Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++++++++PITKIKSET vko 5+++++++

01.02.2006 |

Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme!

***Pitkikset***

katjuska12 minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa!

KirPPuli Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05

Kristiin@82 Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.

Lilli78 Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.

Mia79 25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.

Mikaela77 Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

quiero3 Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...

JJ-82 Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.

Veera24 Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä

redhead81 Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.

haaveilija3 olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :).

vikli80 Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42

Alexiana Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.

hankihippiäinen vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä.

PIPSA1 Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...

Sonja_79 Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.

Illuminatus on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.

mörötin-81 Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI)

Leppis78 Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42

punatilhi 76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään!

Brooke73 Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.

tilulilu Eli ikä 25v. mies 31v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen seuraavakierto oli 53 päivää pitkä ja nyt tässä kierrossa mennään jo päivää 58...Ensimäistä yritellään.

MAYA79 minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35+yks mega pitkä kierto yli100. Pco havaittu 08/05 ja nyt vuos yritystä tasan täynnä:( ja clomit 3kk ens kiertoon.

flaming minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.

kaipuu Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...

tuplis2 Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt

pantteri Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.

krista-75 minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.

Rainy ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.

kanelisokeri Iltatähtemme, eli kolmas lapsemme on ollut työn alla heinäkuusta -05 lähtien. Meillä on jo ennestään 7v tyttö ja 6v poika. Ikää meillä vanhemmilla on jo 32v. Poistatin kierukan (Levonova) tuolloin heinäkuussa ja kuten silloin joskus monta vuotta sitten, (ennen kierukkaa), kierto on jälleen mitä sattuu. Ensimmäinen kierto oli 41pv ja nyt mennään jo kp:ssä 50...

Nuuhistelija Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.

wäiski74 Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.

myttö75 Olen 29 ja mieheni muutaman vuoden vanhempi. Ensimmäista lasta toivotaan ja e-pillerit olen lopettanut nyt heinäkuussa. Pillereitä ennätinkin sitten syömään reilut 10 vuotta.

-Mariposa- Olen 23v tyttönen täältä etelä-lapista ja toiveissa ois eka pikkunen joskus tässä. =) Pillerit oon jäätänyt pois ihan vasta ja eka luomukierto siis menossa.

mimmu_78 Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x

pikkuansku kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten

olivia-80 Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59

Jeanel Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla.

pumpsu Ikää minulla 23, miehellä 25. Pillerit jätin pois 2/05, Vauvahanke alkaa 4/06. Mun kierrot ei ole koskaan olleet luomuna säännölliset, vaan kierto on vaihdellut " säännöllisenä" 50-70 päivää ja joskus on kulunut puolikin vuotta ilman menkkoja. Ja sitten kun tulee, niin tulee kuin vesiputouksesta ja kauan...

pipu-77 Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan.

Tuulia-79 minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63

Plussanneet pitkikset

Illuminatus la 18.12.

vikli80 la?

Sonja_79 la?

Pomppis03 la?

Alexiana la 20.2.

Mikaela77 la 24.2.

mimmu_78 la 15.3

KirPPuli la 28.4.

katjuska12 la

Leppis78 la 5.5.

suklaavohveli la

haaveilija3 la

adalmina la 7.8.06

Veera24 la 8.8.2006

pikkuansku la

Pantteri la 5.8.

myttö75 la

Synnyttäneet pitkikset

Pips (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm

Mia79 (la 18.12.) poika ja tyttö syntyivät 26.11.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas meillä hiljasta...

No eipä meillä pitkiksillä oo viikot niin tapahtuma rikkaita ku ehkä normaalikiertolaisilla..

Tervetuloa manti76 pitkiksiin:)

Voiko joku lisätä Manti76 ja värit listaan?!;)

Terveiset helsingistä!Reissu oli sen verran onnistunut et nyt on lämmöt koholla eli mul oli ovulaatio matkalla..:)Toivottavasti on sen verran onnea kerranki et se kantais jyvää:)

Tietääkö muuten joku noista lämmöistä et nouseeko ne vaan silloin kun on ovuloinu vaan saattaa ko ne nousta kaks viikkoo ennen menkkoja vaik ei olis ovuloinu?

Viime kierros lämpö nousi pikkusen..Ei niin voimakkaasti kuin täs kierros...

Plussa säteitä kaikille++++++++++++++++++

Vierailija
2/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35+yks mega pitkä kierto yli100. Pco havaittu 08/05 ja nyt vuos yritystä tasan täynnä:( ja clomit 3kk ens kiertoon.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]Iltatähtemme, eli kolmas lapsemme on ollut työn alla heinäkuusta -05 lähtien. Meillä on jo ennestään 7v tyttö ja 6v poika. Ikää meillä vanhemmilla on jo 32v. Poistatin kierukan (Levonova) tuolloin heinäkuussa ja kuten silloin joskus monta vuotta sitten, (ennen kierukkaa), kierto on jälleen mitä sattuu. Ensimmäinen kierto oli 41pv ja nyt mennään jo kp:ssä 50...[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Olen 29 ja mieheni muutaman vuoden vanhempi. Ensimmäista lasta toivotaan ja e-pillerit olen lopettanut nyt heinäkuussa. Pillereitä ennätinkin sitten syömään reilut 10 vuotta.[/color]

