Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^* LOKALAHJOJEN TORSTAITOUHUT^*

02.02.2006 |

Juup, ei muuta ku tänne vaan kaikki kukkuvien vauvojen mamit...

Kiitos kaikille vielä neuvosta siinä perunajutussa. Huomenna varmaan (jos uskallan) aletaan pojan kans maisteleen miltä se pottu maistuupi :)

Miten se aina sattuuki et oon just puoliltä öin täällä???? *myhäilee itsekseen*

Oukei, hyvää yötä kaikille, tais poitsuki nukahtaa ku vaan vein sen tonne sänkyyn ihmettelemään....* toivoo mielessään*

Misuli

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että odotus-puolen pinoilijoitakin ilmoittautuu välillä remmiin :) Ja samoin uudet tyypit :)

JOHANNU78: Kiva tosiaan kuulla, että lapsesi terve :)

VIERASTAMISESTA: meidän poika saattaa välillä vierastaa ja jopa itkukin tulla. Joskus taas ei vierasta ollenkaan. Minäkin olin alkuun ihmeissään, kun luulin että vierastaminen alkaa joskus puolen vuoden iässä tai jotain sinnepäin.

ULKOVAATETUKSEN PUKEMINEN JA SIITÄ PITÄMINEN: Yleensä selvitään ilman itkuja, mutta välillä tuskastuu ja pienet itkun pyrähdykset saattaa tulla. Varsinkin jos homma kestää liian kauan...

LELUA sängyn päällä ei meillä roiku. Pinnasuojissa on nallukoitten kuvia, joita saattaa katsella. Nykyään meillä poju nukahtaa parissa minuutissa omaan sänkyyn, joten ei paljon kerkee virikkeitä katella.

KAKKAAMISESTA: korvikkeen myötä kakkaväli on 3-4 päivää. Sitten kun aloitetaan kiinteät, täytyy luumua vaikka antaa. Mallasuutettakin on jääkaapissa,taitaa olla turhaan...

Mitäs vielä.... ANNUn poijalle pikaisia paranemisia!

Poistunpa vähäks aikaa.

T: Hemulii_i

Vierailija
42/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun tietääkseni se silikoninen sen takia, että kun alkaa hampaita tekeen ja ikenet aristaa niin on vauvalle mukavampi syödä pehmeästä lusikasta. Jos tollanen teräs lusikka osuu vauvan kipeään ikeneen niin se sattuu varmasti. Muuta järkiperusteista syytä en keksi. Keksiikö joku muu? :)

Vaatteiden pukeminen: aika moista haipakkaa välillä. Yleensä suht rauhallisena Roope pysyy mut sitte välillä tuskastuu jos menee liian kauan ährätessä. Riisuminen on yhtä huutoa päikkäreiden jälkeen ku on jo niin valtava nälkä.

Mut hei, nyt tuuletan, poika nukkunu kohta 3 tuntia tuolla ulkosalla vaikka niin alkuun kätisi ja heräili :)

Johannu: teetko ite soseet vai ostatko kaupasta? Mulla ois itelläki tuolla peruna-porkkana sosetta... *miettii kuumeisesti koska voi maistattaa pojalle sitä***

näillä eväillä tällä kertaa (öööh, ja eväänä mulla oli muki kahvia ja 2 palaa mokkaruutuja)

Misuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa kun on vähän aikaa omaa aikaa, tyttö kun on nukkunut jo 1,5 h ulkona =)

Vastauksia:

EMILY78: vastaus toissapäiväseen kysymykseen: joo, oli se meijän juttu siinä vauvalehessä ja perustu siis kulomuistin tutkintaan. Olihan se vähän raskasta aina kuunnella sitä tata taata mutta siinä se meni muitten hommien lomassa. Lukekaa muutkin

eli vauvalehen sivu 66 alkaa... ja siis tammikuun numero!!!

PAPULI: luin kirjoitustas tuosta kiltistä vaavistasi...meillä ollut ihan kauhea kolikki, nyt helpottanut, mutta ois se kyllä ihanaa jos olis tuollalailla käyttäytyvä vaavi=) Saat olla onnellinen!!!

ONA: kakkaamisesta... kyllä meilläkin samaa aistittavissa... mutta nyt kun on alotettu soseet niin kakkaakin tulee melkein joka päivä. Luumua vaan kehiin!!! Ennen meillä kakattiin kauheasti 8 kertaa päivässä vähintään, sitte alko että oli 6 päivääkin kakkaamatta... mutta siis nyt tasaantunut soseiden johdosta.

Neuvolasta sanoivat että 10 päivän kakkaamattomuudesta pitäisi jo käyttää lääkärissä.

Vaippaa vaihdetaan meillä yöllä kerran. Päivällä noin kahen tunnin- kolmentunnin välein... ja liberot on nyt käytössä, mutta on myös pamperseja

RASVAA ei meillä käytetä... Oprin iho on niin sielä että ihan onnellinen siitä olen joka kerta kun sitä hypistelen=) Joskus kakkaamisen jälkeen saatan laittaa sinkkivoidetta pyllyyn, mutta koskaan en ole esim. koko ihoa rasvannu. Pesussa käytetään natusanin rasvaa...voi olla että sekin on ihoon vaikuttanut positiivisesti. Itse olen atoopikko joten pelkään että Oprinkin iho vielä muuttuu...saa nähä.

ULKOVATTEIDEN pukeminen ei ole mitenkään ongelma. Ajoitus täytyy vaan tietää. Jos on tosi väsynyt niin kun saa kypärämyssyn päähän niin silmät menee kiinni!

Leluista... meillä on kaikenlaisia härveleitä...Opri on kiinnostunut niistä ja eilen ekaa kertaa tarttu leluun. Sängyn yläpuolella meillä on mobile ja sitä tykkää myös katsella.

Työhön menoa meillä ei ole vielä mietitty sen koommin. Puhuttu on että jos mies jäis kotiin vähäksi aikaa, mutta ei se taida onnistua, sillä lainaa on helkutisti ja ne täytyy jollain maksaa. Minäkun vasta valmistun koulusta paraaikaa niin palkka ei varmaan heti ole mikään hyvä...jos nyt edes töitä saa!!!

Jep, nyt meillä äännellään vaunuissa...

Katsellaan taas ja oikein hyvää torstaita. Viikonlopuksi meillälähetään E-Suomeen reissuun!!!

-Hansu... ja Opri-

Vierailija
44/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raivo, että mua ärsyttää nuo aura-autot! Siis tottahan lumet pitää käydä ajamassa pois, mutta kauhia metakka! Tuntuu, että oikein tahallaan paukuttavat sitä kolaansa maahan, jotta tulis mahollisimman kova ääni. Sitten vielä vetästään viisi kunniakierrosta päälle kun lumet on ajettu grrr!! Alissa oli puoli tuntia saanut nukuttua vaunuissa ja silloin alkoi tajuton aura-ralli. Tyttö vaan huusi eikä saanut nukuttua. Otin sisälle nukkumaan ja puolen tunnin päästä laitoin takaisin ulos kun pelkäsin, että saa lämpöhalvauksen sisällä. Nooh, siellä se vielä on.

Tervetuloa taas mukaan uudet ja taukoapitäneet!

PAPULI toivotan sulle pikaista paranemista! On varmasti kovaa hoitaa pientä kun on itse sairaana.

JOHANNU ompa ihana uutinen, että tyttönne sai terveen paperit!

ANNUN pojalle paljon tervehtymissäteitä ~~~~~~~~~~

BLACKA niin se oliki mobile nimeltään :) Aamulla pää vaan löi tyhjää kun yritti miettiä sanaa. Jos teillä kerta on tuollaisia kokemuksia, niin empä taida sitten tytölle sitä hankkia.

GITY meillä ei neuvola ole järjestänyt mitään tuollaisia tapaamisia. Olis kyllä kiva.

KAKKAA tulee kerran päivässä. Jos ei ole edellisenä päivänä jostain syystä tullut, niin seuraavana päivänä tulee kahdesti. Onneksi tulee yleensä päiväsaikaan, sillä jos tulee yöllä -> pakko pestä ja vaihtaa vaippa -> tyttö valvoo seuraavat tunnin tai kaksi.

Oulu vaikenee.

Vierailija
45/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kirotaan täälläkin, ja sitten vielä voisin antaa noille naapurin koirille jotain namia. ulvovat katkeamatta... No antaa niiden olla, poika on nyt tyytyväisenä posottanut ulkona 3h 15 min eikä merkkiäkään heräämisestä. Taitaa tuo peruna meillä ainakin jatkaa näitä pitkiä päiväunia :) Tai sitten tää on jotain muuta...

Mikä piru siinä on, että kun poika nukkuu ulkona ja sais touhuta kaikkea mahdollista sisällä mitä mieleen tulee, niin en saa aikaiseksi. Täällä mä vaan pyörin...

Meillä taitaa olla viikonloppureissu edessä... toinen auto pitää laittaa kuntoon katsastusta varten, tai siis yritti mies jo hakea siihen leimaa, mut kappas kappas ei mennytkään läpi. No onkos tuo ihme, vm -85 oleva auto ei vuotta pärjää etteikö jostain tarttis rapata :) Toinen auto on vm -87 eli meillä " harrastetaan" näitä vanhoja rupuja. No, jospa talon rakennuksesta jäis sen verran et sais vähän uudemman auton laittaa. Ois turvallisempaa liikkuakin tuolla teiden päällä.

No johan tuli tarinaa autoista, tehdäänpä siitä sitten Galluppi: Millaiset autot teillä on?

Misuli

Vierailija
46/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Opel Vectra Sport 2002

ja kauppaautona opel kadetti 92 =) Tosin...mies sillä töissä käy kun vie niin vähän bensaa.

Vierailija
47/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tänne kirjoitellu vaikka lukemassa oon käyny. Pitkät pinot on vähän hirvittäny... ei oo kaikkea kerenny lukea.

Amelia on nukkumassa päikkäreitä. Nukkuu tosi rauhallisesti vaikka nuha vaivaakin. Mulla nenä valuu koko ajan ja mies on kans tosi kipee. Tyttö rupee vääntelehtii ja huutamaan heti kun näkee nenäimusysteemin.... ja määkun vain yritän auttaa.... no toivottavasti sillä on jälestä päin parempi olo.

Töistä: oon aatellu olla kotona vuoden loppuun. Ilmottelen töihin sitten huhtikuulla. Töissä olis pitänyt käydä näyttää tyttöä mutta kun auto ei oo mulla päivällä käytössä niin on jääny. Tällä viikolla kun olis ollu auto niin iski tämä flunssa.

Kiinteistä: meillä ei vielä oo ajankohtasta. Täysimetyksellä mennään. Tyttö on kasvanut hyvin... välistä kyllä kattelee meidän syöntiä kateellisena...

Mitäköhän muuta oli...

yövaippa: Meillä ei vaihdeta uutta vaippaa yöllä. Me kestoillaan, tehokkaampi yövaippa on riittänyt. Aamun eka vaippa on sitten tosi märkä.

vierastaminen: vielä ei oo merkkiä. Vähän jännitin kun mies oli pari päivää työmatkalla että vieläkö tyttö muistaa. Aamulla ei ainakaan ollu mitään merkkiä vierastamisesta. Viikonloppuna nähdään miten isovanhempien kohdalla käy, kun ei olla nähty 3-5 viikkoon.

ulkovaatteet: meillä ei oo mitään ongelmaa ulkovaatteiden pukemisessa. Tyttö nukahtaa useimmiten melkein heti kun laitetaan vaunuihin. Yritän kyllä ajottaa vaunuttelut niin että vaikuttaa valmiiksi väsyneeltä.

kakkaamisesta: meillä kakkaamisessa on siirretty pitempiin väleihin. 3-7 päivää on nyt viimettemmäksi ollu. Vauvauinnissa lauantaina vähän jännitti, että miten käy... oli ollu viikon kakkaamatta. Kakka tuli sitten vasta illalla.

vielä olis kommentoitavaa, mutta mies tuli just töistä ja pitää mennä sitä jututtaan.

t. Wictoria

Vierailija
48/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiireisenä nuo lapset pitävät, että onkin taas vierähtänyt aika tovi viime kerrasta. Lukemassa käyn silti kuulumisianne harvasepäivä. Iida on ottanut nyt kunnon kasvupyrähdyksen, taitaa yrittää vähän ottaa kiinni muita lokalaisia. 4 kk neuvolassa painoa oli tullut kilo viime punnituksesta lisää (kk sitten) Pikkuruinenhan tuo neiti tosin on vieläkin, 5600g ja 61,5 cm. Kovasti nyrkkejä tungetaan suuhun ja kuolataan, hampaita tuskin kuitenkaan vielä tekee, esikoisellekin ne kun tulivat vasta vuoden iässä ensimmäiset. Uskomattomalta tuntui lukea teidän vauvojen kakkaamistahdista, meillä kakat turisee vaippaan 3-6 kertaa päivässä, joten vaippoja menee... Ehkäpä tuo tahti vähän harvenee kun aloitetaan kiinteitä muutamien viikkojen päästä maistelemaan. Onko enää ketään muuta täysimetyksellä menijää? Neuvolassa alkuviikosta sanoivat ettei kannata vielä mitään kiinteitä antaa ainakaan kuukauden päiviin, kun painoakin tullut nyt hyvin. Piipi 77 mulla myös kyyneleet tuli silmiin kun näin uudet lokalaiset odotuspuolella. Niin sitä mekin podettiin pahoinvointia vuosi sitten. Kyllä se aika kiitää... Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
49/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kiireisenä nuo lapset pitävät, että onkin taas vierähtänyt aika tovi viime kerrasta. Lukemassa käyn silti kuulumisianne harvasepäivä. Iida on ottanut nyt kunnon kasvupyrähdyksen, taitaa yrittää vähän ottaa kiinni muita lokalaisia. 4 kk neuvolassa painoa oli tullut kilo viime punnituksesta lisää (kk sitten) Pikkuruinenhan tuo neiti tosin on vieläkin, 5600g ja 61,5 cm. Kovasti nyrkkejä tungetaan suuhun ja kuolataan, hampaita tuskin kuitenkaan vielä tekee, esikoisellekin ne kun tulivat vasta vuoden iässä ensimmäiset. Uskomattomalta tuntui lukea teidän vauvojen kakkaamistahdista, meillä kakat turisee vaippaan 3-6 kertaa päivässä, joten vaippoja menee... Ehkäpä tuo tahti vähän harvenee kun aloitetaan kiinteitä muutamien viikkojen päästä maistelemaan. Onko enää ketään muuta täysimetyksellä menijää? Neuvolassa alkuviikosta sanoivat ettei kannata vielä mitään kiinteitä antaa ainakaan kuukauden päiviin, kun painoakin tullut nyt hyvin. Piipi 77 mulla myös kyyneleet tuli silmiin kun näin uudet lokalaiset odotuspuolella. Niin sitä mekin podettiin pahoinvointia vuosi sitten. Kyllä se aika kiitää... Hyviä vointeja kaikille!

Vierailija
50/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikeen laittaa kaks kertaa peräkkäin ettette pääse mua unohtaan!

