun pitää ravata vessassa ja joutuu jatkuvasti pyyhkii ja aina tosiaan valuu jotain..

Ja se pahuksen terkka oli todellakin unohtanu mun asian. Soitin sille ja kuulosti hämmästyneeltä. Lupas vielä tänään soittaa. On kai tässä kaikki hyvin mut tulee aika pitkä väli kun on edes pissat ja verenpaineet katsottu. Pitävät itsestäänselvyytenä, että mä hoitelen nää asiat yksin kun jo neljättä pukerran perk..

Viimeyönä sain nukuttua kun jo illalla suunnittelin mitä kaikkea tekisin jos heräisin yöllä eikä uni tulis.

Mulla toi häpyliitos on ihan järkyn kipeä ja mä olen keksiny miten voi kääntää kylkeä parkumatta: polvet ja nilkat tiukasti yhteen ja sit ponnistetaan jalkaterillä ja pukataan käsillä vähän vauhtia. Tosin se voi sit aiheuttaa karsean kivun kohdunkannatinsiteissä, oikealla sivulla ;)

Ei mullakaan säärikarvat kasva, kainalot ja toi alakerta rehottaa. Niin ja hiukset :)

Ei supistele ei, ei tänäänkään..

Päivänjatkoa kaikille

T. Neppis ja Nysä 39+5

Vierailija
24/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla makoilin ja sain niiden väliksi n. 10 min. Mutta ei ollet kovin kivuliaita. Sellaista tavallista menkkakipuilua vaan. Menin nukkumaan siinä toivossa että ne olisi voimistuneet mutta kolmen aikaan heräsin vessaan ja totesin että olivat loppuneet kokonaan. Kaipa tuo on ihan normaalia. Sitten nukuikin seitsemään kunnes poika herätti. Annoin sille kuumelääkettä ja kävin vessassa, sitten nukuttiin puoli kymmeneen. En muista koska olisin viimeksi nukkunut noin hyvin. Eli ainoastaan kerran jouduin yöllä käymään vessassa. Vähänks siidee..

Niin että taitaa meillä tuuliina olla ihan samat tuntemukset. Katsotaan johtaisko ne meidät samaan aikaan Koksiin. Tosin mulla ei lirahtele alapäästä muuta kun valkovuotoa tai pissaa.. =)

[color=red]ONNEA KAIKILLE NYYTIN SAANEILLE!

[color=black]Teki aika kutaa se eilinen kaatuminen ja nyt on sitten häpyluu entistä kipeempi ja liikkuminen ihan tosi vaikeeta. Siltikin kävelin aamulla postille hakemaan imetysliivipakettia. On nyt sitten kahdet ihan uuden karheat liivit. Kyllä olikin hyvä päällä kun kokeilin.

Masussa ollut tänään hiljaista mutta eilen rallitettiin senkin edestä.

Huomenna meen taas sydänkäyrää otattamaan ja ens Tiistaina olis sitten äitipolille aika.. Olis jo Tiistai niin tietäis onko paikoissa tapahtunut mitään edistystä ja että kuinka isoksi vauva on kerennyt.

Oikein hauskaa Torstaita kaikille!

-sitruuna ja minttuvihtori rv. 38 tasan-

Vierailija
25/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Enpä ole paljoa kirjoitellut tänne mutta olen säännöllisesti lueskellut viestejä, niin piti tulla ilmoittamaan että meille syntyi tyttö lauantaina 28.1. Painoa oli 3030 g ja pituus 49 cm, päänympärys 32,5. Meidän pikkuneiti oli niin innokas näkemään maailman että heti kun perjantaina tuli täysiaikaisuuden raja 37+0 täyteen niin illalla meni lapsivedet. Siitä sitten lähdettiin pikkuhiljaa Jorviin jossa ihmeteltiin pieniä supistuksia puoleenyöhön asti. Mies lähetettiin kotiin ja minulle annettiin nukahtamislääkettä. Kahden aikaan yöllä sitten heräsin kivuliaampiin supistuksiin ja kohdunsuu oli 3 cm auki. Soitettiin mies takaisin ja menin hetkeksi ammeeseen. Sitten tulikin jo sellainen olo että voisin ottaa jotain kivunlievitystä ja siirryttiin synnäriin. Tarkistettaessa tilanne kohdunsuu olikin jo täydet 10 cm auki ja muutaman henkäyksen ilokaasua otettuani piti ruveta ponnistamaan. Tyttö oli ulkona 5.18 ja sai 9-10-10 pistettä. Avasi heti silmänsä ja ihmetteli virkeänä mihin oli saapunut.

Sairaalassa vietettiin 4 päivää, kun oli bilirubiiniarvot koholla ja aikaisten viikkojen takia voi kuulemma kellastua herkemmin. Ei kuitenkaan jouduttu valohoitoon ja nyt ollaan onnellisina kotosalla ja opetellaan elämää vauvelin kanssa!

