Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikkakiusaamistako?

Vierailija
01.02.2006 |

Olen palannut töihin vuoden alusta. Työhuonettani on siirretty poissaollessani (nykyinen miestäni parempi), työtehtäviin ei ole kajottu (minulla on virka). Työpaikkani on ollut aina ongelmallinen, itse tulen mielestäni toimeen muiden kanssa, myös esimiehen, mutta muita sisäisiä riitoja on paljon. Olen viimeksi taloon tullut.

Töissä on seitsemän vakituista, kaikki naisia. Itse työskentelen rakennuksen toisessa kerroksessa esimieheni ja toisen työkaverin kanssa, muut alakerrassa. Nyt " alakerta" on alkanut pitää omia kahvitaukojaan jne. Ennen näitä ei ollut. Äskenkin satuin käymään siellä niin jopa oli taas naisilla pöytä koreana, eivät kertaakaan ole pyytäneet minua kahville tms ja jutella ei juuri mitään, pakolliset vain. Itse olen tarjonnut jo pari kertaa aamupalaa - tietysti kaikille! Muu ei tulisi minusta kuuloonkaan.

En ymmärrä mikä niitä risoo, onko tämä henkilökohtaista vai saanko minä vain samalla mitalla kuin esimiehenikin, eli ollaan kuin meitä ei olisi olemassakaan.

Keskusteluja esimieheni on yrittänyt näiden kanssa moneen otteeseen, on ollut työnohjausta ym, ilman apua. Itse en aio ottaa asiaa puheeksi, onko parasta vain etsiä uusi paikka, kuten niin monet ennen minua?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ' alakerran' porukkaan tullut uusia jäseniä ja sitä kautta viimeaikaisia muutoksia? Olithan itsekin vasta palannut töihin. Usein se vain ottaa oman aikansa saada taas omaa elintilaa töissä. Itsekin tiedän mistä puhun, onneksi noin ei ole koskaan käynyt. Lähinnä se on ollut niin, että meikäläisen leipomuksia ja juttuja on porukka jäänyt kaipaamaan kun olen käynyt välillä mammalomalla.

Seuraile tilannetta, mutta älä ota stressiä asiasta. Eiköhän se tuosta johonkin suuntaan selkene.

Voimia työmaalle!! :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän