Lue keskustelun säännöt.
Jos kierukka (hormoni) irtoaa ja tulee pois...
01.02.2006 |
...niin miten sen voisi huomata?!
Ihmettelen tässä vaan kun ei ole viiteen kuukauteen tullut lähes mitään vuotoa ja nyt sitten tulee enemmänkin ...ei tosin niin paljoa kuin luomukuukautiseni aikoina... elleivät tästä nyt innostu...
Jotenkin outoa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla