Oudoin paikka missä olet masturboinut?
Kommentit (224)
Joen rannalla kiven päällä, siten että joelta ja vastarannalta näkM30yi selvästi.
Lisäksi olen masturboinut töissä, kotona, vessassa, sohvalla, sängyssä, terassilla, kaupan pukukopissa, uimahallissa, saunassa, suihkussa, järvessä, bussissa, junassa, lentokoneessa, autossa,mökillä, makuupussissa, ym. monessa paikassa.
Makasin sohvalla peiton alla. Kaveri istui samalla sohvan reunalla pelaten pleikkaria. Tumputin siinä loppuun asti. Kaveri ei ainakaan tietääkseni huomannu mitään.
Armeijan punkassa oli vähän samaa meininkiä. Kevyttä rauhallista pyörittelyä, mällit kalsareihin. Siinä kuitenkaan tupatoverit ollu musta sentään 10 sentin päässä kuitenkaan.
Aika tavanomaisia; kotona kaikkialla, metsässä, koulun vessassa, intissä tuvassa, vessassa, teltassa, vartiossa, suihkussa, liikkuvassa autossa, pysähtyneessä autossa, bussissa, junassa, lentokoneessa, lentokoneen vessassa, töissä, työpaikan vessassa...
TAKSISSA MATKALLA "RIIHIMÄELTÄ" -KOTOA, DUUNIIN ARKADIANMÄELLE. SATOJA KERTOJA, TUHANSIA KILOMETREJÄ! RATIKASSA RUN*KAA VAIN KÖYHÄT!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kauheen outo, mut autoa ajaessani :)
Olen tehnyt joskus samaa liikenneturvallisuuden vuoksi. Kohtuullinen runkkaus ilman orgasmia estää rattiin nukahtamisen pitkillä tylsillä maantietaipaleilla.
M
Leffateatterissa kesken kuvan ,
Jyrää ajaessani tietyömaalla.
Vaimo runkkadi loppuun kun ajoin autoa ja lapset nukkui takapenkillä
Raksatyömaalla torninosturissa. Siellä on hiljasempina päivinä aikaa katsella talojen ikkunoista sisään ja samalla joskus nauttia nyrkkikyllikistä.
Sohvalla peiton alla hieroin itteltäni mällit kalsareihin. Ei asiassa muuten mitään outoa, mutta kaveri istui 10 cm päässä minusta samalla sohvalla pelaamassa pleikkaria. Eikä huomannu mitään.
olen masturboinut työpaikan wc:ssä surisevalla tekopeniksellä. Ja joskus kyllä tuli mieleen että mahtaakohan se ääni kuulua oven läpi =)
Vierailija kirjoitti:
olen masturboinut työpaikan wc:ssä surisevalla tekopeniksellä. Ja joskus kyllä tuli mieleen että mahtaakohan se ääni kuulua oven läpi =)
Kyllä kuuluu,
Pari kertaa olen kuullut.
Armeijassa. Komppanian kirjurina oli avaimet toimistotiloihin, missä helpottanut oloa useasti illalla. Kerran myös iss:n siivoojatytön kanssa vietimme kiihkeitä hetkiä samoissa tiloissa, mihin ei toisiaan muilla palvelustovereilla ollut pääsyä. Kiva intti muisto.
Monessa työkoneessa ,
Kesällä paljaalla kädellä , talvella rukkaset kädessä
Suoritin aikoinaan varusmiespalveluksen Gyltössä, joka paikka oli louhittu kallion sisään. Ei siis ikkunoita eikä luonnonvaloa öisin. Ainoa pieni valonkajastus mitä tupaan hiljaisuuden aikaan tuli oven yläpuolella olevasta pikku ikkunasta. Mun punkka oli kuitenkin vastakkaisella seinällä johon valo ei yltänyt, joten runkkasin ihan reteästi kulli esillä ilman peittoa ennen nukkumaanmenoa. Ei kukaan mitään nähny vaikka meitä 12 tuvassa ”nukkui”. En tietääkseni koskaan jääny kiinni.
Oudoin paikka missä nussinu. Lukioaikana rakastuin palavasti erääseen luokkatoveriin. Nussittiin oppilaskunnan sohvalla ekoja kertoja. Sinne olisi voinu pöllähtää opettajia, siivoojia. Tosin oppilaita ei sillä hetkellä sinne pääsi vain avaimilla, jotka mulla oppilaskunnan pj:na oli.
Vierailija kirjoitti:
Suoritin aikoinaan varusmiespalveluksen Gyltössä, joka paikka oli louhittu kallion sisään. Ei siis ikkunoita eikä luonnonvaloa öisin. Ainoa pieni valonkajastus mitä tupaan hiljaisuuden aikaan tuli oven yläpuolella olevasta pikku ikkunasta. Mun punkka oli kuitenkin vastakkaisella seinällä johon valo ei yltänyt, joten runkkasin ihan reteästi kulli esillä ilman peittoa ennen nukkumaanmenoa. Ei kukaan mitään nähny vaikka meitä 12 tuvassa ”nukkui”. En tietääkseni koskaan jääny kiinni.
Oudoin paikka missä nussinu. Lukioaikana rakastuin palavasti erääseen luokkatoveriin. Nussittiin oppilaskunnan sohvalla ekoja kertoja. Sinne olisi voinu pöllähtää opettajia, siivoojia. Tosin oppilaita ei sillä hetkellä sinne pääsi vain avaimilla, jotka mulla oppilaskunnan pj:na oli.
Haha. Et ole ainoa, joka on masturboinut Gyltön linnakkeella pimeässä tuvassa - tai satamavartiossa :D
Gyltön merivartiotornin merkinatoliputkin oli ilmeisen koppuraisia.
Tai koulun Oppilaskunnan huoneessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. Et ole ainoa, joka on masturboinut Gyltön linnakkeella pimeässä tuvassa - tai satamavartiossa :D
Gyltön merivartiotornin merkinatoliputkin oli ilmeisen koppuraisia.
Tai koulun Oppilaskunnan huoneessa...
Jotenkin mullakin tälleen jälkeenpäin on sellanen olo, etten ollu ainut :D *släpy*
Vesitrampoliinin alla jotkut muijjat istu siihe päälle ja siinä sitte kattelin niitte perseitä ja runkkasin oli tosi kiihottava paikka.
Uistelemassa, alkoi panettamaan ja riisuin syrjäisessä lahdelmassa vaatteet pois ja pulahdin veteen. Runkkasin orkun veden alla. :D