Vierailija
51/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielo77;aika tyhjänä humis mullakin pää aamusella kun en minäkään nimittäin muistanu sitä mobilee sillon:)

Autona meillä Renault Scenic vm.-04,tila-auto siis.Sisätilat onkin tosi kivan tilavat mutta mua häiritsee konttitila kun syvyyttä ei oo kummosesti,korkeutta kylläkin.Minä oon sitä mieltä että meidän vanhassa autossa(farmari)oli isompi kontti mutta mies väittää että ihan saman kokoset....tiedäppä häntä...

Julius rupes just päivän toisille päikkäreille niin jos itse rupeis ruoanlaittoon!Aina minä vaan syömässä kun toinen nukkuu*häpeää*

Ai niin,saatan saada uutta vaunuiluseuraa...th soitti neuvolasta tänään ja kyseli mistä minä netissä oon tutustunu muihin äiteihin ja sopinu sitten tapaamisiakin..Olen teitä kovasti siellä käydessä kehunut:)...Oli siis joku äiti kysellyt siellä tietääkö th missä muita äitejä voisi tavata,hänellä 3kk ikäinen lapsi ja kaipailee seuraa muista äideistä..niin kerroin sit tietty tän palstan ja annoinpa sitten oman sähköpostiosoitteenkin.Tämä äiti asuu ilmeisesti aika lähellä meitä niin ois lyhyt matka tavata.Ja jos sais sit muskariinkin lähtemään niin pääsis se ryhmä alkamaan:)

No mut nyt moi!

Vierailija
52/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kierreltyä vähän kaupoissa ja ihailin välikausihaalareita. Onko joku jo uskaltanut ostaa? Kokoa vaan mietin... No, huomenna saa EHKÄ vähän osviittaa, kun on 3 kk neuvola. Topsu on tänään tasan 3 kk.

JOHANNULLE onnittelut hyvistä uutisista!!! Meillä oli myös alkuun hieman sydänsuruja, kun jouduimme lisälyöntien takia viipymään sairaalassa. Onneksi menivät ohitse, vaikka jo sydänlääkityksen aloittamisesta puhuttiin...

Hyvää torstaipäivää kaikille :)

Suzu

Vierailija
53/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä!päikystä soitettiin että meidän kakkonen on kuumeessa(kakkonen ja kolmonen tarhailevat näin to ja pe)..mitenhän käy mun osalta lokakuisten treffeille?!jos isäntä ei saa työvuoroaan vaihdettua huomenna niin taitaa treffit jäädä väliin meiltä.BYHYYY!olin niin odottanu..palaan myöh,kun isäntä hakee muksut kotio ja nään miten tilska kehittyy..

eikä ANNUkaan pääse,harmitus!pikaisia paranemisia sinnekin!

-k-k pettyneenä kera auroran

Vierailija
54/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä nälissäni ootan miestä kotiutuvaksi. Sais sitte alkaa laittaa ruokaa. Roope on taas unosilla tuolla omassa sängyssään. Se aamulla nukku tunteroisen, päivällä 3,5 tuntia ulkona ja saas nähdä kauanko nyt vetää sitte sikeitä tuolla. No hyvä että nukkuu.

Jätin ite vastaamatta tuohon esittämääni Galluppiin: meiltä löytyy vm -85 Volkswagen Golf, diesel ja sitten vm-87 Audi 80 bensaversio. Tällaisilla vanhoilla ruputeilla siis pyritään pääsemään paikasta A paikkaan B.

Voi kauheeta ku kaikilla taas sairastetaan ja jää tampereen mammoilla tapaaminen väliin. Paranemisia myös Nasulin perheeseen.

Valluuuuu, _Emppuuuuu, huhuuuuuu!!!!! :)

Misuli

Vierailija
55/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, ensinnäkin viime yönä tuskin silmiäni kunnolla ummistin; en tiedä oliko Lukalla masu kipeä (ei ollut kakannut pariin päivään, tänään on sitten töräytellyt jo melkein 10 vaippaa täyteen sinappia) kun se potki ja hutki koko yön ja heräili tunnin välein. Ja tietysti ihan mun kyljessä kiinni...

Ja tänään ei ole sitten mikään kelvannut, koko ajan vaan känkättää. Taisi jäädä vähän univelkaa, vaikka nukuttiinkin yhdessä parin tunnin päikkärit.

ROM: Luka ei varsinaisesti vierasta, mutta osaa jo vaatia äitin syliä. Eli kyllä mummin sylissä saattaa tulla välillä lohduton parku, joskus ei isikään kelpaa.

NASULI & ANNU: Voi kurjuus, tuleekohan lokalaisia sitten ketään paikalle? Vähän itseänikin epäilyttää lähteä, kun tää poika on nyt tämmöinen kiukkupussi.

AUTOSTA: Me saatiin mun äitin miesystävältä joku ruppana-auto, ihan vaan että päästäisi vauvan kanssa tarvittaessa paremmin kulkemaan. Joku Mitsu hää on olevinaan. Ostellaan sitten parempaa joskus kun mies saa koulunsa käytyä ja pääsee töihin.

LOMAN JÄLKEEN: Olen koko ajan ajatellut, että olen Lukan kanssa kotihoidontuella kotona seuraavaan äitiyslomaan asti, mutta nyt en olekaan laskelmia tehtyäni yhtään varma onko meillä siihen varaa. Olis eri asia jos mies toisi taloon rahaa, mutta opintotuki ja kotihoidontuki ei välttämättä meitä elätä. Sitten täytyy harkita osa-aikahommia tai jotain.

Nyt täytyy lopetella. Kirjoitin koko jutun yhdellä kädellä, kun toinen jumittui pojan niskan alle. Nukahti tissille, täytyy kantaa sänkyyn.

Illanjatkoja!

Vierailija
56/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on?? Aikas hiljainen ilta tänään...

Onkos EMPPU taas kännäämässä jossain?

VALLU pilkkii pöydässään

Ja PUH+MISULI nukkuu veneen alla;)

HERÄTYS KAIKILLE!!!

ANNU

Vierailija
57/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi kun sillee känkkää pukkaa, mut on meillä aikuisillakin välillä ärrimurri päällänsä. Kai ne vauvatkin osaa olla pahalla päällä/harmissaan tai tosiaan vattan väänteitä.

annu

Vierailija
58/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä on taas pino ja mukavasti liikkeellä vanhaa odotus-puolen porukkaakin. Kiva oli kuulla Onasta ja rypäleestä ja oli siellä kai vielä joku muukin, en vaan taas muista!

Akseli on köllötellyt tuossa lattialla koko ajan kun luin pinoa, nyt tietty alkaa jo hermostua. On jo vähän päässy jyvälle siitä, että mahalleen kääntyminen olis mahdollista, mutta kun se ei vielä onnistu niin ottaa tietty pattiin...

KAKKAAMISESTA: meillä on menty koko ajan n. kerran viikossa-tahtiin. Tällä viikolla kun aloin maistattaa peruna-porkkana-sosetta, tuli neljät kakat kolmessa päivässä (vaikkei niellyt kuin pikkuripauksen sosetta!)! Nyt on kyllä pidetty taas pari päivää taukoa maistelussa, kun ei vielä ole oikein tykännyt. Ja sit pitäis olla tosi hyvä hetki siihen maisteluun, vähän nälkä mutta ei liikaa, ettei mene heti hermot. Ei ole kyllä tullut kakkaakaan.