[color=darkorchid]-Mariposa-[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v tyttönen täältä etelä-lapista ja toiveissa ois eka pikkunen joskus tässä. =) Pillerit oon jäätänyt pois ihan vasta ja eka luomukierto siis menossa.[/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=9BCD9B]kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=deeppink]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=9BCD9B]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=deeppink]Ikää minulla 23, miehellä 25. Pillerit jätin pois 2/05, Vauvahanke alkaa 4/06. Mun kierrot ei ole koskaan olleet luomuna säännölliset, vaan kierto on vaihdellut " säännöllisenä" 50-70 päivää ja joskus on kulunut puolikin vuotta ilman menkkoja. Ja sitten kun tulee, niin tulee kuin vesiputouksesta ja kauan... [/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=9BCD9B]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=deeppink]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=deeppink] Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=9BCD9B] toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mikaela77[/color] [color=FF6A6A] la 24.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la 15.3[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]myttö75[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2] Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=FF6A6A] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika[/color] ja [color=crimson] tyttö syntyivät 26.11. [/color][/size]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tulin piipahtamaan. Tietokoneemme meni rikki, jonka vuoksi en hetkeen päässyt pinoomme kirjoittelemaan.

Päivittelin listaamme. [color=red]10kaks[/color] ja [color=red]manti76[/color] Tervetuloa mukaan värikkääseen pinoomme! Pistäkää itsestänne lyhyt esittely, jonka voin liittää pinon tietoihin (nyt poimisin siihen jotain teidän viesteistä). Ja jos joku muukin haluaa päivittää omia tietojaan eikä itse sitä halua tehdä niin minä voin niitä päivitellä.

Mukavaa päivänjatkoa... Yritän illalla päästä kirjoittelemaan paremmalla ajalla.

Vierailija
4/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Kaikki mitä olin just kirjottanu katosi taivaan tuuliin yhdellä napin painalluksella :(

No jokatapauksessa mytölle paljon halauksia. Lämpimiä isoja rutistuksia!!!!

manti76: Tervetuloa! Ekan vauvan saaminen olikin teillä aika työn ja tuskan takana. Taisi olla aika rankkaa. Mitenkä nyt, vaikuttaako mennyt esim. pelkoina kun ajattelet tulevaa raskautta?

Olivia: Onkos täti jo kyläilemässä? Mä muistelen että jos terot ei saa menkkoja alkamaan, niin ainakin yksi syy voi olla liian matala estrogeenitaso. Toivotaan kuitenki että sulla olisi siellä pikku asukki estämässä tädin tuloa :) ++++++++++++++++

Mittaako täällä muut kuin tilulilu kovasti lämpöjä? Mua kanssa kiinnostaisi että onko niitten mittailusta ollut apua?

Jeps, nyt siivoamaan

Vierailija
5/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUMPSU:menneitten takia pelko on persuuksissa mutta yritän olla ajattelematta tulevaa. kyllä tuo lapsien menettäminen on jättänyt muhun ikuiset arvet mutta jos ei uskalla yrittää ei mitään myöskään voi saavuttaa. ollaan lähdetty tähän tulevaan raskautumiseen(jos siis joskus vielä raskaudun)avoimin mielin ja otetaan vastaan se mitä annetaan, hoitoihin en enää palaa, ne on jo käyty mun osalta läpi rankemman kautta .

jos menkat eivät tuosta tän kevään aikan ala tasaantumaan niin sitten käyn gynellä jos sais niitä metuja käyttöön.edelleenkään ei menkkoja kuulu ei näy...kp nyt 47

lämpöjen mittailusta:en ole koskaan mittaillut..

mut nyt poika heräs päikyiltä joten moro..

Vierailija
6/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille haleista ja tuestanne! Tänään olin menossa kohdun tyhjennykseen, niin kuinka ollakaan veri alkoi valumaan sillä sekunnilla kun menin makuulle hoitopöydälle. Lääkäri ultrasi kohdun ja se olikin itsestään alkanut tyhjentymään, joten luonto taisikin hoitaa tällä kertaa asian. Olen tyytyväinen, etten tarvinnut tyhjennykseen ulkopuolisia avuja. Sain ohjeena odottaa yhdet kuukautiset tässä välissä ja sitten aloittaa uuden yrittämisen. Silti meinaan tulla tänne kurkkimaan kuulumisianne tämänkin kierron aikana... : )

Kristiina tai joku muu listaa päivittävä, voisitko ottaa mytön pois plussanneista? Ja tässä olisi uusi teksti esittelyyn, jos sen voi vaihtaa: (Kiitos etukäteen) Itse 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 07/05 ensimmäisen lapsen toiveessa.

Täytyy vielä sanoa, että tämä pitkisten pino on kyllä mukava paikka ja tuntui lohdulliselta palata tänne takaisin piinailemaan tulevia kiertoja. Tammikuun aikana tänne on varmasti tullut myös uusia pitkisläisiä, joten tervetuloa minunkin puolestani teille.

Myttö

Vierailija
7/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin pakkasta mukavasti, lumen lisäksi.

[color=navy] En ole vissiin tänne palstalle muistanut kirjoitella viimeisimpiä kuulumisiani. Fiilikset vaihtelee epätoivosta aivan huimaan uskoon. Eli: Menkat ei alkaneet Terojen avusteisena sen sanotun 7 päivän sisään, mutta 2 päivää yli ajan alkoivat. Olin eilen NIIN vihainen, kun tietysti oli jo taas toiveet korkeella, et jos se haikara olisikin vieraillut. MUTTA, eilisen vuodon ja ärtymyksen jälkeen KAIKKI HÄVISI, eli täti katosi tyystin, ja nyt on niin kuiva ja puhdas olo kuin voi olla. OUTOA!!! [/color]

[color=blue] Ja kuinkas ollakaan toiveet on TAAS NIIN KORKEALLA, ETTEI VIELÄ KOSKAAN ENNEN. Tää on oikeesti ihan hirveetä näillä kierroilla. Nyt siis menossa kp57, joka siis eilen jo kävi kp 1:ssä. En tiedä mitä ajatella, oireita kuvittelen, tai siis oireettomuudesta yritän vääntää oireita, kuten: lämmöt 37 (normaalisti mielestäni 36,4) palelee aina iltaisin ihan hirveesti, ja myös väsyttää. Mutta kovin pelkään, että tää on taas mielikuvitusta ja kohtaloni on juuri tänään netistä löytämäni aihe, minkä Pumpsu juuri esiin toikin, eli estrogeenin puute. [/color]

MUTTA tilasin uusia testejä, saanen huomenna, ja viikonloppuna testaan uudelleen, jos siihen vielä tarvetta. Onhan tästä nyt saatava edes joku selvyys, vaikka sitten pää kainalossa tänne palaisinkin.

[color=Red] TILULILULLE [/color] suurimmat tsempitykseni tällä kertaa. Toivottavasti toivottu tulos on matkalta kotiintuliaisina tulossa. Multa on menny vähän ohi toi teidän Hesan matkan tarkoitus, oliko siis tosi kyseessä vai lomailemassako olitte (sori jos kuulosta tökerölle, mutten jaksa kaivaa vanhoja juttuja esiin).

Mikäs on [color=Red] Kristiinan [/color] tilanne? *muistelee, muttei muista*

[color=Red] Myttö [/color] Eikö ole tavallaan lohduttavaa, että luonto päätti hoitaa epäonnistumisensa loppuun saakka, tosi hienoa mun mielestä, jos nyt tilanteestasi osaa mitään positiivista keksiä. Nyt vaan malttia tähän välikiertoon ja sitten niitä plussatuulia odotellaan sun kohdalla oikein erityisesti!!

[color=Red] Mantille [/color] myös kaikkea hyvään tähän kevääseen!!

Meikä poistuu nyt jännäämään takavasemmalle. Vielä noista lämmöistä, eli en ole koskaan ennen harrastanut lämpöjen mittailua, ja käsittääkseni ne kannattaisi aina mitata aamuisin samaan kellon aikaan, jotta tuloksia voisi vertailla luotettavasti. Mutta sattumalta mittailin viime viikolla iltapäivällä lämpöjäni, ja hämmästyin kun ne oli mielestäni sen normaalin 36,4 sijaan 36,8. Äsken sitten raskaustestin puutteessa ajattelin mitata, ja tulos olikin 37, joten siksi nämä toiveet taas pompsahtivat ihan päälaelleen sen eilisen pika-tätivisiitin jälkeen.

Mut nyt vihdoin jätän teidät rauhaan näiltä omanapaisilta höpinöiltäni!!

-Olivia ♥

Vierailija
8/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiin@82:

[color=darkturquoise] Pitkiksillä eli pitkäkiertolaisilla on nimensä mukaisesti tavallista pidemmät kuukautiskierrot. Syitä pitkiin kiertoihin on monia, osalla kierto on mennyt sekaisin pillereiden tai synnytyksen jälkeen, joillakin kierto aina heitellyt. Olet lämpimästi tervetullut porukkaamme![/color]

[color=darkturquoise] [size=5]***Pitkikset***[/color] [/size]

[color=darkorchid]katjuska12[/color] [color=deeppink]minä kohta 22 ja mies 29 ja ensimmäistä kuumeillaan kovasti! Heinäkuussa jätin pillerit ja sitten kestikin 3 kk ennen kuin tulivat seuraavat menkat ja nekin teroluteilla! Kierrot sen jälkeen kp 46, 36 ja nyt meneillään kp 56! Eli todella pitkät ja epäsäännölliset kierrot ja se on piinaavaa![/color]

[color=darkorchid]KirPPuli[/color] [color=9BCD9B] Minä 21v, mies 23v, tyttö 12/2002, kierrot ollut sekaisin 8/2003 lähtien->23-80kp. Primolut 1/04 ja terolut aloitettu 2/05[/color]

[color=darkorchid]Kristiin@82[/color] [color=deeppink]Minä 23v, mies 28v, pillerit jätetty pois 10/04, jonka jälkeen kuukautisia ei kuulunut => Primolut-kuureja. 8/05 todettu pco => clomit+terot.[/color]

[color=darkorchid]Lilli78[/color] [color=9BCD9B]Ikä 26 ja mies 29. Yritys aloitettu 10/04. Kierrot huitelee 20. - 45 välillä.[/color]

[color=darkorchid]Mia79[/color] [color=deeppink]25-vuotias ensimmäisten odottaja, mies 28vee. Pillerit lopettanut 02/04, minkä jälkeen ei luomusti kuukautisia. Vauvatouhut aloitettu 10/04. 12/04 todettu pco. Lääkitys: metformiinia, teroja ja clomeja. Tärppi tuli kolmannesta clomikierrosta.[/color]

[color=darkorchid]Mikaela77[/color] [color=9BCD9B]Minä 27v, mies 29v (pian 30v), Tytär 02/2004 (yritystä ½v ennen häntä), ehkäisy jätetty pois 05/2004, jonka jälkeen terot. Nyt lapsettomuushoidoissa, clomit käytössä, kierrot ilman lääkitystä >40pv, hormoniavusteisesti n.28-31pv

[color=darkorchid]quiero3[/color] [color=deeppink]Olen 23 v. ja mies 24 v. Jätin pillerit pois joulukuussa, kun ei maltettu enää odottaa, että päästäis toteuttamaan vauvahaavetta. Eka kierto oli lähes normaali, eli 29. Nyt menossa toinen kierto ja kp35 eikä mitään kuulu...[/color]

[color=darkorchid]JJ-82[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v ja aviopuolisoni on 26v. Esikoista ollaan yritetty kesästä 2004. Käyty tutkimuksissa 04/05, jolloin minulle määrättiin clomit neljän kierron ajaksi.[/color]

[color=darkorchid]Veera24[/color] [color=deeppink] Minä ja mies 25 v. meillä 2 kissaa. Pillerit jätetty 5/04. Kierrot 32-52...ja nyt yli 100, ei lääkitystä vielä[/color]

[color=darkorchid]redhead81[/color] [color=9BCD9B]Ikä 24, aviomies 32, poika 2,5. Yritystä reilu vuosi, teroja popsitaan, muuten tutkimukset vasta aluillaan. Kierrot on aivan mitä sattuu, välillä myös terojen kanssa.[/color]

[color=darkorchid]haaveilija3[/color] [color=deeppink]olen 25v ja kuumeilen kolmatta. Ukko on 28v. kävin eilen lääkärissä ja tänään aloitin sitten terot. kp on tänään 76. Sain kolmen kuukauden satsit. Jospa sitten kierto tulis tasaisemmaksi tai parempi olisi jos jäisi sattuneesta syystä 9kk pois :). [/color]

[color=darkorchid]vikli80[/color] [color=9BCD9B]Minä 24, mies 30, Olen 5-v tytön äitipuoli, Ensimmäisen yhteisen yritys aloitettu 7/04, Kierrot ennen pillereitä 28-72 ja pillereiden jälkeen 30-42[/color]

[color=darkorchid]Alexiana[/color] [color=deeppink]Minä 27, mies 26. Vauvahaaveita 2003 alkaen, 3/04 pillerit pois, 5/04 alkaen yritystä, 11/04 pco-havainto, vahvistus siitä 12/04, mutta lääkäri vain kehotti odottelemaan. 1/05 toiselta lääkäriltä lähete julkiselle tutkimuksiin, 4/05 eka käynti ja miehen tutkimuksia odotellaan ennen kuin alan syödä clomeja. Kierrot 2-3 kk pitkiä.[/color]

[color=darkorchid]hankihippiäinen [color=9BCD9B]vähän alta 30-vee, ensimmäistä kuumeillaan, kierrot venähtivät pitkiksi (40-50) pillereiden lopetuksen jälkeen alkusyksystä. Ei lääkitystä vielä. [/color]

[color=darkorchid]PIPSA1[/color] [color=deeppink]Ikää 25v, pillerit pois 7/2004, jonka jälkeen ei vuotoja 3 kk, 1 kk terot = vuoto, 3 kk ei vuotoa, taas terot, joilla vuoto ihan ok, tosi nyt jostain syystä kiertopäivänä 12 alkoi taas vuoto... Eläessäni olen " saanut" 6 normaalit kuukut 14 - 15 vuotiaana...[/color]

[color=darkorchid]Sonja_79[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa molemmat 25-vuotiaita ja kuumeilemme pikkukakkosta (01/2005 alusta). Esikoinen syntyi 06/2004. Syksyllä minulla oli säännöllinen kierto 29-33pv, mutta nyt takana yksi 53 päivän kierto ja tällä hetkellä kp42. Suunnittelen lääkärille menoa, jos vaikka saisi Terolutit kiertoa tasaamaan.[/color]

[color=darkorchid]Illuminatus[/color] [color=deeppink] on yhden lapsen äiti, nyt odottaa toista. Pitkäkiertolainen olen ollut " aina" , mutta nyt kierrot karanneet täysin käsistä. Viimeksi oli kp 41, nyt lähestytään kp 50. Myös tuhrutteluvuoto on uusi asia.[/color]

[color=darkorchid]mörötin-81[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni ollaan molemmat 24v. ja esikoista ollaan yritetty syyskuusta 2004 saakka. Kahden yrityskierron jälkeen kierrot muuttuneet epäsäännöllisiksi ja pitkiksi. Huhtikuussa 2005 tutkimuksissa huomattu pco-tyyppiset munasarjat, clomeista ei apua, lapsettomuushoidot aloitettu 10/05 (IUI) [/color]

[color=darkorchid]Leppis78[/color] [color=deeppink]Minä 27 ja mies 30v. Ensimmäistä yritellään. Yritys aloitettu 06/04. Kierrot 31-42 [/color]

[color=darkorchid]punatilhi[/color] [color=9BCD9B]76 syntynyt, noin kymmenen vuoden pillereiden (Diane Nova) syönnin lopettamisen 09/04 jälkeen ei menkkoja. Primolut 11/2004 kolmeksi kuukaudeksi. Eikä taaskaan menkkoja! Ensimmäistä yritellään![/color]

[color=darkorchid]Brooke73[/color] [color=deeppink]Yli 3-kymppinen esikoiskuumeilija, yritys aloitettu juhannuksena -05. Kierrot 30-53 päivää, syytä pitkiin kiertoihin ei ole löytynyt.[/color]

[color=darkorchid]tilulilu[/color] [color=9BCD9B]ikä 25v. mies 32v.Nuvaringin jätin pois 03/05 jonka jälkeen kierrot on ollu 53,72,116 ja 33 pitkiä..Lapsettomuustutkimukset alkaa 03/06..Ensimäistä yritellään.[/color]

[color=darkorchid]MAYA79[/color] [color=deeppink]minä 25 v, mies 24v, ensimmäistä kuumeillaan espoossa. Pillerit lopetin 10/04, ja siit lähtein kierrot alkuun 32-35+yks mega pitkä kierto yli100. Pco havaittu 08/05 ja nyt vuos yritystä tasan täynnä:( ja clomit 3kk ens kiertoon.[/color]

[color=darkorchid]flaming[/color] [color=9BCD9B]minä 24v mies 34v tyttö 1v8kk. pco kierrot 28-56 olleet aina sellaiset. tyttö saatiin aikaan luomuna 20kk yrityksen jälkeen ja nyt yritystä luomuna takana 19kk tai heinäkuu on 19. kk. menkkoja taas odotellaan. niin joo ja kaarinasta me.[/color]

[color=darkorchid]kaipuu[/color] [color=deeppink]Oon 39 v, mieheni 50 v. Kierrot pitkiä ilman lääkitystä, lääkkeillä 31. Lasta toivottu 04/94 alkaen...[/color]

[color=darkorchid]tuplis2[/color] [color=9BCD9B]Minä 30 ja mies 29v, meillä entuudestaan kaksoset 12/00 ja kolmatta yritetty reilu vuosi nyt[/color]

[color=darkorchid]pantteri[/color] [color=deeppink]Minä 30-v, mies 31-v, tyttö 2,5-v. Toisen yritys aloitettu 06/05. Kierrot nuvaringin jälkeen täysin hukassa ja teroilla käynnistelty. Ensimmäinen sai alkunsa hyvällä tuurilla, vaikka kierto silloinkin aivan sekaisin.[/color]

[color=darkorchid]krista-75[/color] [color=9BCD9B]minä 30v ja mies 35v.meillä 10v tyttö.menkat oli vuoden pois.porimolut kuuri ja lugestrone kuuri menkat oli 7pv.nyt lugestrone kuuri huomenna loppu.[/color]

[color=darkorchid]Rainy[/color] [color=deeppink]ikää minulla on 25v ja miehellä 27v. Pillerit jätin pois viime jouluna ja kokonaan ehkäisyn jätimme pois elokuussa. kuukautiseni eivät ole koskaan olleet säännölliset ja pillereiden lopetuksen jälkeen niitä tuli neljät. Heinäkuussa kävin lääkärillä ja sain terolut -kuurin, sen jälkeisistä menkoista kulunut nyt 81pv. eilen sain verikokeiden tulokset, joista ei löytynyt mitään normaalista poikkeavaa... Nyt odotan gynekologiselle tutkimukseen menoa.[/color]

[color=darkorchid]kanelisokeri[/color] [color=9BCD9B]Iltatähtemme, eli kolmas lapsemme on ollut työn alla heinäkuusta -05 lähtien. Meillä on jo ennestään 7v tyttö ja 6v poika. Ikää meillä vanhemmilla on jo 32v. Poistatin kierukan (Levonova) tuolloin heinäkuussa ja kuten silloin joskus monta vuotta sitten, (ennen kierukkaa), kierto on jälleen mitä sattuu. Ensimmäinen kierto oli 41pv ja nyt mennään jo kp:ssä 50...[/color]

[color=darkorchid]Nuuhistelija[/color] [color=deeppink]Olen 24v ja mieheni 26v. Pillerit jätin pois vuoden vaihteessa, jonka jälkeen tuli luomumenkat 4-5 kertaa. Sitten menkat katosivat ja söin keltarauhashormonikuurin jolla ne alkoivatkin.[/color]

[color=darkorchid]wäiski74[/color] [color=9BCD9B]Minä ja mieheni 30 täyttäneitä, pillerit pois v. -01 ja vasta parin vuoden jälkeen alko kroppa toimia luomusti, vaikkakin pitkällä kierrolla 34-60. Ensimmäistä toivotaan kovasti.[/color]

[color=darkorchid]myttö75[/color] [color=deeppink]Itse 30v. ja mies 34v. PCO ja pitkät kierrot riesana. E-pillerit lopetettu 07/05 ensimmäisen lapsen toiveessa. [/color]

[color=darkorchid]-Mariposa-[/color] [color=9BCD9B]Olen 23v tyttönen täältä etelä-lapista ja toiveissa ois eka pikkunen joskus tässä. =) Pillerit oon jäätänyt pois ihan vasta ja eka luomukierto siis menossa.[/color]

[color=darkorchid]mimmu_78[/color] [color=deeppink]Minä ja mies 27v. Esikoinen täyttää kesällä 2v. Toista yritetty marraskuusta -04. Kierrot 25-x [/color]

[color=darkorchid]pikkuansku[/color] [color=9BCD9B]kierto 52pv viimeksi. nyt jo 45pv menossa eikä kuulu menkkoja. Ennen 30-60pv välillä. Olen 24v ja mies 29v. aloitettu yritykset vasta pari kuukautta sitten[/color]

[color=darkorchid]olivia-80[/color] [color=deeppink]Molemmat 25, naimisissa kesästä ' 05 lähtien, yritys aloitettiin 09/05. Kierrot olleet Cilest-pillereiden jälkeen 36 ja 59[/color]

[color=darkorchid]Jeanel[/color] [color=9BCD9B]Asuinpaikka: Satakunta, Oma ja miehen ikä: 21v. ollaan molemmat, Monettako toivotaan: ensimmäistä, Yritys aloitettu: 09/05. Terolutit aloitin tällä viikolla. [/color]

[color=darkorchid]pumpsu[/color] [color=deeppink]Ikää minulla 23, miehellä 25. Pillerit jätin pois 2/05, Vauvahanke alkaa 4/06. Mun kierrot ei ole koskaan olleet luomuna säännölliset, vaan kierto on vaihdellut " säännöllisenä" 50-70 päivää ja joskus on kulunut puolikin vuotta ilman menkkoja. Ja sitten kun tulee, niin tulee kuin vesiputouksesta ja kauan... [/color]

[color=darkorchid]pipu-77[/color] [color=9BCD9B]Minä 28 ja mies 32 jätin pillerit 11/05 ja kierto on ollut koko elämäni pitkä ja epäsäännöllinen, mutta nyt esikoista kovasti toivotaan. [/color]

[color=darkorchid]Tuulia-79[/color] [color=deeppink]minä ja mieheni 26 vuotiaita. Esikoista yritetään ja pillerit lopetettu syyskuussa 05. eka kierto 47 ja toka 63[/color]

[color=darkorchid]Janice82[/color] [color=9BCD9B]Olemme mieheni kanssa 23-vuotiaita, yrittäminen aloitetaan. Minulla aina ollut pitkä kierto. Nytkin väh.2kk väliä. Ens kuussa gyne, selvitetään mistä johtuu. [/color]

[color=darkorchid]10kaks[/color] [color=deeppink] Olen siis jo yhden lapsen äiti (11/05) ja vauvakuume nostelee päätään. Ongelmana on pitkä kierto 30-100pvä. PCO-diagnoosi vuonna `02. [/color]

[color=darkorchid]manti76[/color] [color=9BCD9B] toista lasta halajamme, pitkät kierrot johtuen pcosta[/color]

[color=008B45] [size=3]Plussanneet pitkikset [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Illuminatus[/color] [color=FF6A6A] la 18.12. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]vikli80[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Sonja_79[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pomppis03[/color] [color=FF6A6A] la? [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Alexiana[/color] [color=FF6A6A] la 20.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2] Mikaela77[/color] [color=FF6A6A] la 24.2.[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]mimmu_78[/color] [color=FF6A6A] la 15.3[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]KirPPuli[/color] [color=FF6A6A] la 28.4. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]katjuska12[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Leppis78[/color] [color=FF6A6A] la 5.5. [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]suklaavohveli[/color] [color=FF6A6A] la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]haaveilija3[/color] [color=FF6A6A]la[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]adalmina[/color] [color=FF6A6A]la 7.8.06[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Veera24[/color] [color=FF6A6A]la 8.8.2006[/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]pikkuansku[/color] [color=FF6A6A]la [/color] [/size]

[color=43CD80] [size=2]Pantteri[/color] [color=FF6A6A]la 5.8. [/color] [/size]

[color=coral] [size=3] Synnyttäneet pitkikset [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2] Pips[/color] [color=crimson] (la 30.10.) Tyttö syntyi 20.10 rv 38+4, paino 3210g, pituus 48 cm ja pipo 33,5 cm [/color] [/size]

[color=darkorange] [size=2]Mia79[/color] [color=FF6A6A] (la 18.12.) [/color] [color=cornflowerblue]poika[/color] ja [color=crimson] tyttö syntyivät 26.11. [/color][/size]

Vierailija
9/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella pahoillani [color=blue] myttö75[/color] tuulimunasta. Onneksi se lähti itsestään poistumaan, jotta ei tosiaan tarvinnut kaapia. Ikävää tuollainen, kun on ehtinyt jo elättelemään kaikenlaisia toiveita ja unelmia. Jaksamista teille!

Sitten sitä kuuluisaa omaa napaa...

Eipä tänne nyt mitään kummempaa kp on jotain 10. En ole nyt aivan varma... Pitänee toivoa, että oma sekä miehen kunto/olotila kohenee tärppipäiviin mennessä, jotta päästäisiin hommiin tuonne vällyjen väliin.

Niin ja lääkäriin pitäisi tässä kuussa soittaa ja varata aikaa sinne munatorvien tähystykseen ja miehen spermatestiin. Jotenkin se vaan jännittää niin kovasti!

Ainakin tässä kuussa nyt yritetään vielä luomusti. Saas nähdä milloin sen lääkäriajan sitten saa ja mitä siellä sanotaan!

Vierailija
10/40 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä taas ollaan, pari viikkoa etelä-amerikan rannoilla tekee ihmeitä mielelle!!!Oon ihan sekasin rytmistä, oon nyt valvonu 24h putkeen, tänään siis tultu.

Tosiaan tärppipäivät ajottu sinne ja hyvin tuli puuhasteltua. En ees aatellu mitään vauvajuttuja koko reissun aikana, kunnes koneessa yöllä huomasin aavistuksen punasta valkovuodossa. Rupesin hulluna itkemään vessassa ja itkusta ei tullu loppua, hävetti hytkyä penkillä.. Tänään siis kp28 ja lämmöt vielä koholla, Jotenki olin TAAS niin kerran varma tärpistä, on pahaa oloa ja repäsykipuja pari päivää sitte ja vessassa saa ravata. Mut täti sieltä tulee, on tullu aina ennenkin. ja ennakoi aina tolla punertavalla valkovuodolla, nyt se tosiaan on vaihteeks normaalia.

Tää on nyt 3. ja viimenen clomikierto ja ei vauvaa. Kierrot kyl nyt sen 29.päivää, mikä positiivista.

Sitä oon itkeny miehelle et nyt täytyy hakeutuu hoitoon ja se on kyl samaa mieltä, joskus kevään aikana. Jännittää vaan niin kauheesti.

Aattelin kyl seuraavam kierron mennä luomuna, olis kyl 5 clomia jäljellä, mut ohjeessa oli 3kk.

Anteeks omanapainen puhelu, en oo jaksanu vielä lukee vanhoja pinoja. Nyt painun pehkuihin, eiköhän se täti oo mut aamulla löytäny.

-maya-

Vierailija
11/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MYTTÖ75:pahoittelut ja toivotaan parempaa onnea tuleviin kiertoihin *halaa*

OLIVIA-80:oliskohan olleet valemenkat?! pidetään peukkuja, että olis sitä itteensä ja olisitkin raskaana =)

MAYA79:vai etelän auringossa olet löhöillyt..tahtoo kanssa...siitä onkin aikaa kun olen viimeksi ulkomailla käyny, taitaa olla jo liki 8 vuotta! hyvä että clomit on auttaneet kiertoon...älähän vielä menetä toivoa..tärppionnea!!

mäkin täällä jo malttamattomana oottelen menkkoja...tulis jo!!!eilen illalla jo luulin että alkais ku hieman painosti ja mahanseutu tuntui lämpimältä mut ei.hieman valkovuotoa vain tuli..testiinkään en viittis turhaan rahaa tuhlata, aika epätodennäköistä että raskaana oisin vaikka täs kierros yhen kerran ilman ehkäsyä oltiinkin mut sekin tapahtu tosin kierron loppuvaiheessa joskus kp37!!!eli mun laskujen mukaan menkkojen olis pitäny alkaa viikko sitten jos ovis oli tuolloin kp28.

Vierailija
12/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manti: Toiveet on tosiaan liiankin korkealla, et olis olleet valemenkat ja et kp 40 testin nega ois ollu vaan mun pitkällä kierrolla liian aikaseen testattu. Mutta katsotaan nyt kuinka korkeelta tipahdetaan vielä...

MAYA: Oikeesti älä nyt vielä tosiaan menetä toivoasi. Ollut varmasti TODELLA IHANAA olla ajttelematta koko v-projektia loman aikana, ja varmasti lomalla tuli kuitenkin paljon harrastettua seksiäkin, joten oikeesti nyt toivotaan et tärppi ois käyny. JA vaikkei ois käynytkään vielä, niin mulla on jostain syystä sellanen muistikuva, et juuri ensimmäisillä luomukierroilla clomien jälkeen on todella hyvät mahdollisuudet tärppiin, joten hang on !!

Mittasin eilen vielä uudelleen lämmöt, oli sen 36,8. Aamulla en millään jaksanut mitata, voihan se olla, et aamulämmöt on ihan alhaalla, j mitään tärppiä ei täällä ole käynyt :( no testailen pikapuolin, kun ei se tätikään ole ainakana vielä takaisin löytänyt!

Vierailija
13/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. [color=Red] Plussa pamahti!! [/color] Tosin, testit oli olleet päivän postilaatikossa eli olivat kylmiä, ja tein siis ip-virtsasta testin, mut viivat tuli HETI ja ovat ja pysyvät, ja vahvuudesta ei ole epäilystä!!

Hui kauheeta, aamulla pakko varmistaa, ettei vain olisi testi jäässä ja viallinen. Mutta ei se voi olla, lämmötkin kertoo muuta. HUIMAA, nyt pelottaa, kun tulin vielä viikonloppun ajuoneeksi punaviiniä! Ei kai se ole voinut vahingoittaa vauvaa?? Ja edellisellä viikolla join vähän enemmänkin, oli tämä sellainen ylläri etten voinut uskoa tulevan!!

Ja sen terokuurinkin tulin syöneeksi, kun negatestiä vielä näytti kp40. Hui kauheeta, tietääkö kukaan voiko olla haitallista sikiön kehitykselle?

Sori kun oon vähän sekaisin, mutta niin ONNELLINEN!!

[color=Red] -Olivia [size=6] ♥

Vierailija
14/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HURJASTI onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äläkä oo huolissaan, punaviiniähän kannattaa juoda, auttaa kiinnittymiseen!! ja terothan vaan tukee raskautumista kun sehän on keltarauhashormonia.

Ihan mieletöntä!!!!!!tarrasukkia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Täällä tuhru jatkuu, toisin ihan lievänä. LÄmmöt ihme koholla, nyt 37, aamulla 36.3, saa nähä....

-maya-

Vierailija
15/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi että =) ihanaa, onneksi olkoon Olivia !!!! En tiedä itkeäkö vai nauraako, joten teen melkein molempia! mahtavaa!!!!!!!

oon tosiaan täällä taustaillut ja huomannut että sun kierrot on ollut niin samanlaisia kun mulla. itse en tosin vielä ole hakenut teroja tms... nyt menossa kp49 (luulin että jäisi kierto kp48:een tällä kertaa...mutta laskut voi heittää ja tätiolo koko ajan, joten taitaa kurvata paikalle viimeistään huomenna). höhhelis höh.

mutta nyt jäi kyllä sellainen kutina että kannattaisi varmaan niitä teroja kokeilla / käydä kysymässä....josko auttaisi...?? :)

tarrasukkia ja vauvaliimaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
16/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hulluna onnea sulle!!!!!! Ei tähän muuta voi sanoa :)

Tarrasukkia ja iloista odotusta :)))))))

Vierailija
17/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkea hyvää tästä etiäpäin! : )

Myttö

Vierailija
18/40 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pitkisplussat lämmittävät sydäntä aina eniten! Eli paljon paljon onnea tulevalle äidille ja isälle, sekä turvallista masumatkaa pikkuiselle kirpulle siellä masussa!! Tervetuloa odotuspuolelle myös!

Omassa masussa ei uutta, kipeitä supistuksia on ja kohdunkaulaa enää 2cm joka sekin pehmeää. Toivotaan, että pian voin jo kertoa pitkisvauvauutiseni :)

Paljon peukkuja myös muille pitkiksille, että seuraatte pian Olivian perässä plussanneisiin! ++++++++++++++

Lämpimin halauksin, Mikaela ja pitkisvauva 36+3

Vierailija
19/40 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämpimät onnittelut, ja kuten tuossa ylläkin mainittiin niin mitään haittaa ei alkiolle ole tapahtunut vielä näin aikaisessa vaiheessa vaikka punkkua oletkin juonut ja tosiaan nuo terot on sitä keltarauhashormoonia joten iloitse ihan rauhassa plussasta =)

-manti-

Vierailija
20/40 |
03.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista. Niitä tarrasukkia tosiaan tarvitaan!!

Varmistustesti toi saman tuloksen, joten kai se on uskottava. Nyt jos jotain tapahtuu, niin sille ei sitten voi mitään. Nautin kyllä tästä olostani suunnattomasti!

Toivottavasti tämä plussani toi toivoa muillekin Pitkisläisille!! Älkää luovuttako, ja muistakaa että ahkera pupuilu on kaiken a ja o näillä kierroilla!!

Mikaelalle kaikkea hyvää tulevaan synnytykseen! On ollut kiva lueskella sun ajatuksia ja kokemuksia, etenkin kun olet jo noin pitkällä omassa odotuksessasi!!

-Olivia ♥