Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOHIIRTEN KESKIVIIKKO***

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tosiaan oli viimein se kauan odotettu ultra...

Siellähän se pikkuinen mylläsi oikein olan takaa! :D

Kätilöä alkoi jo naurattaa kun ei meinannut mittojakaan saada otettua meidän pienestä vikkelästä vilpertistä... Koko ajan viuhtoi kädet ja jalat ja kuperkeikkaa tuli... Sanoi kätilö että jos sama meno jatkuu niin kylläpä joutuu äidin mahanahka koetukselle ;)

Muutenkin kaikki oli ilmeisesti mallillaan ja niska turvotusta ei lainkaan...

Olen aivan haltioissani odotuksesta nyt kun todella on nähnyt että siellä se meidän pikkuinen todellakin masussani kasvaa ja kehittyy...

Kauhea uteliaisuus tosiaan on vaan että kumpi tulee?? :)

MrsKole 11+5

Vierailija
22/22 |
01.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tovosen nettipimennossa, mutta nyt yritän ehtiä jotain ennen kuin joku tulee selän taakse hinkuun...

Heti omaa napaa... Huomenna ultra... jännittää että mitä löytyy...

Olo on vaihdellut ihan hirveesti... viime viikko oli töt. väsymys ja fiilikset mollivoittoisia. Tällä viikolla taas ollut pirteä olo eikä väsymyksestä tietoakaan (koputtaa puuta) ja mieli ollut melkeinpä yli iloinen =)

Toivotaan että tämä energisyys jatkuu viikonlopunkin, kun ollaan lähdössä parin saan kilsan päähän kyläilee.

Niin ultra tarjonnasta: Oulussa asustelen ja täälläkään ei tarjota kuin se rakenneultra, muut saat sitten kustantaa itse jos mieli tekee käydä. Oonkin huomenna menossa yksityiselle.. pitkän pennin saa pulittaa...

Joku kyseli nenäveren vuodosta; minulla on myös tullut aina välillä, mutta onneksi ollut tosi vähäistä.

Nyt pitää mennä, myöhemmin!

Niki 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla