Tuomiot nettikirjoittelusta
Kuinka helposti tulee tuomioita nettikirjoitteluista?
Kommentit (34)
Ei kovin helposti, resurssit ei vaan riitä
Voiko saada tuomioita nettikirjoitteluista, jotka henkilöityy johonkin henkilöön, ja sitten kuitenkaan itse ei ole syyllinen nettikirjoitteluun?
-ihmetys-
Rasismista tulee aina tuomio, koska eu tekee tilastoja. Muista ei kovinkaan hyvin. Ruususen jutussa sai h-uoritelusta tuomion mutta saisiko nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Rasismista tulee aina tuomio, koska eu tekee tilastoja. Muista ei kovinkaan hyvin. Ruususen jutussa sai h-uoritelusta tuomion mutta saisiko nykyään?
Mitä höpötät??
Vierailija kirjoitti:
Voiko saada tuomioita nettikirjoitteluista, jotka henkilöityy johonkin henkilöön, ja sitten kuitenkaan itse ei ole syyllinen nettikirjoitteluun?
-ihmetys-
MItä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
MItä oli?
Voihan sitä leikkiä toisen identiteetillä
Ajatusrikos se vasta on pahin mahdollinen rikos t. liberaali vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Jos puolustat valkoisia ihmisiä ja Euroopan kulttuuria, niin tuomio napsahtaa. Tästä syystä naiset ovat ryhtyneet ma mupatjoiksi, kun pelkäävät vähä-älyisiä auktoriteetteja.
Voi mikä huumoriveikko:D
Kyllä siitä sakoilla selviää, mutta sillä on kauaskantoiset seuraukset kun viranomaisten rekisteriin jää merkintä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siitä sakoilla selviää, mutta sillä on kauaskantoiset seuraukset kun viranomaisten rekisteriin jää merkintä.
Niin justiinsa 5 vuotta näkyy rekisterissä.
En syö sipulikeittoa vaikka tapellaan!
Vierailija kirjoitti:
En syö sipulikeittoa vaikka tapellaan!
Juon kesäisin vain valkosipuliolutta
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ihmetys-
Häh?
Meinattu, että toisen identiteetillä
Helposti