Tuntemasi tradenomin työpaikka
Kommentit (12)
Lidl:n kassa, lähikaupan kassa, myyjä, atk-kouluttaja (tienaa tosi hyvin, olen hänen esimiehensä ja tienaan vähemmän...), mikrotukihlö, kanslisti, monet on kyllä työttöminäkin
-palveluja tarjoava firma (allekirjoittanut tradenomi ja sellaisessa töissä, tehtävälista 3:n A4:n pituinen... )
ja korkeasti koulutettu. Mutta ei sellaisia valmistu AMMATTIkorkeakouluista. Heh.
kaupankassoja, työttömiä, tehtaassa linjalla jne.
Menestynein on esimieheni esimies ja olen itsekin vielä esimiestehtävissä. Tämä tradenomi on iäkkäämpi eli vasta nelikymppisenä opiskellut merkonomista tradenomiksi.
tilitoimistossa itse
Tunnen - pääkirjanpitäjänä isossa firmassa, verotarkastaja verotoimistossa, controller, talouspäälikkö. (viimeiset 3 kylläkin miehet:)
No meidän koulutus tapahtui englannin kielellä, joten työtehtävätkin voivat olla siinä suhteessa vaativampia.
Tunnen tosi monta oikean yliopiston maisteria, jotka ovat työttömänä tai yksikin tuttu valt.tieteen maisteri työskentelee siivoojana ja vartijana.... ettei se yliopistotutkintokaan aina onnelliseksi tee!
Eräs tradenomiystäväni (joka ei kuulemma ole tosin korkeakoulussa ollut :)) on sihteerinä eräässä venealan yrityksessä.
Toinen tradenomituttuni ei ole vielä valmistunut, mutta on jo töissä eräässä lakifirmassa vastaanottovirkailijana.
..työkkäri, myyjä, lipputoimisto, hotellin vastaanotto