Oudoin paikka missä olet masturboinut?
Kommentit (224)
Metsässä oltiin serkun kanssa kävelemässä. Serkku käveli eellä ja siinä sitte runkkasin.
Vierailija kirjoitti:
järvessä, saunassa, maailmanpyörässä koulun vessassa pytyllä.
t. av-mamma
Teidän koulussa on ollut ihan hemmetin isot ja hienot vessat, maailmanpyörä ja kaikki! :o
Katkaisuhoidossa. Olin juonut yli viikon putken, lintsannut töistä ja tehnyt velkaa jne. Nuori vielä silloin olin ja kamala krapulastondis! Parran sänkeä toista senttiä, siellä peiton alla keskellä päivää runkkasin laitoksen sukkaan ajatellen samalla sitä isoperseistä,punatukkaista hoitsua !
Nimim. ex-alkoholisti
Minäkin olen runkannut synnärillä :D Siellä on ihan hervottoman tylsää. Vauva vaan nukkuu jne. Olen siis nainen.
Kämppäkaverin sängyllä. Ei juuri tunnettu toisiamme, mutta mitäs jätti huoneensa oven lukitsematta, kun lähti viikonlopuksi kotiinsa. En tehnyt huoneessa yhtään mitään muuta (penkonut tai varastanut). Teki vaan mieli olla tuhma.
Sairaalassa huoneessa jossa oli lisäkseni kaksi muuta ihmistä. Olin todella kipeä ja särkylääkkeet eivät tuoneet apua kuin vain hetkeksi. Jostain tuli mieleen että eikö orgasmi tuota jotain mitälienee mielihyvähormoneita jotka vievät vielä kipuakin pois. Päätin sitten yrittää ja itku silmässä koitin saada orgasmin aikaiseksi kipujen kourissa. Onnistui pienen yrittämisen jälkeen ja ihme kyllä kipu tosiaan hellitti joksikin aikaa. Masturboin aika useasti sen jälkeen niin sairaalassa kun kotona kun pääsin kotihoitoon 😬
Lähinnä erilaisissa julkisissa vessoissa, esim, juna, yliopisto, työpaikka, kauppakeskus, huoltoasema, asuntolan sauna ym. en sen rohkeammissa. Jossain järvessä olisi kyllä kiva koittaa ja ulkona muutenkin, jos vain olisi joku sellainen rauhallinen paikka ettei kukaan näkisi, esim oma mökki tai jossain syvällä metsässä.
Paareilla ensiavussa. Terveisiä vaan Acutaan. Mulla on siis krooninen sairaus, joka lennättää välillä osastolle, protokolla vaatii tarkkailussa makaamisen. Se toinen juttu on tapa rentoutua. Ilmeisesti tuolla on sitten kuitenkin videovalvonta, päätellen sävystä, jolla hoitaja kysyi, sainko nukuttua. Joo, kyllä sain, sitäkin. Naiseläin olen.
Kun olin joku 17-vuotias niin linja-autossa.
Muutama vuosi sitten puussa. Kotiamme lähellä on eräs puu, joka on korkea. Pikku likkana kiipesin sinne ja haarat auki hinkkasin itseäni oksaa vasten.. huhhu
Sanoman moderaatiokopissa hirveessä kännissä.
Työpaikan vessassa. Oli kellarissa oleva yksittäisvessa, eli kukaan ei tätä joutunut vahingossakaan todistamaan. En koskaan masturboisi niin että siitä aiheutuisi muille haittaa, kiusallisia tilanteita tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Ruokahyllyjen välikkö lidlissä!
Miten hel***issä se on mahdollista?
Alkopa tekee mieli :)
Olisin tällä hetkellä sairaalan vuodeosastolla neljän hengen huoneessa. Pannaan harkintaan.