Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunko kestää ennenkuin masennuslääke auttaa, jos auttaa?

Vierailija
01.02.2006 |

Itse sain unettomuuteen masennuslääkettä, miedoin annostus. En tainnut osata lääkärissä sanoa suoraan, että olen masentunut vaan kerroin väsymyksestä, työstä, kodin ylläpidosta, alanvaihdosta jne. joka johtanut unettomuuteen ja stressiin. Sain siis lääkettä unettomuuteen, mutta samaahan käytetään masennukseenkin. Pitäisi kai alkaa helpottamaan kun olen syönyt nyt sitä reilut kaksi viikkoa? Lääkkeen avulla kyllä nukun, mutta masennus ei ole kadonnut mihinkään. Miten kauan teillä on mennyt ennenkuin helpottanut ja millainen annostus teillä on ollut? Ja tätä on jatkunut jo kauan. Eikä kukaan jaksa kuunnella kun " valitan" . Kun kukaan ei tiedä kuinka loppu olen sisältä. Nyt kuitenkin tunnelin päässä näkyy jo vähän valoa. Lääkäri kuitenkin sanoi, että kokeile lääkettä pari viikkoa ja sitten voin jättää jos saan nukuttua. Mutta tilanne ei ole muuttunut ollenkaan. Kuukaudeksi sain kuitenkin lääkettä. Kertokaa kokeneet, miten itse olette nousseet jaloillenne, kun ei ole ketään joka jaksaisi kuunnella ja auttaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse parantelen nyt kuudetta vuotta. Tsemppiä.

Vierailija
2/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa vaikuttamaan vasta 3vk-1kk päästä.

Vierailija
4/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeenä oli Zoloft 50mg. Parin kuukauden jälkeen annostus nostetiin 100 mg:aan. On auttanut tosi hyvin. Eka kerran viiteen vuoteen olen taas oma itseni enkä tarvitse enää nukahtamislääkettä. Vuoden käytön jälkeen annos puolitettiin taas, ja kohta lääkkeet loppuvatkin. Jos tuntuu ettei se kuukauden kuurikaan auta niin pitää varmaan vaihtaa lääkettä. Mielenterveyspäivystyksessä ainakin autetaan jos tuntuu ettei omalääkäri kuuntele.

Vierailija
5/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että 4-6vkoa on aika jolloin lääke alkaa tehota. Mulla on Cipralex 10 mg ja huomenna aloitan suuremman annostuksen lääkärin neuvosta (15mg). Minulla myös ollut tunne, ettei tunnelin päässä ole minkäänlaista valoa. Toimin kuitenkin suht. normaalisti eivätkä äidit puistossa varmasti huomaa sisäistä tuskaani. Olen erittäin sosiaalinen ja tykkään kauheasti nähdä ihmisiä ja kyläillä. Silti olo on todella huono. Nyt on onneksi alkanut nukuttaa ja se ainakin toivottavasti helpottaa oloa jos illalla saan unen. Nyt itseasiassa on mentävä sänkyyn... lekurini neuvoi että on nukuttava sillä unettomuus pahentaa masentunutta olotilaa entisestään. Viime yönä ekaa kertaa nukahdin ilman jatkuvia pyörimisiä ja poukkoilevia ajatuksia. Ihana tunne. Tänään toivottavasti samaa...

Jos haluat kirjoitella kanssani niin olen täällä palstalla usein. Voit kysyä vaikka Piikaa...tunnistan siitä itseni. Olisi kiva jos voisi jonkun kanssa jakaa näitä asioita.

Vierailija
6/6 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaksaisi taas töissä. " Piika" , ehkä satumme joskus samaan aikaan tänne.. Olisi helpottavaa purkaa omaa sisintä.. ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme