Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö, että tissit kasvavat isommiksi jos syöt teini-ikäisenä e-pillereitä?

Vierailija
26.01.2006 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereitä popsinut 11 veestä eteen päin...

Vierailija
2/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olis tullu jos olis alottanut 14v?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdalla tuo ainakin on pitänyt paikkaansa. Pillereiden syönnin aloittamisen jälkeen paino ei noussut, mutta rinnat kasvoi vielä. Ja rinnat oli ollut siis jo pitkään saman kokoiset, mutta koko muuttui taas pilsujen jälkeen.

Vierailija
4/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin on kasvanut valtavat aa-kupit!!!

Vierailija
5/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten aloitin hormoniehkäisyn ja nyt kuppikoko kasvanut kahdella... Huh! =)

Kaverilla kasvoi yhdellä, pillerit kun lopetti niin palasi takaisin vanhoihin mittoihin ja kun alotti taas, niin kuppikoko kasvoi uudestaan..

Nyt vaan mietin, että loppuis jo kasvu.. D-kupin rintaliivejäkään (kivoja) ei meinaa mistään löytää!! Mistä isompikuppiset löytää rintaliivejä, jos ei ihan mitään erikoiskauppoja lasketa?

Vierailija
6/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kuullut siitä moneltakin taholta, ja tunnen yhden esimerkinkin. oli ennen dianenovia a75, pari kuukautta pilsujen syömistä, ja kuppikoko oli C75!

Vierailija
7/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän näyttävämmät olis kivat mutta kun en saa minkään sortin pillereitä syödä enää : ((((((((88

Vierailija
8/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kuppi

Vierailija
9/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanikäisenä ja yhtä monta lasta synnyttäneenä!

Vierailija
10/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisissä e-pillereissä on vähemmän estrogeenia kuin elimistö murrosiässä normaalisti tuottaisi. Sehän aiheuttaa ongelmia aikuisillekin, seksuaalista haluttomuutta, paikkojen kuivumista, tiputteluvuotoja jne.

Vierailija
11/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai auttaiskohan vielä, hmm?

Vierailija
12/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kerran on noin. En missään nimessä halunnut/halua isoja rintoja. Vaikka ne ehkä olisivat parikymppisenä ihan kivat niin ei kyllä sitten enää kun ikää tulee lisää. Kauhulla oon katsonut oman 60v äitini jättirintoja nyt kun painoa on iän myötä tullut muutama ylikilo. Näyttää että rinnat on kasvaneet entisestään. Kamalan näköistä.

Itse käytän B75 rintsikoita. Ja toivon ettei rinnat " paisu" yhtään iän myötä. Olen kyllä tehnyt pyhän päätöksen että kilojakaan en anna tulla.

Vierailija
13/13 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syöny diane novia vajaa kaks levyä ja mulla ei oo kasvanu ku toinen tissi!! Että tasan ei käy onnen lahjat.. =(

Toinen tissi on niin kipeä ettei pysty nukkua mahallaan, halata yms. ja toisessa ei oo mitään. Kipeessä tississä on kyllä joku patti.. Pitäsköhän käydä näyttämässä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän