Naisten salaisuus
Kertokaa naiset miten teette sen autossa eli masturboitte aviomiehen istuessa vieressä. Olin vaimoni kanssa lomalla pitkällä automatkalla. Hän oli joskus yön seutuvilla erittäin onnellisen näköinen ja piteli välillä jopa suutaan auki nautinnosta. Näin hänen hankaavan itseään farkkujen päältä. Toinen kerta oli eräs toinen ilta kun ajoin itse autoa ja hän istui vänkärin paikalla. Tuolloin hän näytti oloasussaan ilmeisesti hankaavan sääriään kevyesti yhteen ja näin välillä hänen supistelevan vaginallaan, koska kumpu kohosi jatkuvasti.
Olen täysin puulla päähän lyöty. Onkohan rouva harrastanut kaikki ne 20 avioliitto vuottamme kyseistä leikkiä, enkä ole huomannut mitään.
Nyt uteliaisuuteni heräsi ja yksi asia jäi askarruttamaan. Kysymys voiko tuolla tavalla saada orgasmin vai onko kyse lähinnä ajankulusta joka tuntuu hyvältä.
Kommentit (30)
Meillä vaimo kanssa tyydyttää itseään usein vuoteessa nukkumaan mennessä. Luulee minun nukkuvan. Kuuluu hiljaista kahinaa peittoa vasten ja pientä liikettä sängyssä. Joskus ilmeisesti sormettaa kunnolla pimpsan sisältä, kun kuuluu oikein litinääkin. Joskus kun olen katsomassa olohuoneessa telkkari ja käyn keittiössä niin katson vaimoa kun lukee kirjaa, niin näkyy peiton heilumista. Kyllähän nuo osaltaan kiihoittaa, mutta tuo sängyssä vieressä tyydytys joskus riepookin...Ja tiedän myös, että tyydyttää itseään myös autolla ajaessa, teki jo sitä kuulemma nuorempanakin. Seksiä meillä 1-3 krt viikko.
Exällä oli tapana tyydyttää itseään automatkalla kätevästi avaamalla housut ja hyväilemällä klitorista sormilla. Hän piti siitä kovasti, minusta oli mukavaa että hän teki sitä ja se oli ihan normaalia huvia hänelle pidemmillä automatkoilla. Hän tyydytti itseään myös sängyssä, lukiessan ja katsellessaan televisiota, ei aina orgasmiin asti mutta usein kuitenkin. Kuten arvata saattaa, meillä ei ollut lapsia. Hänellä oli myös pieni värinäkuula jota pystyi pitämään vaatteiden alla ja paristokotelo taskussa, mutta sitä leikkiä hän harrasti kuitenkin aika harvoin. Koska hän tiesi, että hänen tyydyttelynsä kiihottaa minuakin, hän kyllä päästi minutkin nautiskelemaan kunhan oli saanut leikkiä ensin vähän aikaa itse. Harmi, että sellaisia naisia ei ole kovin paljoa.
Nykyinen ei tätä halua harrastaa, mutta suhtautuu ihan suopeasti minun tapaani nussia fleshlightiä ilman häpeilyä ja piilottelua.
Kyllä tyydytän itseäni pitkillä ajomatkoilla, kun mies ohjaa autoa. Ja ei mies voi olla sitä näkemättä, tietenkään. Muutaman kerran on vetäydytty johonkin levähdysalueelle hoitamaan homma loppuun.
Miehenä en uskaltaisi masturboida ajaessa. Siinä käy vielä niin että auto löytyy katoltaan ojasta ja mies kuolleena ohjaamosta, sepalus auki ja kulli kädessä.
Oma mies tyydyttää noin, yleensä puenkin hameen tai jotain helppoa. Tämhän nyt sitten vastoin palstan ajatuksia...eihän se klitoris ole se juttu joka orgasmin tuo..Tai jos tuo , on hullu.
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Oma mies tyydyttää noin, yleensä puenkin hameen tai jotain helppoa.
Jos sua tämä aihe oikeasti olisi kiinnostanut, niin olisit lopettanut tähän kohtaan, tai jatkanut tästä aihetta eteenpäin. Mutta kaikkihan me tiedetään, mikä sua täällä palstalla eniten kiinnostaa, joten jatkoit nyt sillä tavalla kuin jatkoit.
Vastaa mitä vastaat, mä en nyt tässä ketjussa aio sun kanssa vääntää aiheen vierestä, joten tämä jää mun ainoaksi viestiksi tähän.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Oma mies tyydyttää noin, yleensä puenkin hameen tai jotain helppoa.
Jos sua tämä aihe oikeasti olisi kiinnostanut, niin olisit lopettanut tähän kohtaan, tai jatkanut tästä aihetta eteenpäin. Mutta kaikkihan me tiedetään, mikä sua täällä palstalla eniten kiinnostaa, joten jatkoit nyt sillä tavalla kuin jatkoit.
Vastaa mitä vastaat, mä en nyt tässä ketjussa aio sun kanssa vääntää aiheen vierestä, joten tämä jää mun ainoaksi viestiksi tähän.
Mikä sua riepoo? Oletko kateellinen, kun mieheni aina haluaa noin mulle tehdä? Ihanaa saada orgasmeja matkalla..
up