Läskilaskuri! Mitä se sulle kertoo?
Kommentit (42)
tuohon tuli mulle yläpainorajaksi 60kg, mutta tiedän jo kokemuksestani että jos painan alle 65 kg näytän todella karmealta! Mulla kun on tätä lihasta, ei lainkaan läskiä.......
Mutta siis tämä pätee ehkä niille joilla ei ole lihasta, semmoisille tikuille, luu ja nahka??
Olisiko hyväkuntoisille naisille omaa laskuria?
Ja kattia kanssa.Hoikka, mutta löysää kyllä löytyy ja täydellisyys on kaukana.Ehkä mä edelleen luotan enemmän peiliin
Mutta painorajat oli kyllä päin persettä tuossa, ei lähelläkään virallisia
Ja laskuri sanoi: 3-5kg tiputus niin vartaloni olisi sexy!
Sain siis uutta puhtia ottaa todella tuo 3kg pois!!!!
laitoin huvikseni tonne miesten laskuriin mitat, jotka vois ihan hyvin olla vaikka jääkiekkoilijalla, niin sanoo, että mene vain yksin hissiin...
Mitä vitun kukkakeppejä on noi jotka nää tekee?
Vierailija:
laitoin huvikseni tonne miesten laskuriin mitat, jotka vois ihan hyvin olla vaikka jääkiekkoilijalla, niin sanoo, että mene vain yksin hissiin...Mitä vitun kukkakeppejä on noi jotka nää tekee?
Kokeile miesten laskuria pöliä
Ei tulisi mieleenkään että aikuisiällä alle 50kg paino olisi normaalia. Ja maininta liian tuhti tyttö - no totta sikäli, että haluaisin olla 5kg laihempi. Nyt painoa 66kg ja pituus 165cm. Eli en nyt mielestäni kyllä kovin tuhti ole.
Vierailija:
Vierailija:
laitoin huvikseni tonne miesten laskuriin mitat, jotka vois ihan hyvin olla vaikka jääkiekkoilijalla, niin sanoo, että mene vain yksin hissiin...Mitä vitun kukkakeppejä on noi jotka nää tekee?
Kokeile miesten laskuria pöliä
Katopa ihan huviksesi jääkiekkoilijoiden mittoja, monesti on pituutta n 180cm ja painoa reippaat 85kg
Vierailija:
Katopa ihan huviksesi jääkiekkoilijoiden mittoja, monesti on pituutta n 180cm ja painoa reippaat 85kg
usein lihasta mutta ei hirveen tiukkaa. ;)
Painoindeksisi on: 18
Kroppakommentti: Tiukka, täydellinen kroppa!
Jos saan itse sanoa, niin pitää paikkansa! Olen ahkera urheilija ja pidän huolta syömisistäni. Karppaus on in!
Kone taisi unohtaa paksut reidet =)
Onneksi on laihdutuskuuri menossa!
kaunis kiinteä kroppa. Ai että lämmitti tällaisen keski-ikäisen äidin sydäntä...:-)
3-5 kiloa kun saat pois niin kroppasi on sexy!
170/62 on painoni - ihannepaino 49-60 - hui 49 kuulostaa jo anorektiselta
Totta. Mut mul ei kyl oo kaksoisleukaa, eikä mahaa, peppua kyllä ja reisiä. Nekin lihasta=)
Itselleni tuli ettei ne mun luut paina vaan löysä liha.. Juu, ei siinä mitään, tiedän sen itsekin, mutta toi että mun miehen kroppa ois TÄYDELLINEN ni huhhuh!!!!!!!!!!! Siis mun miehen joka on niiiiiiin tikku ku mies vois olla pituuteensa nähden ja se on hänellekkin ongelma ni sit toi väittää että täydellinen?!? Kuka ton on tehny ja eix miehet yleensä ole hilppasen isompia kuin naiset pituuteen nähden ja se o niille tosi hyvä..??
ja kommentti; loistavaa! tiukka täydellinen kroppa. no ei se kyllä niin tiukka ole :)