Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin paikka missä olet masturboinut?

Vierailija
12.05.2014 |

Mulla linja-auto!

Kommentit (224)

Vierailija
121/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähden P-paikalle runkkaamaan, mielenkiinnolla odotan pysähtyykö kukaan samalle p-paikalle.

_M18_

Vierailija
122/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bileissä patjalla maaten. Täysin paljaan kyrvän kanssa, ei peiton alla tai mitään. Asiassa ei muuten mitään erikoista olisi, ellei viitisen tyyppiä muuta bileseuruetta olisi nukkunu siinä samassa huoneessa sikinsokin. Joskus silloin tällöin aniharvoin tulee sellainen outo hälläväliä-kiima, että tuollanenkin voi tapahtua. Alitajuisesti jotenkin jopa halusin jäädä kiinni. En kuitenkaan jääny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä olin alokasaikana yöllä apupäivystäjänä. Edellinen viikonloppu oli ollut kiinni ja ei ollut oikein päässyt paineita purkamaan. Siinä sitten päivystäjän kopissa rauhassa keskellä yötä muiden nukkuessa tuvissaan kulli käteen ja hommiin.

Vierailija
124/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuva teatterissa kesken leffan,

Sairaalassa omassa sängyssä keskellä päivää.

Hoitajat hymyili kun vaihtoivat lakanoita

Mulla oli lapsuusvuosina leffateatterin takapenkillä klassinen ristirunkkaus, kaverin kanssa. No se oli vähän outoa aikaa. Silloin kuitenkaan tuskin oli mitään kameroita.

Vierailija
125/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskettelumäessä. Voin sanoa, että ei ollut helppoa.

Olet varmaan nainen? Naisenahan voi sormitella takin alla missä vaan. Olen itse sormittanut naista puolitäydessä puistossa keskellä päivää hameen alta takki sylissä niin ettei muut huomaa

Vierailija
126/224 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intissä olin alokasaikana yöllä apupäivystäjänä. Edellinen viikonloppu oli ollut kiinni ja ei ollut oikein päässyt paineita purkamaan. Siinä sitten päivystäjän kopissa rauhassa keskellä yötä muiden nukkuessa tuvissaan kulli käteen ja hommiin.

Tuohan oli se juttu yöpäivystämisessä. Tyhjä käytävä ja jos joku olisi sattunut vessaan olemaan menossa niin vielä iso tiski edessä. En varmaan kertaakaan jättänyt vetämättä käteen. 

Vierailija
127/224 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjaston aulassa, kaupan pukukopissa, kotona ikkunan lähellä ja naapurin nainen katseli (useampi kerta), myyntitoissä asiakkaiden luona, jopa niin, että asiakas antoi kerran työrauhan jääden olohuoneeseen ja mä mittasin kalusteita keittiössä ja laskin lastin matolle. Myös asiakkaan kanssa vastapäin poydässä istuttaessa, mut ei tietenkään voinu tulla. Kylpylän saunassa, kun ensin isolla riskillä otin asiat puheeksi yksinäisen naisen kanssa...hän levitti ja hurmio oli fantastinen!! ..ja monissa muissa paikoissa..

Vierailija
128/224 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppilassa vastuullani oli aamupalan laitto (olen kokki). Runkkasin runsaat spermat anopin ja appiukon aamupuuroon. Vaimoni kanssa emme ole puuroihmisiä. Kaikki tämä kiitoksena siitä, että appiukko kielsi natisuttamasta sänkyä yöllä.

Vierailija
129/224 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa kokeen aikana

Vierailija
130/224 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla Mouhijärvellä n klo 01 yöllä. Kova virtsahätä ja käänsin kirkolle. Äitini on siellä haudattu. En käynyt haudalla vaan päätin runkata. Kaikki kuolleet ja uutta spermaa ulos. On totta.

Vierailija
131/224 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvoimatoimistossa. Ihan hirveä panetus päällä ja pöydän toisella puolella isorintainen, kaunis virkailija. Otin pokkana valmiiksi jäykän kyrvän käteeni ja ruiskutin spermat pöydän "kattoon". Siitä ne jäivät valumaan lattialle kun lähdin. Kättelin lopuksi virkailijan.

Vierailija
132/224 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hierojan pöydällä (olen nainen). Kiihotuin ja hän ohjasi oman käteni jalkoväliini. Annoin mennä siinä loppuun asti.

Vierailija
133/224 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just taloyhtiön kerhohuoneessa, oven saa lukkoon ja riisuin itseni alasti. Hyvä sohva ja pöytä fantasioida talon naisasukkaista ;)

Vierailija
134/224 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataamossa päivittäin

Vierailija
135/224 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkuupuimurin hytissä,

Kesken puintipöivän

Vierailija
136/224 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Backstreet boysin keikalla. Vahingossa.

mahdoit olla kova fani.

Joskus kun katsoo jotain vanhaa konserttitaltiointia niin ei voi olla huomaamatta että kiltit lettipäätytöt eturivissä menevät ihan sekaisin, kirkuvat täysillä ja silmät muljahtelevat ja polvet notkuvat, kasvot vääristyvät jabsyvät nhhhkäykset ravistavat nuorta kehoa. Näyttäis ainakin maallikon silmissä orkulta. Vai väittääkönjoku ettei tuossa tilassa tunneta hiukkakaan seksuaalista mielihyvää?

Sitänolen joskus miettinyt että tiedostaako tuollainen kiltti pikku teini silloin kiihottumisensa tai saamisensa, ja nolottaako jälkeenpäin kun tajuaa tulleensa tv-kameroiden edessä?

Vierailija
137/224 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Backstreet boysin keikalla. Vahingossa.

mahdoit olla kova fani.

Joskus kun katsoo jotain vanhaa konserttitaltiointia niin ei voi olla huomaamatta että kiltit lettipäätytöt eturivissä menevät ihan sekaisin, kirkuvat täysillä ja silmät muljahtelevat ja polvet notkuvat, kasvot vääristyvät jabsyvät nhhhkäykset ravistavat nuorta kehoa. Näyttäis ainakin maallikon silmissä orkulta. Vai väittääkönjoku ettei tuossa tilassa tunneta hiukkakaan seksuaalista mielihyvää?

Sitänolen joskus miettinyt että tiedostaako tuollainen kiltti pikku teini silloin kiihottumisensa tai saamisensa, ja nolottaako jälkeenpäin kun tajuaa tulleensa tv-kameroiden edessä?

Vierailija
138/224 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen masturboinut työpaikan wc:ssä surisevalla tekopeniksellä. Ja joskus kyllä tuli mieleen että mahtaakohan se ääni kuulua oven läpi =)

tää oli hauska, uskottava kyllä

Vierailija
139/224 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ja missä. Mm. junassa (ihan vaunussa siis), linja-autossa, autossa kaverin isän ajaessa ja kaverin nukkuessa vieressäni, työpaikalla, leffateatterissa, kaverin luona kesken illanvieton...

Nainen.

Vierailija
140/224 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopiston tietokoneluokka.