Tiina ja Iines 5 päivää

Vierailija
26/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea taas kaikille vauvansa saaneille!

Mulla ei edelleenkään mitään merkkejä tulevasta synnytyksestä. Mutta niin kuin jo aiemmin kirjoitin, on vielä sen verran hommia tekemättä (ei liity sinäänsä vauvaan, mutta en tiedä, miten saan niitä vauvan synnyttyä tehtyä), että vauva saa pysyä mun puolesta mahassa vielä ainakin viikon.

Onko teistä muut yhtä urpoja kuin minä??? Eilen mentiin sinne miehen siskolle ja käveltiin meiltä ratikalle. Tulikin vähän kiire ja loppumatka oli pakko juosta (kun ei huvittanut odottaa seuraavaa ratikkaa, kun oltiin jo valmiiksi myöhässä). Juoksin sitten ehkä sata metriä ylämäkeä ja ratikassa alavatsaa kyllä vähän sattui. Vannoin, etten enää nyt raskausaikana juoksen pientäkään matkaa, mutta kas kummaa, kotimatkalla tuli taas ratikkaan kiire ja juoksin sitten uudemman kerran. Mies juoksi perässä rattaiden kanssa (kun hänen piti laittaa poika rattaisiin, kun alettiin juoksemaan, siksi jäi musta jälkeen) ja mä ehdin juuri ratikan ovelle, kun ovet alkoi mennä kiinni. Ja noissa matalalattiaratikoissa on vielä niin tyhmät ovet, että ne sitten menee kiinni (ainakin jos kuski ei tee mitään). Oli sitten pakko tulla pois välistä, vaikka mies ja rattaat oli jo parin metrin päässä ratikasta. Voi, että mua v*tutti!!! Viimesillään raskaana oleva nainen juoksee ratikkaan ja pitää ovea auki miehelleen ja pojalleen ja k*sipää-kuski antaa ovien mennä kiinni. Kiitos vaan hänelle! Mutta oli multa tosiaan tosi fiksua juosta (niin kovaa kuin pääsin) tässä vaiheessa raskautta. Illalla olikin sitten alapää (en oikein tiedä, mikä siellä) aika kipeä ja yöllä oli vaikea päästä vessaan. Onneksi se alkaa nyt olla parempi ja päästiin puistoonkin ihan hyvin.

Tänään illalla teen jo etukäteen Runebergin torttuja (en ole koskaan ennen tehnyt niitä itse) ja sitten aion ommella kestositeitä, kun sain tilaamani kankaan.

Hyviä vointeja kaikille!

T:Fassiloora rv 37+4

Vierailija
27/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkäs loput helmikset on hävinnyt, kun viimenen viesti laitettu jo päivällä kolmen jälkeen. Onko kaikki päiväunilla huonostinukuttujen

öiden jälkeen, vai tuli synnätille ruuhkaa?

Itse ois kyllä pitänyt mennä päikkäreille, kun huomenna pitäs nousta jo kuudelta ylös, että kerkeis synnytystapa-arvioon ajoissa. Nukkumaan ei kuiteskaan pääse ennen puoltayötä, kun pitäs käydä vielä saunassakin, eikä se oo vielä ees lämpeemässä, kun mies remppaa vauvan huonetta eikä oo kerenny ja mun piti lukea teidän viestit.

Aika hyvä työnjako meillä.

Jotain hyvää ettei kerkee paljon nukkuu; ei tarvii herätä pissallekaan niin montaa kertaa kesken unien;)

niisku 37+1

Vierailija
28/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita janoisia mammoja täällä.

Minulla on koko ajan kova jano. Nyt kun vielä maksa-arvot koholla ja jouduin ravaamaan verikokeissa ja paastoa sen takia, ottaa kyllä koville =(. Tietääkö kuka, saanko ottaa edes vähän vettä?

Olo on ihan kamala, vatsa kutittaa samoin jalat ja kädet, nenä tukossa ja kurkku on kipeä ja käynnistystä en saa prkl =(.

Pitäisikö tästä mennä jo nukkumaan, aamulla klo 7 Jorviin verikokeisiin taas¿

jeltsu&masumuru 40+1

Vierailija
29/29 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mihinkäs osa viesteistä on kadonnut? 31 luettavissa ja 34 kirjoitettu...

liitoskipuja on tuntunnu koko päivän yhä vain enempi, taitaa vauveli alkaa kiinnittymään, mikä ettei kun la on maanantaina, ja esikkokin syntyi 40+3, liekö tämä tulossa samoilla linjoilla?

mutta eipä nyt sen kummempaa, lapanen rv39+4