Rintakarvat miehellä - hot or not?
Mitäs mieltä olette?
Kaverini on aivan hulluna rintakarvoihin, ylistää niiden korostavan miehistä olemusta. Hänestä rintakarvainen mies on himoittava otus, mutta itse vihaan kyseisen alueen ihokarvoja yli kaiken enkä näe niissä mitään kiihottavaa. Onko minussa jotain vikaa? :-D
En tiedä, mistä rintakarvafobiani oikein kumpuaa. Tänä kuitenkin in ihan oikeasti jo kunnon ongelma. Kerran jopa kieltäydyin seksistä miehen rintakarvojen takia, vaikka urho muuten oli mieletön ilmestys. En vain kyennyt jatkamaan, sillä rintakarvat saivat miehen näyttämään silmissäni eläimelliseltä luolaihmiseltä.
Kommentit (51)
Not. Pidän siloisista kauniista pojista.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:55"]Not. Pidän siloisista kauniista pojista.
[/quote]
No hyi
Hot, todellakin! Mitä karvaisempi mies, sitä parempi!
No HYI!!!!!!!! minä kyllä antaisin ympäri korvia, jos mieheni ei hankkiutuisi karvoistaan eroon.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 00:57"]Hot, todellakin! Mitä karvaisempi mies, sitä parempi!
[/quote]
Oikeastiko? Eikö raja kulje missään? Meneekö oikein kunnon turkkikin?
Pidän rintakarvoista. Todella ihanaa, kun mies on tosi karvainen.
Nuorena olin ehdoton: rintakarvat hot.
Nyt reilut parikymmentä vuotta myöhemmin: not.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:01"]Nuorena olin ehdoton: rintakarvat hot.
Nyt reilut parikymmentä vuotta myöhemmin: not.
[/quote]
Mistä moinen muutos?
Imeskelen mieheni rintakarvoja.....
http://static2.stuff.co.nz/1343261636/062/7354062.jpg
Kanna minut metsään apinamies, suojaan oksan haaraan nostaa saisit naaraan... ♪♫
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 01:04"]Imeskelen mieheni rintakarvoja.....
[/quote]
Hyi saatana, olet perverssi
Rakastelun jälkeen pyörittelen avovaimon spermaisia häpykarvoja leteille ;)
weird or what ?
ei suuria tunteita puolesta tai vastaan. ei tod ole mikaan make or break tilanne jos kiva mies on karvainen tai karvaton.
Hot ja vielä ihanampaa on napakarvat <3
Joo ei ainakaa hottii. Oma mies kyllä tosi karvanen edestä ja takaa mut onneks antaa mun sheivata itteensä. Mutta ei tässä nyt eroa tulis vaikka haluiskin jatkossa olla karvanen.
Keskivertokarvainen on hyvä, siis sellainen että esimerkiksi rintakarvat löytyy, mutta ei karvaa selässä. ;) Jos on luonnostaan rintakarvaton tai vähäkarvainen, niin sekin ok. En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka sheivaisi rintaansa päivittäin ja sitten vielä se kasvava sänki...yök!
Sean Connery on yksi sexyimmistä miehistä ever....ja hänen karvainen rintansa...oooh...;)