MIKSI OI MIKSI kouluja käymättömät sosiaalitapaukset sikiävät niin maan penteleesti?
Lapsia on pakko tehdä, eikä niitä jakseta hoitaa. Koiria hilataan talouteen eikä niitäkään jakseta hoitaa. Kauheaa huutoa ja karjuntaa lapsille. Lapsia viisi ja eläimet siihen päälle.
Tällaista touhua on naapurissa. Voi että raivostuttaa!
Kommentit (33)
Kai ne vaan sikiää avustusten toivossa että saavat sitten maata kotona.
sosiaalitapaukset sikiää, koska eivät osaa mitään muuta ja eivät yritä hoitaa lapsiaan yleisten standardien mukaan, koska eivät ymmärrä niistä. Tämä on totuus, kyllä sen 10 vuoden aikana sossussa töissä huomasin. Muu on lässytystä.
kihisen suorastaan raivosta!!!!!!!!!!!!!!!
yritystä on mutta kun ei vaan tunnu tulevan sitä jälkikasvua yhtä enempää.
Meidän perhe on sossun tuille elävä, vain ja ainostaan koska mies opiskelee ja minä kotona pienten lapsien kanssa. Kun mies valmistuu ei me enää sossun luukulla roikuta.
Meillä ei huudeta ja meillä kyllä lapset hoidetaan. Lapsia emme tee tukien kiilto silmissä vaan siksi että teen lapset nyt ja opiskelen sitten myöhemmin. Elämiä, niitäkin on ja ne on perheen jäseniä. Kaikki on mallillaan!
Se on totta, olen huomannut saman. Lapset kulkee paskaisina ympäri kyliä vierailla syömässä kun ei kotona ole mitään laitettu mahd. päiviin. Kaljaa kyllä muistetaaan ostaa. Sydämeni meinasi murtua kun kerran huonomman alueen lähikaupassa käydessäni näin n. 5-vuotiaan pojan isänsä kanssa kassalla. Isä jonotti kaljakoppansa ja röökiensä kanssa kassajonossa kun poika näytti isälle jotakin pientä autoa ja sanoi että isä saisinko mä tällaisen auton? Ei isä ehtinyt edes vastata kun poika sanoi itse että niin ei me voida ostaa kun tämä on niin kallis ja vei auton takaisin hyllyyn surullisen näköisenä. SIIS KALJAA JA TUPAKKAA ON AINA VARAA OSTAA MUTTA EI LAPSELLE PIENTÄ AUTOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeesus mä voisin pyöritellä kaikkia lapsiaan laimilyöviä kusipäitä!!!!! Jotkut jättää lapsensa kotiin yksin ja häipyy baariin, eikös Kuopiossa ollu jokin aika sitten tapaus jossa itkevät lapset oli etsiny vanhempiaan lähikuppiloista, pienin melkein sylivauva ja yöllä sateessa kävelleet baarista baariin:( :(
kävi aina päivittäin kodinhoitaja tekemässä hommia.
Niillä ei ole muuta tähdellistä tekemistä. Syy on siinä. Sitäpaitsi ne saavat joka tapauksessa rahat yhteiskunnalta, joten ei ole väliä laskea, miten rahat riittävät. Työtätekevähän laskee myös, että kuinka monta kykenee kunnon elintasolla elättämään, jos vielä on opinto- ja asuntovelkaa. Rentun ansiotaso per lapsi ei muutu mitenkään. Päinvastoin se voi lisääntyä. On aikaa tehdä lapsia, kun ei viitsi koulua käydä yms. Ihan selvät syyt.
ei ihan " tipahda" tähän ap:n sosiaalipummien " ryhmään"
" --Yksi havainto on ollut, että ylemmissä sosiaaliluokissa panostetaan entistä harvempiin ja entistä vanhempina hankittuihin lapsiin (ks. esim. Kontula 2004). Osaksi tämän muutoksen vastapainona on synnyttäminen keskittynyt enemmän alempiin sosiaaliryhmiin, missä motivaatio lasten hankintaan ja sen käytännön toteutukseen on säilynyt parempana" . (Kontula 2004, 134).
