Missä myynnissä odotuspaitaa, jossa " vauva mahassa" kuva?
Heips,
Olen joskus muinoin nähnyt muistaakseni kaks plus -lehdessä jutun äitiyspaidoista, jossa esiteltiin myös paita, johon painettu kuva vauvasta kellumassa mahassa. Onkohan tätä paitaa vielä jostain saatavilla, ja mistä?
Kommentit (3)
jos tarkoitit sitä toista paitaa, jossa oli sellainen piirretty, ihana kuva vauvasta pää alaspäin masussa, niin se oli vissiin jonkun jutun mallin uulkomailta ostama paita. Jos edes muistelen samaa juttua:D
Heips! Eli Ameriikasta voi tilata, Ebayssä www.ebay.com
on myynnissä kaikenlaisia kivoja odotuspaitoja hauskoilla kuvilla ja teksteillä. Tuo Ebay on vähän samanlainen kuin huuto.net, eli huutokauppa. Siellä voi maksaa visalla yms kansainvälisellä luottokortilla. Kannattaa ensin kysyä lähettääkö myyjä suomeen ja mitä postikulut on. Itse tilasin just tänään paidan jossa mahassa kelluva vauva ja napanuora + kuplia.
Pemmikaanilla, http://www.pemmikaani.fi/ olen joskus nähnyt sellaisen mutta nyt liikkeen toiminta loppuu ainakin vähäksi aikaa tai osittain tms. eikä nettisivuiltakaan enää löydy tuota paitaa. Mutta onnistuisikohan sellaisen teettäminen jossain lliikkeesä, joka painaisi oman ultrakuvan paitaan..?