Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millä rv:llä olet:)?

Vierailija
01.02.2006 |

Kerro myös miten olet voinut, millä viikolla teit testin?

Itse kuudennella viikolla, viidennellä viikolla testi. Ei kummempia oireita!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

40+3

Olen voinut ihan hyvin, mitä nyt loppuajan krempat alkaa kyllästyttää. En millään muista millä viikolla tein testin, silloin kun kuukautiset oli päivän myöhässä. Odotan toista.

Vierailija
2/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tein rv4 kun oli niin selkeät oireet. Oksettaa tosi paljon enemmän kuin esikoisen aikaan ja väsyttää, mutta muuten ihan hyvä fiilis. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulta vei kaikki pahoinvoinnin oireet. väsymystä se ei tosin poista, siihen vaikuttaa vain aika.

itsellä 39+3, joutais tästä jo synnyttämään kun ei oikein jaksa enää tehdä mitään että sais ajan kulumaan.

Vierailija
4/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, joka ei ole siis vielä käynyt.

Vierailija
5/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa oli pahoinvointia ja väsymystä..

Vierailija
6/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taaperon perässä juokseminen väsyttää, selkä rasittuu, pallomaha tiellä, supistelee paljon. Tein testin rv 6 varmaankin ja neuvolassa olin rv 9. Alun 2 kk olin väsynyt ja pahoinvointinen, energistä keskiraskautta EI ollut, pari viikkoa sitten loppui kuukauden kestänyt totaalinen voimien vähyys ja heikotus. Nyt hiukka paremmin jaksaa.

Vierailija
7/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testin tein samana päivänä, kun menkkojen olis pitäny alkaa. Eivät siis varsinaisesti olleet vielä myöhässä, mutta mulle oli sanottu, että mun hormonaalinen migreeni toimii sisäänrakennettuna raskaustestinä ja kun migreeni oli jäänyt pois, niin pakkohan se oli heti saada tietää ;) Neuvolassa kävin jo vkolla 7 (normaalisti kuulemma aikaisintaan vkolla 8...), kun kasivkolla olkoi uus koulu enkä tietty halunnu heti olla pois... Varsinaista kunnon pahoinvointia oli vaan aika alkuraskaudessa n 3vkoa, sen jälkeen pari kkta mieletöntä väsymystä ja nyt on alkanu jatkuva närästys ja välillä " joku pistää puukkoa nivusiin" ... Mutta ei voi kyllä valittaa, koska moniin muihin verrattuna oon päässy tosi helpolla :)

Vierailija
8/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole oireita, joten hieman epäilyttää että mahtaako siellä olla ketään. Kolmas raskaus kyseessä, eka meni kesken.

Vierailija
9/9 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi jo vauva syntyäkin, kovasti odotamme näkevämme pikkukakkosen.

Hyvin olen voinut, tänään tosin koko päivän ollut menkkamaisia nipistelyjä alamasussa...

Kunnon supistuksia vielä odotellaan...

Aikoinaan, viime kevään lopulla tein testin samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa. Se oli nega. Kurkkasin kuitenkin muutaman tunnin roskissa ollutta testiä (ihmettelen aina miks jotkut tekee niin!) ja se oli muuttunut plussaksi!

En tietenkään voinut asiaa uskoa ja tein seuraavana aamuna uuden testin vähän tarkemmin ja se oli heti haalean haalea plussa:-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän