Oudoin paikka missä olet masturboinut?
Kommentit (224)
Todella nuorena poikana laukesin housuihini kirjaston hyllyvälissä, kun lueskelin jonkinlaista seksiopasta. Ei tarvinnut koskea elimeen, tunsin vain miten orkku tuli vastustamattomasti. Samoin kyseisen kirjaston sarjakuvaosasto oli rauhallisessa nurkkauksessa, ja eroottisia sarjiksia lukiessa tulin myös aika monesti - niitä kun ei kehdannut silloin lainata.
Runkattua on tullut mitä moninaisimmissa paikoissa: laivalla, lentokoneen vessassa, autossa parkkipaikalla, työpaikan vessassa, teltassa erämaassa, vuoren rinteellä, marjametsässä kun sisko oli vähän matkan päässä, ex-tyttöystävän kanssa tyhjän bussin takapenkillä sekä hänen äitinsä sängyllä...
Armeijassa. Sadeasun alla johtaessani autosaattuetta.
Janne
Leffa teatterissa loppuunasti, spermat lattialle.
Sairaalan sängyssä yöllä ruikin spermat suoja käsineeseen.
Unohdin viedä hanskan roskiin.
Huomasin vasta kun hoitajat vaihto lakanoita.
Nuorena ihan suojaisella takapihalla maaseudulla nurmikolla vatsallani maaten alastomana. Se ruoho alastomalla iholla , kiveksissä ja koko alavatsalla kiihotti aivan hurjasti. Myöhemmin vaimon kanssa samassa paikassa on rakasteltu alasti lähärissä. On muuten sekin tosi kiihottava kokemus, kun ruoho kutittaa sopivasti kumpaakin jalkoväliin. Ei ole pelätty silloin ainakaan punkkeja, jos joku kysyy :)
Ajaessa töistä kotiin, kehä ykkösen ruuhkassa.
N46
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vessa täällä myös. Sekä autoa ajaessa. Tosin tuo jälkimmäinen oli vahinko.
Miten voi masturboida vahingossa? :D
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko omaan perseeseen mulkun työntely masturboinniksi?
Tietty.
Se on sooloseksiä ellei joko mulkku tai perse kuulu toiselle ihmiselle.
Olen kyllä netissä nähnyt videon jossa yksi mies laukesi tuolla tavalla mutta minä en voi kokeiila kun koko ei riitä. Sen paremmin mulkun kuin reiänkään.
Vierailija kirjoitti:
Ajaessa töistä kotiin, kehä ykkösen ruuhkassa.
N46
Kohtuuttoman epäreilua että muutamat naiset pystyvät masturboimaan orgasmin ihan vaan vaatteet päällä reisiään puristelemalla.
Ei ole mitään näkyvää käden vatkausta eikä spermasuihkua joka pitäisi saada lentämään muualle kuin omaan lahkeeseen.
No ehkä pikkuhousut voivat kastua mutta harvalla nekään niin että näkyvät läpi.
Työpaikan vessassa, pomon työhuoneessa, autossa matkalla Kuopiosta takaisin, yöpäivystäjänä armeijassa, kallioluodolla saaristossa. Noi tuli ekana mieleen.
Kaverin vessassa pyykkikorilla. Huomannut että äiti käyttää L-koon tangoja ja teini-ikäinen tytär S-kokoisia Tai-mallin pikkareita.
Lentokoneen vessassa työmatkalta tullessa. Oli yölente, joten hiivin hoitamaan asiani, kun suurin osa muusta matkustamosta nukkui.
Mulla 23 senttinen.
Itse vain panen.
Jätän runkkaamiset reppana minimunille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan vessa täällä myös. Sekä autoa ajaessa. Tosin tuo jälkimmäinen oli vahinko.
Onko ollut levottomia ajatuksia lisättynä auton tärinään?
Kollega runkkasi minua koulun kansliassa.
Palotikkailla pimeässä, siitä pystyi tirkistelemään siskoa joka teki samaa suihkussa. Ikää oli kai 14
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ollut levottomia ajatuksia lisättynä auton tärinään?
On, miettinyt pitäisikö renkaat tasapainottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kollega runkkasi minua koulun kansliassa.
Huom! Naisopettajat runkkasi minua.
Yölento ja ihan tavispaikoilla, iesmatkustaja isuit vieressä ja kiinni jäin. Ei haitannut, näytti thumbs up ja jatkoi uniaan.