Muuten täysin totta, mutta toi motivaatio lasten käytännön kasvatukseen ja perhe-elämän taloudelliseen, sosiaalisen ja kasvatukselliseen toteuttamiseen puuttu näiltä sossuperheiltä. Sossussa myöskin työskennelleenä allekirjoitan kyllä tämän ja edelliset havainnot. Juuri tämä lapsilauman lisäksi eläinlauman hankkiminen on tyypillistä näille sossuperheille.
toisessa yksi ja toisessa kaksi lasta.
Mutta aina kun lapsi kärsii, niin minä en melkein kestä! Nyt jo aloin pillittämään tuosta pienestä pojasta ja auto - jutusta.
aina ei ole vara hankkia ehkäisyä, ja seksiä kuitenkin tekee mieli.
Ja kun koulutuksen ja vakaan talouden myötä tullut kovuus ja empatiankyky ei ole täysin hävinnyt, niin lapsia sitten myös raskauden myötä saadaan. Aborttia ei haluta tehdä.
Tunnen sekä varakkaita hyvin koulutettuja, ja alemman sosiaaliluokan ihmisiä, juuri noita ap:n sossutapauksia. Ja kyllä täytyy myötää, että mitä paremmin koulutettu, sitä kovempi ihminen. Ikinä ei ole esim. lapeni kummitäti, joka on erittäin hyväosainen, tarjonnut apuaan lapsenhoidossa (lapsi on nyt 6 vuotta) . Tekemisissä ollaan koko ajan, mutta niin on mennyt koko kummius, että lasta muistetaan vain silloin kun on synttärit. Koskaan ei ole esim. tavannut lasta kahden kesken ollenkaan. Sitten taas tuo toinen ääripää, sieltä kyllä tulee avunantotarjouksia ties missä. Erääskin viiden lapsen äiti tuli auttamaan muutossa, remontissa jne. Kyllä siinä huomasi suuresti eron eri sosiaaliluokkien välillä.
Mä käyn työssä ja luonnollisesti maksan veroja. Silti en koskaan ajattele, että jokun laskuja maksaisin veroillani. Hyvä asiahan se on että, suomessa sosiaalipuoli pelaa, ja ns. " köyhillä" on mahdollisuus hakea avustusta elämäänsä. Elämästä ei koskaan voi olla liian varma, mistä sitä tietää vaikka itse joskus sinne luukulle joutuisi.
Kumpikin vanhempi on akateemisia!!!
Ihan oikeasti, heillä lapsista ei välitetä paskaakaan, lapset syö vaan karkkia, tukat sotkuisina ja likaisina, likaiset rääsyt päällään :(
Mutta isillä on uusi mersu ja varaa rouvan kanssa bahaman-matkaan.
vai yksinkö heidät kotiin muka jättävät?
Meilläkin on naapurina yksi perhe, yliopistolla töissä, mutta se ei itsetuntoa näytä auttavan, kun kokoajan pitää tehdä hajurakoa muihin. VAnhempainilloissa selitetään niin päiväkodissa kuin koulussa miten superlahjakkaita ne omat piltit ovat ja mikä kärsimys se on kun opettajat eivät yllä samalle tasolle, luokkakaverit ovat jotain vuokratalolaisia ja somaleilta puuttuvat käytöstavat. Koko kahden vuoden naapuruuden ajan nämä ovat selittäneet, että tilanne on niin akuutin kauhea alueella, että kaikkien kunnollisten sisvistyneiden ihmisten on äänestettävä jaloillaan ja muutettava. Siinä ne vieläkin asuvat, mutta valitus ja säälittävä egonpönkitys senkun jatkuu.
lapsilisiä ja verovähennyksenä asuntolainasta. Joten eipä ole oikeutta tuomita tukiaisilla eläviä.
MINÄHÄN PERKELE NE NIIDEN LASKUT MAKSAN VEROILLANI!!!½!