Miten tottua pettymyksiin deittaillessa?
Olen ollut kolme vuotta sinkkuna (olen 27) ja olen aktiivisesti (mutta en hampaat irvessä väkisin) etsiskellyt miestä koko tämän ajan. Olen kokeillut nettitreffipalstoja, ja olen käynyt n. 20 miehen kanssa treffeillä.
Jotkut näistä miehistä ovat olleet todella mukavia, ja myönnän että toiveeni nousevat nopeasti jos molemmat tuntuvat pitävän toisistaan. Tähän mennessä on kuitenkin aina käynyt niin, että miehen kiinnostus lopahtaa viimeistään kuukauden tai kahden päästä, kun minun mielestäni homma on vielä vaikuttanut lupaavalta, treffeillä synkkaa jne.
Turha varmaan sanoakaan että näin kävi juuri viime päivien aikana. Tapailemani mies perui seuraavat treffit sanomalla, ettei oikein tunne sellaisia tunteita mitä pitäisi, vaikka olenkin tosi mukava "ystävätasolla". En ole niin kovapintainen että voisin ohittaa tällaiset tapaukset olankohautuksella, ja nytkin tuntuu tosi pahalta koska itse olin ihastumassa tuohonkin mieheen. Torjunta ei koskaan tunnu hyvältä.
En tietenkään minäkään kaikista treffikumppaneistani ole pitänyt, mutta niissä tapauksissa tunne on ollut molemminpuolinen. Kertaakaan minä en ole joutunut lopettamaan juttua jota mies olisi halunnut jatkaa.
Miten näihin pettymyksiin voi tottua? Olen jo vakuuttunut siitä etten löydä ketään jonka kiinnostus pysyisi yllä. Tuntuu ettei mikään riitä, sillä olen ihan perusnätti ja hyväkuntoinen, koulutettu, hyvässä työssä, ja yritän olla kaikille kiva ja huomaavainen, ja silti minusta aina puuttuu jotain.
On se sitten kumma juttu miten joillain tärppää kerrasta kun taas toiset käy kymmenillä tuloksettomilla treffeillä.