AUTOISTA: Mulla kauppakassina (ja aikaisemmin työmatkoja varten) pikkuinen Punto, mutta hyvin siihen poikien kanssa mahdutaan, tosin vaunuja en siihen viitsi änkeä. Eikä kyllä helpolla ängetä miehenkään autoon, joka on Chrysler Neon. Vuosimalleja en muista. Kunnon tila-auto olis kyllä hyvä olla mutta näillä on pärjätty, kun harvoin vaunuja/rattaita tarvii kuskata. Meillä kun asuu isovanhemmatkin kaikki samalla paikkakunnalla. Matkarattailla pärjätään hyvin pitkälti reissuillamme. Ja esim. kauppakeskuksissa Akseli kulkee turvakaukalossa tai ostoskärryjen istuimessa niin ei tarvita vaunuja/rattaita lainkaan. Toistaiseksi ei kyllä ole montaa kertaa missään käytykään.

Nyt se Akseli sitte hermostui lattialla makoiluun ja tuli tähän kainaloon istuskelemaan. Tykkäis tietty vähän kirjoitella kavereille hänkin!

ULKOVAATTEIDEN PUKEMISESTA: Akseli useimmiten tykkää, varsinkin kun nyt taas viime päivinä ei ole tarvinnut kerrospukeutumista harrastaa.

MOBILEA meillä ei ole ja musta ihan hyvä, tulee sitten sänkyä käytettyä vain ja ainoastaan nukkumiseen. Eikä ole semmoista jumppasysteemiäkään, vuorotellen tuossa lattialla heilutellaan leluja hälle ja tosiaan aika pitkään viihtyy lattialla ilman varsinaista seuranpitoakaan (ja tykkää ihmetellä telkkaria...).

Onkos teillä hyppykiikkua? Semmoinen meillä on kun ollaan sukulaisilta peritty. En muista yhtään, että minkä ikäisenä siihen saisi laittaa, tietääkö joku? Joka tapauksessa ollaan sitä muutaman kerran kokeiltu, kun Akseli kuitenkin kannattaa niskaansa jo ihan hyvin. Ja eipä siihen kovin paljon vanhempana enää mahdukaan. Hyppiä Akseli ei siinä vielä osaa mutta hauskaa on kuitenkin, yrittää " kävellä" ja pyörii ympäri.

Nyt pitää taas luovuttaa kone pelaamiskäyttöön. Mukavaa illanjatkoa vaan kaikille!

Ninnuli ja Akseli, 3kk ja 6pvää

Vierailija
59/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, juuri sain kirjoitettua pitkät löpinät ja katosi siis taivaan tuuliin se kirjoitus.

Pansu kyseli miten vierastaminen ilmenee; poika rupee itkemään kun joku ' vieras' puhuu. Ei ollut nähnyt isovanhempiaan yli kuukauteen ja siitähän poru tuli kun mormor ja morfar tuli eilen.

Auto on meillä Peugeot 407.

Meillä haalareita joka lähtöön; toppahaalari, teddyhaalari, fleccehaalari ja vanuhaalari. Kokoa on nyt 68 ja yksi 74 (tietty vielä liian iso). Kaikkia käytetään jo nyt.

Nyt alas laittamaan rosamundat uuniin.

p.s johannulle onnea tytön ' terveistä papereista' ! varmasti suuri helpotus! voi kun meidän pojankin sydänasiat saataisiin kuntoon.

Vierailija
60/71 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mobile sängyn päässä. Käytetään sitä vain päivisin, kun päivisin ei sängyssä nukuta.

Ulkovaatteista: Jansku yleensä nukahtaa jo siinä vaiheessa kun puetaan, yleensä kun saa pipon päähän=)

Autosta: Meillä vielä vuoden Peugeot 307 sw, vm 2004. Nyt pitäis alkaa pikkuhiljaa koeajamaan seuraavaan. Mä haluaisin uuden 307, mut katsellaan.

Janskulla on edelleen lämpöä ja on ollu koko päivän sellanen rutisija että. On alkanu hiukan yskimään enemmän. Itsellä on pää kipeänä. No kait tämä tästä!

Pitää lähteä vaipan vaihtoon!!!